3000+ deel 73
zondag 31 oktober 2010 om 17:07
Alweer het 73e deel van 3000+
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 2 november 2010 om 07:27
dinsdag 2 november 2010 om 11:23
Ben ik ook weer en negeer het gebeurde..
Ik ga ff douchen en wat eten, dan met wat bussen naar neefje, dan vanaf daar met bus naar stad om fiets te halen. Dan fietsen naar de winkel om boodschappen te halen en ondertussen dat kind vermaken. Daarna van zijn huis naar mijn huis fietsen (gelukkig zonder kind achterop! Want dat is echt een end!
En dat alles omdat ik zo'n lieve tante ben die altijd kan oppassen als zn vader ziek is. Daar gaat mijn eigen planning haha.. Hopelijk istie een beetje in een leuke stemming vandaag..
*vast wel, met tante chooc op stap is toch leuk?*
Dus! Tot morgen! Want na yoga vanavond ben ik kapoet! Adios!
Ik ga ff douchen en wat eten, dan met wat bussen naar neefje, dan vanaf daar met bus naar stad om fiets te halen. Dan fietsen naar de winkel om boodschappen te halen en ondertussen dat kind vermaken. Daarna van zijn huis naar mijn huis fietsen (gelukkig zonder kind achterop! Want dat is echt een end!
En dat alles omdat ik zo'n lieve tante ben die altijd kan oppassen als zn vader ziek is. Daar gaat mijn eigen planning haha.. Hopelijk istie een beetje in een leuke stemming vandaag..
*vast wel, met tante chooc op stap is toch leuk?*
Dus! Tot morgen! Want na yoga vanavond ben ik kapoet! Adios!