gastdesigner H&M
donderdag 2 september 2010 om 14:37
http://www.nu.nl/lifestyl ... nvin-gastdesigner-hm.html
Ik ken hem niet maar zou het wat worden?
De collecties van vorige gastdesigners vond ik nou niet altijd even draagbaar.
Ik ken hem niet maar zou het wat worden?
De collecties van vorige gastdesigners vond ik nou niet altijd even draagbaar.
donderdag 2 september 2010 om 20:14
Schamen niet, maar Lanvin niet kennen, wow
Lanvin is het oudste nog bestaande modehuis uit Parijs (opgericht 1889). Beroemd geworden door de prachtige silhouetten van vrouwelijke jurken en de zalige geuren. De geur Arpège werd in 1927 gelanceerd en wordt nog steeds verkocht.
Lanvin & H&M ben benieuwd!
Lanvin is het oudste nog bestaande modehuis uit Parijs (opgericht 1889). Beroemd geworden door de prachtige silhouetten van vrouwelijke jurken en de zalige geuren. De geur Arpège werd in 1927 gelanceerd en wordt nog steeds verkocht.
Lanvin & H&M ben benieuwd!
woensdag 3 november 2010 om 08:54
Ik vind het een mooie collectie (wat ik er tot nu toe van gezien heb...de rest schijnt op 4 november bekend te worden) maar wel duur zeg! Jurkjes allemaal 150 euro, een rokje 80 euro. Ik dacht dat het oorspronkelijke idee van de guestdesigners was om design voor iedereen beschikbaar te maken. Naar mijn idee zijn ze hun doel wel een beetje voorbijgeschoten.
woensdag 3 november 2010 om 09:45
De prijzen zijn idd ook hoger dan vorige gastdesignerscollecties. Maar ik moet zeggen dat het er ook wel echt heel mooi uitziet. En het is ee heel uitgebreide collectie. Ik vind een aantal jurkjes echt supermooi, en de schoenen met die mintgroene strikken, en een aantal kettingen, en rokjes, en ...
Vind het ook super dat niet alles zwart is zoals bij veel andere collecties.
Weet iemand in welke winkels het te koop zal zijn? Ik hoop op Maastricht!
Vind het ook super dat niet alles zwart is zoals bij veel andere collecties.
Weet iemand in welke winkels het te koop zal zijn? Ik hoop op Maastricht!
woensdag 3 november 2010 om 09:58
woensdag 3 november 2010 om 10:00
Mooie spullen, al vind ik sommige jurkjes te frivool.
Was wel gelijk fan van de schoenen.
Zal er niet heen gaan, mij te druk en te hysterisch.
Vind de items ook wel aan de prijs eerlijk gezegd maar als de kwaliteit goed is dan mag het wat mij betreft ook wel.
Was wel gelijk fan van de schoenen.
Zal er niet heen gaan, mij te druk en te hysterisch.
Vind de items ook wel aan de prijs eerlijk gezegd maar als de kwaliteit goed is dan mag het wat mij betreft ook wel.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
woensdag 3 november 2010 om 10:18
woensdag 3 november 2010 om 10:19
quote:Very Cherry schreef op 03 november 2010 @ 10:18:
150 euries voor een Lanvin jurk is dus écht niet duur. Maar per definitie vertik ik het om tussen de zwetende en aan jurkjes trekkende vrouwen te staan op dit soort hoogtijdagen. Of is dat juist de sport?Je kan het natuurlijk ook online proberen!
150 euries voor een Lanvin jurk is dus écht niet duur. Maar per definitie vertik ik het om tussen de zwetende en aan jurkjes trekkende vrouwen te staan op dit soort hoogtijdagen. Of is dat juist de sport?Je kan het natuurlijk ook online proberen!
woensdag 3 november 2010 om 10:20