3000+ deel 73
zondag 31 oktober 2010 om 17:07
Alweer het 73e deel van 3000+
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 2 november 2010 om 20:27
Sorry ik moet even tekeergaan, lees er maar overheen hoor!
Wat een verschrikkelijke idiote mensen zijn mijn schoonouders!! Ik ga ze steeds meer haten en ik ben niet haatdragend! Ben met MM hypotheekvormen inlezen. We missen een jaaropgaaf, belt ie zn ouders: oh ja, we hebben nogal wat weggegooid wat van jou is want ja, je woont hier niet meer. SORRY?! Kom op zeg!! Oh zegt zn vader 'hier heb ik iets'. Dus MM vraagt wat staat er? Wat is het? 'ja dan moet je hierheen komen en kijken, ik ga koffie drinken en heb geen zin in dat soort dingen.'
Mehn! Je zoon koopt een huis! Echt ik kook!! Dus nu is MM daarheen met de kans dat er gewoon niks noppes nada meer is. Kan wel janken. Wat een figuren zeg..
Wat een verschrikkelijke idiote mensen zijn mijn schoonouders!! Ik ga ze steeds meer haten en ik ben niet haatdragend! Ben met MM hypotheekvormen inlezen. We missen een jaaropgaaf, belt ie zn ouders: oh ja, we hebben nogal wat weggegooid wat van jou is want ja, je woont hier niet meer. SORRY?! Kom op zeg!! Oh zegt zn vader 'hier heb ik iets'. Dus MM vraagt wat staat er? Wat is het? 'ja dan moet je hierheen komen en kijken, ik ga koffie drinken en heb geen zin in dat soort dingen.'
Mehn! Je zoon koopt een huis! Echt ik kook!! Dus nu is MM daarheen met de kans dat er gewoon niks noppes nada meer is. Kan wel janken. Wat een figuren zeg..
dinsdag 2 november 2010 om 20:32
dinsdag 2 november 2010 om 20:33
Jeetje Chooc, dat is toch wel belachelijk. Is het nou echt zoveel moeite om een papiertje te bewaren totdat jullie/MM er weer eens is? Zeker zoiets als een jaaropgaaf...
Ik hoop dat het toch is wat jullie zoeken. Zo niet, dan zijn misschien de jaartotalen op de laatste loonstrook van het jaar te vinden? Bij mij is dat cumulatief namelijk.
Succes!!!
En sterkte..
Ik hoop dat het toch is wat jullie zoeken. Zo niet, dan zijn misschien de jaartotalen op de laatste loonstrook van het jaar te vinden? Bij mij is dat cumulatief namelijk.
Succes!!!
En sterkte..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 2 november 2010 om 20:51
dinsdag 2 november 2010 om 20:54
Sgaaaaaaaaaapie_returns, 8 minuten geleden
...
Ook nalatig van MM trouwens. Dat soort dingen moet je gewoon goed regelen als je verhuist.
We hebben met onze ouders afgesproken dat zodra we een groter huis zouden hebben, we alles op komen halen. Dat was prima.
Dat is wat me zo boos maakt. En als ze het plots weg wilden hebben, 1 belletje en we komen het dezelfde week nog ophalen.
Maar ok, dit is dan nu het probleem: de loonstrook die we missen is van vorige werkgever (we moeten 3 loonstroken laten zien, MM heeft 2 loonstroken van dit bedrijf, hij is 1 feb 2008 begonnen). Het vorige bedrijf bestaat niet meer. Is de loonstrook echt nodig bij een vast contract (die hij al na half jaar heeft gekregen trouwens )? Hebben jullie enig idee?
...
Ook nalatig van MM trouwens. Dat soort dingen moet je gewoon goed regelen als je verhuist.
We hebben met onze ouders afgesproken dat zodra we een groter huis zouden hebben, we alles op komen halen. Dat was prima.
Dat is wat me zo boos maakt. En als ze het plots weg wilden hebben, 1 belletje en we komen het dezelfde week nog ophalen.
Maar ok, dit is dan nu het probleem: de loonstrook die we missen is van vorige werkgever (we moeten 3 loonstroken laten zien, MM heeft 2 loonstroken van dit bedrijf, hij is 1 feb 2008 begonnen). Het vorige bedrijf bestaat niet meer. Is de loonstrook echt nodig bij een vast contract (die hij al na half jaar heeft gekregen trouwens )? Hebben jullie enig idee?