3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
quote:himalaya schreef op 02 november 2010 @ 21:43:

[...]





Tssss, jij bent helegaar niet lief genoeg geweest, jij stinkert!



NIetus.. heb allen giros op... en Tzatziki
Alle reacties Link kopieren
Gravinnetje, 81 seconden geleden Ik kan trouwens niet op viva met mijn

mobiel. Iets met cookies of zo? Geen idee.

Iemand van jullie een idee?





misschien cookies, bestanden en geschiedenis wissen?
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 02 november 2010 @ 21:46:

Gravinnetje, 81 seconden geleden Ik kan trouwens niet op viva met mijn

mobiel. Iets met cookies of zo? Geen idee.

Iemand van jullie een idee?





misschien cookies, bestanden en geschiedenis wissen?Ehm ja vast maar waar doe ik dat?
Alle reacties Link kopieren
dat weet ik niet graafje. heb nog nooit iets met jouw type telefoon gedaan.

je zou kunnen kijken bij opties op je internet. daar staat het bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Gelukt. Straks even checken of het gelukt is.



Trusten meiden.
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Vin
Alle reacties Link kopieren
Appel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 02 november 2010 @ 21:45:

[...]

NIetus.. heb allen giros op... en Tzatziki



*is stiekem toch wel jaloers op het diner van Bi... *



Ben gek op knoflook. Eet het zelfs rauw.

(En heb ook nog eens een snuggie... ik zeg 'dat wordt nooit meer wat met een man'... )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hima!
Alle reacties Link kopieren
trusten graafje!





pop!
Alle reacties Link kopieren
goed van je dat je les 1 uit hebt gelopen pop!
Alle reacties Link kopieren
ik ga morgen weer. ik zet stug door.
Knoflook en snuggie... dat klinkt als een eeuwige vrijgezel Hima



Truste
Alle reacties Link kopieren
eens moet het lukken!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 02 november 2010 @ 22:07:

ik ga morgen weer. ik zet stug door. Ik ga morgen ook!
Alle reacties Link kopieren
ik ga lappie sluiten dames.



Lekker koese en tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
Het lukt je vast wel Appel! goed met je borst naar voren lopen, zo krijg je meer lucht



En je moet over een "punt" heenkomen, daarna kun je weer door!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Friez!
Alle reacties Link kopieren
Zo, ben ik weer. Nu via foon. Het is dus gelukt. Bedankt voor de hulp.



Bi, eten jullie ook nog weleens rijst, pasta of aardappelen. Of andere groente dan komkommer? :-)
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie dr. Snuggles eigenlijk? Leek hij nou op een snuggie?
Alle reacties Link kopieren
slaap lekker friez!
Alle reacties Link kopieren
hmm.. ik zal morgen eens op zoek gaan naar "het punt"
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 02 november 2010 @ 22:19:

Kennen jullie dr. Snuggles eigenlijk? Leek hij nou op een snuggie?
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 02 november 2010 @ 22:21:

hmm.. ik zal morgen eens op zoek gaan naar "het punt"Het moment dat je denkt "ik kan niet meer" dan doorgaan, tegen jezelf zeggen dat je het wel kan!
Alle reacties Link kopieren
POP, zijn broek is duidelijk een snuggie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven