Voor de Tetterettes
dinsdag 12 oktober 2010 om 22:29
woensdag 3 november 2010 om 23:38
omdat ze liever frustie in het rond blijven meppen naar forummers die voor de 79ste keer hetzelfde verontwaardigde blablabla roepen.
Pfffff
ik word heel moe van al dat wijvengezeik.
...van zowel die forummers met een kras op de tong die maar blijven herhalen en zuigen en zeuren als de engels die blijkbaar de hele maand door ongesteld zijn.
Pfffff
...van zowel die forummers met een kras op de tong die maar blijven herhalen en zuigen en zeuren als de engels die blijkbaar de hele maand door ongesteld zijn.
woensdag 3 november 2010 om 23:40
quote:biebelien schreef op 03 november 2010 @ 23:38:
omdat ze liever frustie in het rond blijven meppen naar forummers die voor de 79ste keer hetzelfde verontwaardigde blablabla roepen.
Pfffff
...van zowel die forummers met een kras op de tong die maar blijven herhalen en zuigen en zeuren als de engels die blijkbaar de hele maand door ongesteld zijn.. Tis wel duidelijk hoe je erover denkt.
Pfffff
...van zowel die forummers met een kras op de tong die maar blijven herhalen en zuigen en zeuren als de engels die blijkbaar de hele maand door ongesteld zijn.. Tis wel duidelijk hoe je erover denkt.
woensdag 3 november 2010 om 23:45
quote:biebelien schreef op 03 november 2010 @ 23:38:
Pfffff
Da's flink naar beneden afgerond
Sommige forummers hebben het doordrammen idd als dagtaak aangenomen.
Pfffff
Da's flink naar beneden afgerond
Sommige forummers hebben het doordrammen idd als dagtaak aangenomen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 3 november 2010 om 23:50
woensdag 3 november 2010 om 23:50
En ik ben dan toch nieuwsgierig en ging even in dat modtopic lezen. Snap als outsider de helft natuurlijk niet dus snel weer teruggeklikt naar hier. Ik las nog wel dat er vanmiddag iets gezegd zou zijn in de trant van "als het rellen niet stopt wordt het forum gesloten". En dat is natuurlijk koren op de molen van de zuigerts. Hoewel ik ook wel begrijp dat er zaken zijn die eens duidelijk uitgelegd moeten worden door de opperbevelhebbers. Genoeg hierover, wij hebben het gewoon leuk hier en we tetteren deel 14 weer in een mooi tempo vol .
woensdag 3 november 2010 om 23:52
Tuurlijk Panta, dat is ook wel zo. Ik volg het verder ook allemaal niet echt meer. Tuurlijk heeft Sanoma (laat ik het ff in het algemeen noemen) hele grove fouten gemaakt. En ik zeg ook niet dat daar niks van gezegd mag worden, alleen schieten sommige wel erg ver door. Waar ik niet jou mee bedoel! *geeft panta aai over de bol, sorry als je haar daarvan overeind gaat staan *
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 3 november 2010 om 23:54
pant dat is ook zo maar blijven drammen en zeuren en zuigen werkt niet he
dat is allang duidelijk.
En Naomi is al zeker 5 weken niet aan het werk...
Wat heeft het voor zin om dan te blijven aandringen.
Denk je nou echt dat ze bij Sanoma niet snappen dat er stront aan de knikker is.
En meelezen doe ik ook niet...vang af en toe wat op en verder vind ik het (voor mij) verspilde energie om me er druk om te maken aangezien en toch niks gebeurt nu.
En voor Etosh vind ik het heel heel heel zuur en onterecht en dat heb ik ook gezegd.
Maar ik heb niet de behoefte om dat 20 x te doen.
*en dit was mijn spreekbeurt*
dat is allang duidelijk.
En Naomi is al zeker 5 weken niet aan het werk...
Wat heeft het voor zin om dan te blijven aandringen.
Denk je nou echt dat ze bij Sanoma niet snappen dat er stront aan de knikker is.
En meelezen doe ik ook niet...vang af en toe wat op en verder vind ik het (voor mij) verspilde energie om me er druk om te maken aangezien en toch niks gebeurt nu.
En voor Etosh vind ik het heel heel heel zuur en onterecht en dat heb ik ook gezegd.
Maar ik heb niet de behoefte om dat 20 x te doen.
*en dit was mijn spreekbeurt*