3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug appel



Friez

Ga zo even je badkamer op hyves bekijken
Alle reacties Link kopieren
En hoe weet je waar je pensioen hebt opgebouwd? (als blijkt dat hij de loonstroken van vroeger ook niet meer heeft..)
Alle reacties Link kopieren
AR
Alle reacties Link kopieren
Friez wauw!! Heb even je fotos bekeken (kan niet reageren, telefoon heeft laatste tijd kuren..) maar wauw! Echt supermooi geworden zeg!!



Daar doe ik een voor!
Alle reacties Link kopieren
Chooc,



Die pensioen fondsen sturen ieder jaar dus vanaf nu iedere week/maand de post daar ophalen .

En nee dat is zeker niet netjes als jullie dat afgesproken hebben dan is dat ronduit grof.



er zijn bedrijfstak verenigingen waar je nog info over pensioenfondsen kunt vinden/ krijgen. en er is ergens een website verborgen pensioenen. Maar weet zo niet meer waar.



Een bedrijf is verplicht je loonstroken te sturen, en je bent zelf verplicht die 7 jaar te bewaren.
Alle reacties Link kopieren
Dat was die verbouwing wel waard! Wow echt heel mooi Friez
Alle reacties Link kopieren
Sgaap, in dit huis hebben we alle post laten overzetten. Dus van dit pensioen hebben we ook.



MM is lid van abvakabo fnv (de bond) maar sinds hij bij dit bedrijf werkt. Zouden die kunnen helpen? (praat tegen mezelf want ik ga ze gewoon morgen bellen, wie niet waagt wie niet wint).



7 jaar? Oh dat wist ik niet. Belasting 5 toch? (al heb ik al mijn papierweek nog, zelfs van mijn 1e baantje op mijn 14e )
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor alle complimentjes!



Donderdag nog even shoppen voor wat accesoires en volgende week nog een likje verf.
Alle reacties Link kopieren
Paarse accesoires toch friez?



Echt onwijs mooi!
Friezzzz wat fijn dat je lekker gedouched hebt, is altijd spannend de eerste keer.



Chooc... je kunt ook bij de belastingdienst een IB60 formulier aanvragen toch? Dat is dan in plaats van de jaaropgave.

Correct me if I'm wrong.



ik ben er weer
Alle reacties Link kopieren
ja paars is het plan, Choco!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je foto's gemaild, Bi!
Ik ga zo kijken Friezzz... even 1 ding tegelijk na alle ouzo's en witte wijntjes
Alle reacties Link kopieren
tss, had buur weer wat te vieren??
Alle reacties Link kopieren
Ok Bi, dat onthoud ik! Thnx!



We gaan morgen de hypotheekverstrekkers even bellen of die jaaropgaaf echt nodig is.



MM is er (met lege handen ) dus we gaan verder met hypotheekvormen verkennen. Tot later en bedankt voor het mogen olifanten/vloeken/uitrazen! Adios!
Ik weet het niet zeker hoor Chooc, ik heb het ooit eens gehoord. Vraag het maar even na bij de hypotheekmeneer
Alle reacties Link kopieren
Ik maak een lijstje voor wensen van minigravin voor sinterklaas, met een wachtwoord. Werkt het niet en is het hele lijstje gewoon openbaar. Nou ja zeg.



Zo en nu hopla naar boven.



Dag meiden!
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese Gravin!
Alle reacties Link kopieren
Truste Vin!

En Sinterklaas heeft toch geen wachtwoord nodig, die weet alle wensen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Truste Vin.. mag ik ook de inlogcodes van de Sint?????
Alle reacties Link kopieren






wat een gedoe chooc!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 02 november 2010 @ 21:41:

Truste Vin.. mag ik ook de inlogcodes van de Sint?????Tuurlijk, gewoon de meisjesnaam van mijn moeder intikken et voila.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 02 november 2010 @ 21:41:

Truste Vin.. mag ik ook de inlogcodes van de Sint?????



Tssss, jij bent helegaar niet lief genoeg geweest, jij stinkert!



Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik kan trouwens niet op viva met mijn mobiel. Iets met cookies of zo? Geen idee. Iemand van jullie een idee?
quote:Gravinnetje schreef op 02 november 2010 @ 21:42:

[...]





Tuurlijk, gewoon de meisjesnaam van mijn moeder intikken et voila.

*tikt in: De Barones*



het werkt niet!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven