vaatwastabletten

30-10-2010 15:16 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen spannende vraag zo op de relaxte zaterdagmiddag maar ik vraag het me toch af: Wat zijn nou goede, niet te dure vaatwastabletten? Ik heb nu die van dreft maar die zijn behoorlijk duur! Vond ze eerst niet zo goed totdat ik mn vaatwasser met soda gereinigd heb (tip van hier) en nu is mn vaat met dreft ook superschoon (dus ik wil niet weten hoeveel drek er stiekem in mn vaatwasser zat aangezen dit zo'n verschil maakt ) Ik zag vandaag gewone vaatwastabletten van de AH ... geloof 38 stuks voor ongeveer 3 euro ... is dat misschien wat?
Ja, die van AH alles-in-1 zijn fijn. Hebben wij ook altijd. Ik vind ze beter dan Sun of zo...
Ik gebruik altijd de goedkoopste uit de aanbieding. Ik heb nu euroshopper tabletten staan. Wast prima.

Het allergoedkoopste is los poeder, los zout en los glansspoel.
Ik gebruik Dreft naar tevredenheid. Bij AH zijn ze zó vaak voor de helft van de prijs dat ik nog nooit de volle mep heb hoeven betalen.
Als de mijne bijna op zijn,speur ik gewoon de krantjes na,er zijn er altijd wel ergens in de aanbieding!

Vind trouwens die van Aldi en Liddl zeker zo goed als Dreft,calgonit of al die andere merken...

Denk net als met waspoeder,dat afwisseling beter werkt,als altijd dezelfde spullen......
quote:littlemissvixen schreef op 30 oktober 2010 @ 15:27:

Ik gebruik Dreft naar tevredenheid. Bij AH zijn ze zó vaak voor de helft van de prijs dat ik nog nooit de volle mep heb hoeven betalen.Hier hetzelfde. Ze zitten vaak in de 2=1 of 2+1 aanbieding. Of ik heb ze weer eens een x met een bon uit een of ander krantje. Ook ik heb nog nooit de volle prijs betaald.
Ik heb die van de Lidl, bevallen erg goed.
Doe bijna 'n half jaar met zo'n doos, dus om dan op de kleintjes te letten: nou nee. Ik ben echter niet merkvast en koop wat er het effectiefst uitziet. Nu heb ik tabletten met zo'n rood bolletje in 't midden van Calgonit met 7 power action. Klinkt goed en werkt wat mij betreft prima.
@ LittlemissV: Ja je hebt gelijk, die dreft dingen waren net vorige week in de aanbieding bij de AH maar heb ik laten liggen. Wilde eens wat anders proberen maar misschien dat ik ze volgende keer weer gewoon in sla.

@Daffyduck ... wij denken een beetje hetzelfde. Het zal wel totaal wetenschappelijk onwaardig zijn maar ik heb soms het idee dat door altijd hetzelfde te gebruiken je apparaat lui kan worden. Is dat echt zo met wasmiddel? Ik wissel altijd tussen ariël en robijn, afhankelijk van de aanbieding.

Met shampoo is het trouwens wel goed om af en toe te wisselen, dat pept je haar een beetje op!

@Katherina: Ik ben bang dat die euroshoppertabletten echte meuk zijn voor het milieu (en misschien ook wel voor t apparaat). Ik snap dat een product als dreft het voornamelijk van zn naam moet hebben en daarom duurder is maar ik geloof een beetje dat iets wat zo supergoedkoop is, alleen maar zo goedkoop kan zijn omdat er iets van "rommel" in zit. Maar misschien zit ik daar helemaal naast. Ik baseer t eigenlijk ook op de goedkope spullen van aldi en lidl. Ik vergelijk weleens producten qua inhoud en dan zie je bij aldi en lidl veel meer toegevoegde geur, smaak, kleurstoffen enz.

@Bezzz...ik denk dat ik ze gewoon ga proberen!
@ Elninjoo, ik ben aan t afstuderen dus heb nog geen volledig salaris en probeer bij sommige dingen dan gewoon een beetje op te letten. Al is t alleen maar voor mn eigen gevoel om andere dingen te compenseren
Soda... vertel=
Normaal gesproken altijd Calgonit maar heb van de week een pak bij de Action gekocht met een 6 in 1 functie. Zal ze van de week eens gaan uitproberen. Mocht het echte meuk zijn dan kom ik het hier vertellen.
[quote]Elizaar schreef op 30 oktober 2010 @ 15:39:

@Daffyduck ... wij denken een beetje hetzelfde. Het zal wel totaal wetenschappelijk onwaardig zijn maar ik heb soms het idee dat door altijd hetzelfde te gebruiken je apparaat lui kan worden. Is dat echt zo met wasmiddel? Ik wissel altijd tussen ariël en robijn, afhankelijk van de aanbieding.

Met shampoo is het trouwens wel goed om af en toe te wisselen, dat pept je haar een beetje op!

Is dat van de shampoo echt zo? Dat idee heb ik namelijk zelf ook, maar dacht dat dat eigenlijk onzin was en ik me maar iets verbeelde!

Trouwens: volgens mij heeft de consumentenbond de huismerktabletten van AH ooit eens als beste beoordeeld. Heb deze een tijdje gehad en werkten prima. Nu gebruik ik al een tijd calgonit, omdat die in de actie waren.
Ja ik koop mijn shampoo altijd bij de kapper, paul mitchell, is wel 18 euro per fles maar ik ben dan voor een jaar klaar, maar mijn kapster zij dat het goed is om af en toe ook even te wisselen van shampoo (kreeg een gratis fles paul mitchell van haar maar dan een andere variant) omdat je haar dan niet op de automatische piloot hoeft te reageren maar echt even een oppepper krijgt. Dus volgens mij is het zo

Ik ga gewoon de ah-huismerk tabletten proberen!
Ik koop meestal bij het Kruidvat zo klapperactie. Heb nu een doos van Dreft, 70 stuks en die was iets van 7 euro dacht ik. Bevalt prima. Hiervoor had ik AH tabletten en die waren ook prima. Volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit, dus kijk ik eerder naar de prijs dan naar het merk. Ik doe met zo'n groot pak ook een eeuwigheid, mijn vaatwasser draait hooguit 2 keer per week (ben alleen).
Altijd dreft, want die ruiken zo lekker en maken echt goed schoon.

Heb nog nooit de volle prijs moeten betalen, koop altijd een voorraadje als ze in de actie zijn.
En toch ook echte dreft-fans Ik ga een keer die Ah huismerk tabletten proberen en als dat niet bevalt (ik draai mijn machine ook maar max 3 keer in de week) dan ga ik weer over op the good old dreft! Dank voor jullie tips!
Ik koop ze ook altijd in de aanbieding.

Ik heb nu al een tijdje Sun All in One en die bevalt me beter dan de Calgonit die ik eerder heb gehad.
Als jullie AH huismerk willen proberen; dan zou ik de biologische variant overslaan. Deze tabletten maken niet goed schoon en mijn "schone" spullen kregen een nare geur.

(Over Klok ben ik daarentegen wel erg enthousiast)
Ik koop mijn tabletten bij de Action. Zijn van Sun en kosten per 106 nog geen 10 euro. Je moet er wel zout en glansspoelmiddel bij gebruiken.

Maarja, ik heb ook een hele simpele vaatwasser, al was hij deze maand wel voordeligste keus van de consumentengids (Lagan van de Ikea). Dus gebruik ik altijd zout en glansspoelmiddel.
Altijd Sun en worden alleen in de aanbieding gekocht (meestal 2 + 1 gratis ofzo).

Eigenlijk nog nooit een ander merk gebruikt, omdat deze goed bevalt.
Lidl
quote:Awnye schreef op 31 oktober 2010 @ 13:15:

LidlDie zijn inderdaad prima.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alles-in-één van Lidl.
Ik koop gewoon wat in de aanbieding is, de Dirk heeft vaak goede aanbiedingen hierin. Reclames voor vaatwastabletten horen voor mij trouwens in de irri top 10.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven