Het zware leven van...

31-10-2010 18:07 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
....een Angelman.

Ik zie haar zitten achter haar laptop, rode wangen, verhitte kop, razende vingers, reageert niet of nauwelijks als man een kopje thee neerzet. Ban, klik, tikketik, driftige mail, topic offline, delete delete, ban, tikketik, waarschuwing, ramram, weer een mail op send. Eigenlijk moet ze nodig plassen maar ze heeft geen tijd, niet nu. Ha, weer ene post die ze kan bestraffen, lekker! Tikketik, ramram. Manlief wilde eigenlijk eerder op de middag even een ommetje maken in het bos maar is na herhaaldelijk vragen zonder antwoord te krijgen maar alleen gegaan. Nu komt hij weer binnen, hongerig en wel. Zij zit in donker, alleen verlicht door het scherm van haar laptop, tikketik, ramram. Ban, waarschuwing, topic open, topic weer dicht. Ze kijkt niet eens op als ze hem hoort binnenkomen. Hij trekt zijn jas maar weer aan en sjokt met hangende schouders naar de snackbar. Vijfde keer patat deze week...
OH MY GOD! Die waarschuwing/banlijst!

Dat is toch niet te geloven .. Ik weet wel wat de angels aan het doen zijn.

Die hebben werk overleg gehad en besluiten iedereen te bannen en door te gaan met nieuwe forummers...

Nix niet uitleg, nix niet excuses... This is it. Wie er nu nog over praat krijgt gwn een ban. Volgens mij zouden de angels het liefst iedereen die ooit zn scheur open trok (viva vrouwen met n mening mn reet) bannen. KINDERACHTIG

Bah bah bah... Wat krijg ik hier een zure nasmaak van angels!

*gaat over haar nek*

quote:zeniiba schreef op 31 oktober 2010 @ 19:25:

[...]

Voel ik een nieuwe golf van topics met een 'gedeeld thema in de titel' aankomen? :pDoe eens gek, zou ik zeggen.......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:2Italy2 schreef op 31 oktober 2010 @ 19:44:

[afbeelding]BaN? ban?baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bânbàn?BaN? ban? baN?Ban? bAn? Bâ? bà?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân?bàn?BaN? n? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN?
Juist!
quote:SweetSummer schreef op 31 oktober 2010 @ 19:47:

[...]

BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?BaN? ban? baN? Ban? bAn? Bân? bàn?Je bent werkelijk op elk angeltopic aan het provoceren, waar ben je nou mee bezig? Hier bereik je hooguit een ban mee, geen duidelijkheid.
quote:Cateautje schreef op 31 oktober 2010 @ 19:51:

[...]

Je bent werkelijk op elk angeltopic aan het provoceren, waar ben je nou mee bezig? Hier bereik je hooguit een ban mee, geen duidelijkheid.

Dat berichtje die je van mij quote is een reactie op het fototje met de scene uit finding nemo met die meeuwen. Die meeuwen die zeggen : Mine?? X 10000..

Dus het is gwn een geintje naar die foto en niet een vraag aan angels om een ban.

Daarnaast reageer ik in de angel topics dat ik het absurd vind. Ik zeg wat ik er van vind dus. En tot nu toe ben ik ook helemaal niet provocerend geweest. Het feit dat ik 0 waarschuwingen heb bewijst dat.

Ja, de banlijst van vandaag gaat me te ver, en ik kan het dus ook niet laten daar wat van te zeggen. Als me dat een ban oplevert, dan is dat zo.
quote:SweetSummer schreef op 31 oktober 2010 @ 19:55:

[...]

Dat berichtje die je van mij quote is een reactie op het fototje met de scene uit finding nemo met die meeuwen. Die meeuwen die zeggen : Mine?? X 10000..

Dus het is gwn een geintje naar die foto en niet een vraag aan angels om een ban.

Daarnaast reageer ik in de angel topics dat ik het absurd vind. Ik zeg wat ik er van vind dus. En tot nu toe ben ik ook helemaal niet provocerend geweest. Het feit dat ik 0 waarschuwingen heb bewijst dat.

Ja, de banlijst van vandaag gaat me te ver, en ik kan het dus ook niet laten daar wat van te zeggen. Als me dat een ban oplevert, dan is dat zo.Dat de bannenregen wat erg ver gaat, is een feit, maar je bereikt hier dus helemaal niets mee, je kan niet verwachten dat hier op enige manier serieus ingegaan wordt en volgens mij is dat wel de bedoeling.
quote:Cateautje schreef op 31 oktober 2010 @ 19:58:

[...]

Dat de bannenregen wat erg ver gaat, is een feit, maar je bereikt hier dus helemaal niets mee, je kan niet verwachten dat hier op enige manier serieus ingegaan wordt en volgens mij is dat wel de bedoeling.Yup, daar heb je gelijk in.. Het is ook n beetje stoom afblazen van mijn kant. Verstandig is anders..
Ik vond de reactie van SweetSummer eigenlijk gewoon grappig en erg toepasselijk qua film. Niets provocerends aan hoor!
Mag ik hier even klagen?

Er is zojuist een topic gesloten om de volgende reden:

"Het ontgaat mij volledig waarom dit topic op 'digi' staat en het ontgaat mij eigenlijk sowieso waarom dit topic geopend is... het gaat daarom op slot."

Was het topic waarin iemand vraagt wel forummers jij kwijt bent.

Niet heel boeiend ofzo, ik vind het gewoon vreemd dat een Angel een topic kan sluiten omdat 'het haar ontgaat waarom het geopend is..'
quote:wallace schreef op 31 oktober 2010 @ 22:45:

Mag ik hier even klagen?

Er is zojuist een topic gesloten om de volgende reden:

"Het ontgaat mij volledig waarom dit topic op 'digi' staat en het ontgaat mij eigenlijk sowieso waarom dit topic geopend is... het gaat daarom op slot."

Was het topic waarin iemand vraagt wel forummers jij kwijt bent.

Niet heel boeiend ofzo, ik vind het gewoon vreemd dat een Angel een topic kan sluiten omdat 'het haar ontgaat waarom het geopend is..'

Moeten we nog raden welke engel dat was?

Ik maak me serieus zorgen over iemand haar geestelijke welzijn, heb alle collega-angels en Naomi al gemaild. Dit is te bizar voor woorden toch?
het is eenzaam hier in detentie, ik voel me een martelaar.

Maar ik zal hier sterker uitkomen.

Ik verdrijf de tijd met galgje en af en toe praat ik met de muizen.

Veroordeeld worden zonder rechtspraak is echt niet tof.

Ik hoop dat jullie brieven voor me schrijven naar de regering.

Van: een Gespierde Gebande Forumster.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Och arme ziel...

Wel een erg grappig stukje trouwens in de openingspost!

Jankerd
Er is nog iets positiefs te melden na het vertrek van 2. Haar man/Zijn vrouw hoeft de komende tijd niet meer naar de snackbar voor zijn of haar avondmaal.
Discussies over het beleid zijn niet toegestaan.

Dit topic is provocerend. Slotje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven