Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bridges, Ik ben het met Mamax eens hoor. Jij doet het super. Je gezin, werk, familie en studie

Jinny, jongste weer een beetje opgeknapt?

Compu, lekker blijven zitten hoor op die wolk En vervelend dat CG zo reageert op drukte. best heel moeilijk lijkt me.

Juud ????? Alles oké?

Naatie, hoe gaat het met T? En bij jullie in het algemeen?
Mamax: dank je wel. Lukt niet altijd even goed en dochter gedraagt zich soms zelfs lastiger dan toen. Ach en individueel lukt wel, maar die strijd tussen die twee... Daar kan ik zo weinig mee... En dat vind ik nog enorm moeilijk en kon ik in het boek helaas weinig terug vinden. (Maar goed, ga hem nog keer lezen hoor, eerste keer haal je er toch minder uit denk ik...)

Enka: Fijn dat het nu zo goed gaat met L qua spraak! Wat een verschil dan hè! En die T. alweer zo mans. Wat zijn kinderen dan toch makkelijk hè... (Straks vast wel weer wennen als gips eraf is...)

Compu: nee nog geen uitnodiging gehad. Was vorige keer wel heen. Zal haar even opzoeken...
En een goedemorgen voor iedereen....eeen...een....nnn

Grappig hoor enka

Maare ook een goedemorgen
Goedemorgen,

Ik zal me weer eens laten zien

Ik kom hier echt te weinig. Sorry.

Enka, fijn dat T er zo weinig last van heeft. Haha.. wilde hij gewoon al weer gaan fietsen?

Bridges jij ook al strijd tussen 2 kinderen? Pff.. zwaar af en toe hè? Hier ook kinderen die elkaar alleen maar in de weg zitten. Wie mag er als eerste de deur open doen, wie mag er in de hoek van de bank zitten ( Nee,mijn plek, nee die van mij!! ), wie speelt er als eerste met die ene auto.....

Zucht en zo kan ik nog wel een half uur door gaan.

Kokos, hoe is het met je?

Star, weer back? Fijn

Haha Mamax, had je volhoudende vissen? Fijn op man zn werk !

Helen, jij ook aan het breien? Ik heb een paar maanden geleden een tas gehaakt. Heel suf dat haken, maar erg leuk om te doen.

Met T gaat het wel aardig. Nog niet zoals ik gehoopt had, maar hij gaat heel langzaam vooruit.

Met Naatieman en mij gaat het verbazend goed eigenlijk. Hij doet ineens best veel in het huishouden, we doen leuke dingen samen ( we zijn zaterdag samen naar Maastricht geweest) en het is gewoon weer gezellig.

Tja, zo af en toe moet er gewoon echt meer gepraat worden.

T heeft nu studiedag dus ik ga maar even naar Ballorig met allebei.
Ik moest vanmorgen naar de VK, alles mooi op schema, drukke baby, mooie hartslag, lage bloeddruk, lage suiker (ik heb zo'n enorme dorst de laatste tijd dat ik dat wel belangrijk vond).

Ik zag nog een pareltje van een naam op een geboortekaartje van het bord hangen; Djeelie.

Jammer dat ik de namen al heb doorgegeven, want dan had ie op 1 gestaan bij me
Stressed is just desserts spelled backwards
En, nog steeds een meisjeshartslag?

Amalia, jij had een tijd geleden een wekker gekocht voor L. Waar had je die vandaan?
De hartslag was 152, maar kindje was flink aan het trappen tegen de doppler aan

Het duurde wel lang voor ze het hartje vond, pfff daar word ik echt een beetje zenuwachtig van. Maar de beentjes zaten tegen de buik aan (rug in de placenta), en dan is het lastiger.
Meisje? Meisje? Echt niet. Jongen. En ik heb het al maanden steeds goed dus jammerrrrr Mamax
Djeelie? Serieus? Goh... Bijzonder...

Fijn dat alles goed was bij VK!

Naatie: fijn dat het bij jou en man weer beter gaat. Jij ook strijd dus. Balen!
Wordt het niet eens tijd voor een buikfoto?
quote:Suze02 schreef op 03 november 2010 @ 11:01:

Meisje? Meisje? Echt niet. Jongen. En ik heb het al maanden steeds goed dus jammerrrrr Mamax Ik zet ook in op een jongetje hoor Suus. Maar Mal's jongetjes hebben steeds een meisjeshartslag
quote:bridges6 schreef op 03 november 2010 @ 11:05:

Wordt het niet eens tijd voor een buikfoto?

Ik zal zo wel even 1 plaatsen op de groep

Momentje!
Nee oke Mama, zijn we het eens

Hmm, ik moet echt wat gaan doen oprium/schoonmaak/was technisch. Maar ik heb zooooooo geen zin.

He, ik ben wel verse erwtensoep aan het maken. Maakt dat goed dat vanavond de stapel was nog steeds een stapel is denken jullie?
Ik gok ook jongetje!
Suus ja dat maakt een hoop goed hoor!

(moet jij werk-technisch ook literatuur lezen? Ben nu boek aan het lezen van Gunster, en moest even aan je denken... Leek me wel jouw humor ook beetje... Maar geen idee of jij er wat mee kunt... Het heet: ik ben oké, jij bent een sukkel...)
quote:Suze02 schreef op 03 november 2010 @ 11:08:

He, ik ben wel verse erwtensoep aan het maken. Maakt dat goed dat vanavond de stapel was nog steeds een stapel is denken jullie?Hij kan nooit zo hoog zijn als mijn stapel. Ik heb zo'n beetje de Mount Everest op zolder liggen.
Mooi Mal!!!
ben tot twaalf uur bezig geweest gisteravond, maar bij mij is alles gewassen, gestreken en gevouwen!

Suus, bij mij zou je het alleen maar slechter maken met erwtensoep
die wekker???? Kopen??? Het is nu zo donker dat ze er geloof ik niet op kunnen kijken en vanmorgen weer om half 6 HALF ZES ja naast mijn bed stonden.

Het heet It's a clock. Ik weet niet meer waar vandaan. Ik zag m bij de Intertoys ook geloof ik. Ik had hem voor 30 euro. Bam wilde m volgens mij ook in het assortiment. Je moet even via MP zoeken want zo kwam ik op een site die m dus voor 30 euro had.

Bridges, niet leuk he 2 ruziemakende kinderen. Hier ging het ook echt een tijd niet leuk. Zeg maar vanaf de zomervakantie (hadden jullie al door dat ik er minder was???). Nu ben ik bezig met Triple P en How2Talk2Kids en ik moet zeggen dat het wel werk. Ik word er iig zelf rustiger van.

L had enorme boze buien. School werkt ook niet mee want hij vindt het niet leuk. Nou, echt sneu als je je 4jarige ongelukkig ziet. Heeft me wat tranen op man zijn trui gekost in de avonduren.

Maar het gaat beter. Ik zal het niet te hard zeggen want school is pas weer 2 dagen bezig, en vandaag is hij met opa en oma naar de dierentuin. Maar ik had zowel gisteren als eergisteren een lachend kind na schooltijd die ook nog eens wat vertelde over de dag!

NOu moe.

En de hele vakantie geen boze buien (en met boos bedoel ik echt woedend. Echt sneu).

En de ruzies met B zijn daardoor ook minder. Al moet ik ze af en toe wel uit elkaar trekken hoor.

Volgens mij heb jij ook al wat gelezen, welk boek?

Heeeee!!! Sterretje!!! Hmm, bij Sterretje zie ik toch die Oh Oh Cherso kerel voor me :puke:. Dan maar zo: Heeee Star!!!!

Mal wat heerlijk dat je het hartje hoorde. Pff wat kan je dan zenuwachtig worden he, als ze het hartje niet vinden? Bij Des vonden ze het ook een keer niet, en toen dacht ze dat ze het had maar dat was mijn hartslag die ook ongeveer 160 bpm ging van de zenuwen

Als je nou een meisje krijgt dan heb ik al een leuk kadootje

Djeelie??? OMG.

Heb jij de namen al? En waar kan ik die vinden dan?

Ha, Aatje weer wakker. Ben weer weg hier.
Amaal, bij Mal d'r schoonouders

Hier was het half 7 vanmorgen, dus eigenlijk mag ik niet klagen. Vanmorgen geholpen met schoolontbijt, zo leuk!

Fijn dat L nu weer met plezier naar school gaat!
Maar herkennen jullie enorme dorst in de zwangerschap? Mijn tong lijkt wel een leren lappie en als ik 1 glas drinken op heb, dan heb ik nog steeds dorst. Ik kan beter een tap onder de kraan maken en er onder gaan hangen
Zo Mal, jij gaat goe-hoed!!! Fijn hoor. Kun je er echt van genieten?

Jemig Amalia, wat sneu dat hij het niet leuk vindt. Wist ik helemaal niet. Waar ligt het aan denk je?

Bij dochter van vriendin is het ook zo, zij houdt haar daarom soms ook thuis.

Dank voor je site, Mamax. Ik ken haar activiteiten zeker. Wij zijn al iets verder qua gebaren. Zijn nu bezig met soloapparatuur. Daardoor kun je haar op een afstand toespreken, of de tv of computer erop aansluiten.
Amalia, waarom vond L het niet leuk dan, kon hij er een reden voor geven? Nou ja, fijn dat het nu iig beter gaat. Gaat B nu ook naar de peuterspeelzaal?

Compu, nou ik ben toch wel wat meer gespannen dan de 1e zwangerschap. Maar dat is denk ik ook wel normaal na alles wat we hebben meegemaakt.
Wekker nu 22,- geloof ik bij Bol. Heb de Fairy variant voor C. besteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven