vraagje

02-11-2010 16:09 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb even niemand om dit aan voor te leggen zag dit forum en dacht kom laat ik het hier eens voorleggen:

mijn vriend heeft sinds 2 maanden een nieuwe job hij heeft het erg fijn daar gelukkig en daar ben ik blij om alleen heb ik een klote gevoel bij het feit dat hij het na thuiskomst best vaak (een keer of 5 in een uur) over "een vrouwtje" heeft

ik weet niet hoe ze heet dat heeft hij nooit gezegd

bijvoorbeeld gister nog zei hij dat "dat vrouwtje" mij gezien had en mij een mooi moppie vond (ze is 17 dat heeft hij dan weer wel gezegd) hij is trouwens 28 en ik ben 29

en vandaag beldde hij me op (had een brief thuis laten liggen of ik die even wou posten) en hij zei me dat er in het rokershok niet gebelt mocht worden ik vond dat heel erg raar

ik heb hem trouwens gevraagd naar zijn mannelijke collega`s en hij zij letterlijk mwoah die heb ik nog niet echt leren kennen , dat vrouwtje is trouwens wel grappig (en toen volgde er een verhaal over dat ze het voor hem had opgenomen)

ik vraag me af of ik onterecht een vreemd gevoel heb en wat jullie hiervan vinden en wat advies wat ik misschien zou kunnen doen ik wil mijn vriendje ook niet aanvallen of hem van gekke dingen verdenken
Niet moeilijk over doen. Vriend wil gewoon nieuwe collega's leren kennen en tja, daar zitten ook vrouwen bij.
Ik vind een man die het over "vrouwtjes" heeft al uiterst dubieus. Zeker als het vrouwtjes van 17 zijn.
Ik zou de kriebels krijgen als mijn vriend zijn collega zo zou noemen.

Heb je gevraagd aan hem hoe ze heet?
ik dus ook luna

gewoon de manier waarop

zeg zou het raar zijn als ik vanavond als de gelegenheid voordoet eens vragen of "het vrouwtje' ook een naam heeft?
nee vicodin dat kan ik toch wel vragen?
Dat heb je nog niet gevraagd? Mosterd.

Ja, gewoon vragen lijkt mij. Wat is daar erg aan?
quote:roosdezoveelste schreef op 02 november 2010 @ 16:13:

ik dus ook luna

gewoon de manier waarop

zeg zou het raar zijn als ik vanavond als de gelegenheid voordoet eens vragen of "het vrouwtje' ook een naam heeft?

Nee, natuurlijk is het niet raar om te vragen hoe zijn mede-kabouter heet.

Vraag of ze ook zo'n leuk, kittig, rood puntmutsje draagt en of ze suiker in haar eikeltjesthee doet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik wil niet jaloers ofzo overkomen
Ja gewoon op de man afvragen. Als hij weer over die meid begint..de zoveelste keer in een uur....dan zeg je gewoon; wat ben je toch druk met die griet of niet?

op zo'n manier mag je best laten merken dat het je niet zint.
En moet je het echt op je 29e nog over je vriendJE van 28 hebben? Ik ben op mijn 20e ongeveer wel gestopt mijn partners mijn vriendJE te noemen.

Verder eens met BGB.
Nope
Jaloers overkomen? Je kan het ook zien als interesse tonen, toch?

Ben je jaloers dan? Praat jij nooit met mannelijke collega's?

Hij heeft haar blijkbaar al duidelijk gemaakt dat hij een relatie heeft met jou. Ik vind het niet echt verdacht overkomen eigenlijk. Alleen storend dat iemand zo over vrouwen praat, daar ben ik een beetje allergisch voor.
17 jaar en dan al een 'vrouwtje' ik was toen nog een meisje ach gewoon vragen hoe ze heet. Op een grappige manier.... dat kunnen mannen wel waarderen.,
Ik zou tegen mijn man zeggen dat ik het niet kan waarderen dat hij zijn collega " vrouwtje" noemt omdat ik dat nogal onrespectvol vind. En hem vragen haar gewoon bij haar naam te noemen.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Vrouwelijke intuitie heet niet voor niets zo..........

Als je de kriebels krijgt bij hoe je vriend over haar praat........zou ik zeker meer over "dat vrouwtje"willen weten......

In mijn vorige relatie was "mijn vrouwtje"namelijk een liefkoos naampje voor mij!
De onrespectvolle manier van vrouwen benaderen zou mij inderdaad meer storen dan dat hij contact heeft met een vrouwelijke collega.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Vind het overigens vreemder dat er in het nicotinehol niet gebeld mag worden.................
helemaal mee eens
Wat is er mis mee om te vragen hoe mevrouw theelepel dan wel heet? Waarom ze zo grappig is etc.
Inderdaad...en raar als hij nog niet eens weet of hij leuke mannelijke collega's heeft...

Hij zal gecharmeerd zijn van het feit dat een meisje van 17 (dat is in mijn ogen geen vrouw) hem boeiend vindt...

Gewoon vragen hoe ze heet en dat vrouwTJE mag hij van mij weglaten!

Vertrouw op je onderbuikgevoel...
quote:daffyduck schreef op 02 november 2010 @ 16:23:

Vind het overigens vreemder dat er in het nicotinehol niet gebeld mag worden.................Dat is ook raar, nog nooit van gehoord!
Hoor net in het radionieuws dat een 15jarig meisje kopje onder is gegaan midden op straat, omdat de waterleiding op die plek was gesprongen en er een gat was ontstaan van anderhalve meter diep.

Lijkt me ook wel iets voor een meisje van 17.
Haha....
Waarom wordt er toch steeds commentaar geleverd op het woord "vriendje" in de praktijk hoor ik dat zo gruwelijk vaak dat het mij niet eens meer opvalt. Hier echter lijkt iedereen erover te vallen.
Mannen mensen die vrouwtje zeggen vind ik stom, tenzij het om een lilliputter gaat.
Everytime you make a typo, the errorists win.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven