Het zware leven van...
zondag 31 oktober 2010 om 18:07
....een Angelman.
Ik zie haar zitten achter haar laptop, rode wangen, verhitte kop, razende vingers, reageert niet of nauwelijks als man een kopje thee neerzet. Ban, klik, tikketik, driftige mail, topic offline, delete delete, ban, tikketik, waarschuwing, ramram, weer een mail op send. Eigenlijk moet ze nodig plassen maar ze heeft geen tijd, niet nu. Ha, weer ene post die ze kan bestraffen, lekker! Tikketik, ramram. Manlief wilde eigenlijk eerder op de middag even een ommetje maken in het bos maar is na herhaaldelijk vragen zonder antwoord te krijgen maar alleen gegaan. Nu komt hij weer binnen, hongerig en wel. Zij zit in donker, alleen verlicht door het scherm van haar laptop, tikketik, ramram. Ban, waarschuwing, topic open, topic weer dicht. Ze kijkt niet eens op als ze hem hoort binnenkomen. Hij trekt zijn jas maar weer aan en sjokt met hangende schouders naar de snackbar. Vijfde keer patat deze week...
Ik zie haar zitten achter haar laptop, rode wangen, verhitte kop, razende vingers, reageert niet of nauwelijks als man een kopje thee neerzet. Ban, klik, tikketik, driftige mail, topic offline, delete delete, ban, tikketik, waarschuwing, ramram, weer een mail op send. Eigenlijk moet ze nodig plassen maar ze heeft geen tijd, niet nu. Ha, weer ene post die ze kan bestraffen, lekker! Tikketik, ramram. Manlief wilde eigenlijk eerder op de middag even een ommetje maken in het bos maar is na herhaaldelijk vragen zonder antwoord te krijgen maar alleen gegaan. Nu komt hij weer binnen, hongerig en wel. Zij zit in donker, alleen verlicht door het scherm van haar laptop, tikketik, ramram. Ban, waarschuwing, topic open, topic weer dicht. Ze kijkt niet eens op als ze hem hoort binnenkomen. Hij trekt zijn jas maar weer aan en sjokt met hangende schouders naar de snackbar. Vijfde keer patat deze week...
zondag 31 oktober 2010 om 18:14
Wahahaha! Waarom moest nu juist vanmiddag hier het internet uitvallen?? Oh, ik weet het al, dat was mijn beschermEngel die mij voor een ban behoedde!
Trouwens: Arme man, Arme forummers maar patat is best lekker, toch?
Trouwens: Arme man, Arme forummers maar patat is best lekker, toch?
anoniem_57699 wijzigde dit bericht op 31-10-2010 18:18
Reden: spelvaut
Reden: spelvaut
% gewijzigd
zondag 31 oktober 2010 om 18:15
zondag 31 oktober 2010 om 18:18
quote:Pixiedust schreef op 31 oktober 2010 @ 18:15:
Chardonnay, je kunt prachtig verhalen. Echt waar! Lees sowieso vaak postings van jouw hand om hoe je dingen ziet en verwoord en vind het dus wel eens tijd dat je die veer in de kont gestoken mag worden.
Buk je even?Dank je wel. Echter moet ik er bij zeggen dat deze tekst niet van mijn hand komt. Maar dat neemt niet weg dat ik normaal ook altijd van die zinnige dingen zeg natuurlijk
Chardonnay, je kunt prachtig verhalen. Echt waar! Lees sowieso vaak postings van jouw hand om hoe je dingen ziet en verwoord en vind het dus wel eens tijd dat je die veer in de kont gestoken mag worden.
Buk je even?Dank je wel. Echter moet ik er bij zeggen dat deze tekst niet van mijn hand komt. Maar dat neemt niet weg dat ik normaal ook altijd van die zinnige dingen zeg natuurlijk
zondag 31 oktober 2010 om 18:21
Altijd is misschien ietwat overdreven, maar zeker vaker wel dan niet Char.
Van wie de tekst ook is, of de persoon nog mee kan lezen of niet, geef je het even door?
Misschien moet ik sowieso adres van bannelingenforum maar eens gaan opvragen, geloof dat ik er binnenkort ook moet gaan verblijven.
Van wie de tekst ook is, of de persoon nog mee kan lezen of niet, geef je het even door?
Misschien moet ik sowieso adres van bannelingenforum maar eens gaan opvragen, geloof dat ik er binnenkort ook moet gaan verblijven.
when you wish upon a star...
zondag 31 oktober 2010 om 18:25
quote:Pixiedust schreef op 31 oktober 2010 @ 18:21:
Altijd is misschien ietwat overdreven, maar zeker vaker wel dan niet Char.
Van wie de tekst ook is, of de persoon nog mee kan lezen of niet, geef je het even door?
Misschien moet ik sowieso adres van bannelingenforum maar eens gaan opvragen, geloof dat ik er binnenkort ook moet gaan verblijven.Ik geef het door Pixiedust.
Altijd is misschien ietwat overdreven, maar zeker vaker wel dan niet Char.
Van wie de tekst ook is, of de persoon nog mee kan lezen of niet, geef je het even door?
Misschien moet ik sowieso adres van bannelingenforum maar eens gaan opvragen, geloof dat ik er binnenkort ook moet gaan verblijven.Ik geef het door Pixiedust.