Het zware leven van...

31-10-2010 18:07 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
....een Angelman.



Ik zie haar zitten achter haar laptop, rode wangen, verhitte kop, razende vingers, reageert niet of nauwelijks als man een kopje thee neerzet. Ban, klik, tikketik, driftige mail, topic offline, delete delete, ban, tikketik, waarschuwing, ramram, weer een mail op send. Eigenlijk moet ze nodig plassen maar ze heeft geen tijd, niet nu. Ha, weer ene post die ze kan bestraffen, lekker! Tikketik, ramram. Manlief wilde eigenlijk eerder op de middag even een ommetje maken in het bos maar is na herhaaldelijk vragen zonder antwoord te krijgen maar alleen gegaan. Nu komt hij weer binnen, hongerig en wel. Zij zit in donker, alleen verlicht door het scherm van haar laptop, tikketik, ramram. Ban, waarschuwing, topic open, topic weer dicht. Ze kijkt niet eens op als ze hem hoort binnenkomen. Hij trekt zijn jas maar weer aan en sjokt met hangende schouders naar de snackbar. Vijfde keer patat deze week...
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook erg voor de Engel.
Alle reacties Link kopieren




Ja, zo stel ik het me ook voor
Alle reacties Link kopieren
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de Engel zich veel leed had kunnen besparen door mee te gaan op dat ommetje in het bos.
Alle reacties Link kopieren
rikketik...en wéér een ban!
Wel goed nieuws voor de friettent. Die gaat inkomsten missen als de rel weer voorbij is of als de angel haar vleugels neer legt/moet leggen.
Alle reacties Link kopieren
OMG wat ben jij slecht zeg whahahahaha!!!!



Waarom heb ik zo'n beeldende fantasie....



Geniaal!!!!
Alle reacties Link kopieren
Wahahaha! Waarom moest nu juist vanmiddag hier het internet uitvallen?? Oh, ik weet het al, dat was mijn beschermEngel die mij voor een ban behoedde!



Trouwens: Arme man, Arme forummers maar patat is best lekker, toch?
anoniem_57699 wijzigde dit bericht op 31-10-2010 18:18
Reden: spelvaut
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Chardonnay, je kunt prachtig verhalen. Echt waar! Lees sowieso vaak postings van jouw hand om hoe je dingen ziet en verwoord en vind het dus wel eens tijd dat je die veer in de kont gestoken mag worden.



Buk je even?
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze bij het lezen van dit topic met rooddoorbloede ogen haar theeglas in splinters knijpt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pixiedust schreef op 31 oktober 2010 @ 18:15:

Chardonnay, je kunt prachtig verhalen. Echt waar! Lees sowieso vaak postings van jouw hand om hoe je dingen ziet en verwoord en vind het dus wel eens tijd dat je die veer in de kont gestoken mag worden.



Buk je even?Dank je wel. Echter moet ik er bij zeggen dat deze tekst niet van mijn hand komt. Maar dat neemt niet weg dat ik normaal ook altijd van die zinnige dingen zeg natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Quote

Emaiden, 78 seconden geleden

Ik denk dat ze bij het lezen van dit topic met rooddoorbloede ogen haar theeglas in splinters knijpt



En Angelman een sneer geeft als de lieverd vraagt of zij ook een koekje bij de thee blieft
Alle reacties Link kopieren
leuk geschreven.
Alle reacties Link kopieren
Altijd is misschien ietwat overdreven, maar zeker vaker wel dan niet Char.



Van wie de tekst ook is, of de persoon nog mee kan lezen of niet, geef je het even door?



Misschien moet ik sowieso adres van bannelingenforum maar eens gaan opvragen, geloof dat ik er binnenkort ook moet gaan verblijven.
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
lizzl!!!!
Briljant. Wil jij soms angel worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pixiedust schreef op 31 oktober 2010 @ 18:21:

Altijd is misschien ietwat overdreven, maar zeker vaker wel dan niet Char.



Van wie de tekst ook is, of de persoon nog mee kan lezen of niet, geef je het even door?



Misschien moet ik sowieso adres van bannelingenforum maar eens gaan opvragen, geloof dat ik er binnenkort ook moet gaan verblijven.Ik geef het door Pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Lekker kinderachtig. Als je wilt dat de sfeer verbetert, is olie op het vuur gooien toch niet de manier?
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie al gezien bij het waarschuwing-bantopic wie er allemaal zojuist geband is?! Het is een aardige waslijst..
Alle reacties Link kopieren
quote:Friezin71 schreef op 31 oktober 2010 @ 18:30:

Lekker kinderachtig. Als je wilt dat de sfeer verbetert, is olie op het vuur gooien toch niet de manier?Nee, als een gek bannen uit gaan delen, dat is de oplossing
Alle reacties Link kopieren
quote:Ises schreef op 31 oktober 2010 @ 18:33:

Hebben jullie al gezien bij het waarschuwing-bantopic wie er allemaal zojuist geband is?! Het is een aardige waslijst.. Ik heb het gezien. Van de pot gerukt, dat is het.
Kan die man zelf niet koken ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven