Het Theehuis
maandag 3 december 2007 om 13:47
maandag 3 december 2007 om 16:03
maandag 3 december 2007 om 16:09
Haai
Even kort, want nog steeds druk.
Van de regen in de Wup was dat dus, Pep
Had topic al gezien, Star, vind dat soort meldtopics altijd dubieus, want je hoort maar één kant van het verhaal. En zeker na dat topic van FV laatst.. Ik zou zelf heel voorzichtig zijn met meteen WOLFFF gillen..
Heb pop net gehaald, hij zij (heel duidelijk ) is echt leuk. Chica wordt vast erg blij.
Zal straks even kijken naar inzamelgebeuren. Waarom en waarvoor enzo.
Even kort, want nog steeds druk.
Van de regen in de Wup was dat dus, Pep
Had topic al gezien, Star, vind dat soort meldtopics altijd dubieus, want je hoort maar één kant van het verhaal. En zeker na dat topic van FV laatst.. Ik zou zelf heel voorzichtig zijn met meteen WOLFFF gillen..
Heb pop net gehaald, hij zij (heel duidelijk ) is echt leuk. Chica wordt vast erg blij.
Zal straks even kijken naar inzamelgebeuren. Waarom en waarvoor enzo.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 3 december 2007 om 16:38
Hmm, weer veel optionele meeleestopics dus. Zal straks eens poging wagen.
Heb vanmiddag lekker de laatste sintdingetjes gekocht en heb alle pakjes nu voorzien van papier en naamlabeltje. Het ziet er echt leuk uit nu, zo'n berg cadeautjes. Verder de nodige pepernoten en consorten in huis gehaald.
Pep, zijn vast tandjes, zou je moeder zeggen. En ik ook.
Heb vanmiddag lekker de laatste sintdingetjes gekocht en heb alle pakjes nu voorzien van papier en naamlabeltje. Het ziet er echt leuk uit nu, zo'n berg cadeautjes. Verder de nodige pepernoten en consorten in huis gehaald.
Pep, zijn vast tandjes, zou je moeder zeggen. En ik ook.
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 3 december 2007 om 17:05