Whiplash.. wie heeft tips..
woensdag 3 november 2010 om 09:35
Vandaag is het precies drie jaar geleden dat ik een auto-ongeluk heb gehad. Ik heb nog steeds last van gevolgen van een whiplash. Ik werk nog altijd 80%. Als ik een paar dagen te veel doe, heb ik daar later extra last van. Ik ga elke drie weken naar een manueel therapeut. De pijnklachten zijn dan minder. Neuroloog heb ik al bezocht, naast foto's kon hij niets voor me doen. Toch blijf ik nog steeds erg moe, last van concentratieproblemen en soms ook last van mijn geheugen. Wie herkent dit? Wie heeft goede tips voor me? Soms is het ontzettend lastig om ermee om te gaan.
woensdag 3 november 2010 om 10:31
woensdag 3 november 2010 om 11:22
Bij mij heeft de haptonomie heel goed geholpen en ben in ieder geval van de whiplashklachten afgekomen.
Helaas heeft het bij mij wel blijvend letstel veroorzaakt in mijn nek maar dat werd pas na een aantal jaren echt zichtbaar en werd bevestigd door een neurochirurg als afkomstig van hetzelfde ongeluk en dus die whiplash.
Ik hoop dat er bij jou foto's genomen zijn zodat het later te bewijzen is als je ook schade oplopen gehebt,bij mij is dat nooit gebeurd.Er zijn wel foto's van 2 jaar later waarop al een begin van de schade te zien was.
Helaas heeft het bij mij wel blijvend letstel veroorzaakt in mijn nek maar dat werd pas na een aantal jaren echt zichtbaar en werd bevestigd door een neurochirurg als afkomstig van hetzelfde ongeluk en dus die whiplash.
Ik hoop dat er bij jou foto's genomen zijn zodat het later te bewijzen is als je ook schade oplopen gehebt,bij mij is dat nooit gebeurd.Er zijn wel foto's van 2 jaar later waarop al een begin van de schade te zien was.
woensdag 3 november 2010 om 12:06
dinsdag 16 november 2010 om 21:56
Fysiotherapeut, Manueel Therapeut (daar heb je ook verschillende soorten in - vaak kan dat erg veel pijn doen bij mijn manueel voelde ik er werkelijk niks van en het had erg veel effect)
Zelf loop ik ook al bijna 3 jaar met het zelfde probleem! Ik hou rugklachten zit zelfs in mijn heup nu (slijmbeurs)
Zelf loop ik ook al bijna 3 jaar met het zelfde probleem! Ik hou rugklachten zit zelfs in mijn heup nu (slijmbeurs)
woensdag 17 november 2010 om 16:56
Hoi Visils,
Ik heb in 2002 een auto-ongeluk gehad en het is bij mij als chronisch "bestempeld".
Heb jaren in de medische molen gezeten en uiteindelijk via een revalidatiecentrum het weten te "accepteren".
Mocht je er meer over willen weten stuur mij maar een berichtje
Sterkte iig!
Mystery
Ik heb in 2002 een auto-ongeluk gehad en het is bij mij als chronisch "bestempeld".
Heb jaren in de medische molen gezeten en uiteindelijk via een revalidatiecentrum het weten te "accepteren".
Mocht je er meer over willen weten stuur mij maar een berichtje
Sterkte iig!
Mystery
Geniet van de kleine dingen van het leven!