Het zware leven van...

31-10-2010 18:07 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
....een Angelman.



Ik zie haar zitten achter haar laptop, rode wangen, verhitte kop, razende vingers, reageert niet of nauwelijks als man een kopje thee neerzet. Ban, klik, tikketik, driftige mail, topic offline, delete delete, ban, tikketik, waarschuwing, ramram, weer een mail op send. Eigenlijk moet ze nodig plassen maar ze heeft geen tijd, niet nu. Ha, weer ene post die ze kan bestraffen, lekker! Tikketik, ramram. Manlief wilde eigenlijk eerder op de middag even een ommetje maken in het bos maar is na herhaaldelijk vragen zonder antwoord te krijgen maar alleen gegaan. Nu komt hij weer binnen, hongerig en wel. Zij zit in donker, alleen verlicht door het scherm van haar laptop, tikketik, ramram. Ban, waarschuwing, topic open, topic weer dicht. Ze kijkt niet eens op als ze hem hoort binnenkomen. Hij trekt zijn jas maar weer aan en sjokt met hangende schouders naar de snackbar. Vijfde keer patat deze week...
Alle reacties Link kopieren
quote:Chardonnay schreef op 31 oktober 2010 @ 18:36:

[...]



Ik heb het gezien. Van de pot gerukt, dat is het.

Absoluut. Ik dacht in eerste instantie dat m'n scrollfunctie bleef hangen, zo lang was die lijst!

Wat absurd zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chardonnay schreef op 31 oktober 2010 @ 18:36:

[...]



Nee, als een gek bannen uit gaan delen, dat is de oplossing Tuurlijk niet, dat is net zo kinderachtig. Maar daarvoor hoef jij toch niet door te gaan met rellen. Je maakt toch veel meer een statement als overduidelijk blijkt dat één partij kinderachtig bezig is en de andere zich niet tot dat niveau verlaagt.
Alle reacties Link kopieren
Nee Dekenau. want zn vrouw eet al een paar dagen niet meer.



(oftewel ik denk dat ze nu wel honger heeft na die waslijst bans)
Alle reacties Link kopieren
Floks,





Tuttjemeteenrietje,





Meds,





Guinnevere





shahla





Spaarvarken,





Bambi,





Ligeia,





zonlicht2





w00t,





Mylene Valerie,





Extrahalo,





Zinderend,





Julianaa,





Shebyte,





Mirlo,



Mimsey,





Molie,





Pixiedust





Goldielocks,





Appel,





NymphadoraTonks





Sjohé........... da's nog eens een waslijst. Volgens mij is er zojuist een persoonlijk record verbroken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 oktober 2010 @ 18:43:

Sjohé........... da's nog eens een waslijst. Volgens mij is er zojuist een persoonlijk record verbroken.Nou, dat is dan een zondag welbesteed.... en straks lekker voldaan naar bed.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 oktober 2010 @ 18:43:

Floks,





Tuttjemeteenrietje,





Meds,





Guinnevere





shahla





Spaarvarken,





Bambi,





Ligeia,





zonlicht2





w00t,





Mylene Valerie,





Extrahalo,





Zinderend,





Julianaa,





Shebyte,





Mirlo,



Mimsey,





Molie,





Pixiedust





Goldielocks,





Appel,





NymphadoraTonks





Sjohé........... da's nog eens een waslijst. Volgens mij is er zojuist een persoonlijk record verbroken.En een theeglas!!
Alle reacties Link kopieren
whoppa...en nog een paar erbij....
Ik geloof dat ik op dit moment ook bijna tegen een ban aanzit met 1 waarschuwing (die ik nog steeds ontrecht vind, nl. het topic waarin we niet mochten discussieren) is het daarna toch ban?



Nja if so: het beleid hier wordt steeds irritanter. 2, ga zitten, pak een makkelijk boek (Harry Potter ofzo, of Jill Mansell) droom weg, en denk niet meer aan die stomme forummers. Kop thee, chocoladekoekjes, knuffel van hubs, en t is weer goed!
Alle reacties Link kopieren
Waar kan ik vinden of ik een waarschuwing of spanking krijg? (werkelijk geen idee )
Alle reacties Link kopieren
quote:Lizzl schreef op 31 oktober 2010 @ 18:57:

Waar kan ik vinden of ik een waarschuwing of spanking krijg? (werkelijk geen idee )



A. in je mail ( waarmee je hier een nick hebt aangemaakt.

en B. op Overige in het Ban- en Waarschuwingentopic. ( ergens onder het midden van pagina 1 ) .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Op de overige pijler, rode letters BAN's ergens onderaan
Alle reacties Link kopieren
Thanks, BGB
Alle reacties Link kopieren
quote:Lizzl schreef op 31 oktober 2010 @ 18:57:

Waar kan ik vinden of ik een waarschuwing of spanking krijg? (werkelijk geen idee )Vraag het de Sint.
Heb gezocht, maar kan dat hele bantopic niet vinden, pffff
Alle reacties Link kopieren
quote:Chardonnay schreef op 31 oktober 2010 @ 18:07:

....een Angelman.



Ik zie haar zitten achter haar laptop, rode wangen, verhitte kop, razende vingers, reageert niet of nauwelijks als man een kopje thee neerzet. Ban, klik, tikketik, driftige mail, topic offline, delete delete, ban, tikketik, waarschuwing, ramram, weer een mail op send. Eigenlijk moet ze nodig plassen maar ze heeft geen tijd, niet nu. Ha, weer ene post die ze kan bestraffen, lekker! Tikketik, ramram. Manlief wilde eigenlijk eerder op de middag even een ommetje maken in het bos maar is na herhaaldelijk vragen zonder antwoord te krijgen maar alleen gegaan. Nu komt hij weer binnen, hongerig en wel. Zij zit in donker, alleen verlicht door het scherm van haar laptop, tikketik, ramram. Ban, waarschuwing, topic open, topic weer dicht. Ze kijkt niet eens op als ze hem hoort binnenkomen. Hij trekt zijn jas maar weer aan en sjokt met hangende schouders naar de snackbar. Vijfde keer patat deze week...
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
Bijna helemaal naar beneden scrollen op pijler Overig Cateautje. Topic in het rood: Waarschuwingen en bans.
Alle reacties Link kopieren
hierrrrr
Alle reacties Link kopieren
Waarschuwingen en bans



Tsjongejongejonge..........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Chameleon schreef op 31 oktober 2010 @ 19:11:

Bijna helemaal naar beneden scrollen op pijler Overig Cateautje. Topic in het rood: Waarschuwingen en bans.Dank je
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit het met de BIG BANg theorie? Wie kan daar wat zinnigs over vertellen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 oktober 2010 @ 19:18:

Hoe zit het met de BIG BANg theorie? Wie kan daar wat zinnigs over vertellen?Sheldon is een schatje, maar dat bedoel je vast niet
Ok,. het forumreglement topic is inmiddels gesloten... Ik snap weinig meer van de regels!
Bizar, die bantopic.

Het voelt een beetje als een katholieke meisjesschool uit de jaren 30
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 oktober 2010 @ 19:18:

Hoe zit het met de BIG BANg theorie? Wie kan daar wat zinnigs over vertellen?Voel ik een nieuwe golf van topics met een 'gedeeld thema in de titel' aankomen? :p
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik lach me een ongeluk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven