Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
Ik baal een beetje. Heb vannacht slecht geslapen, gister na het inwendig onderzoek had ik wat bloedverlies en krampen en vannacht ook. Niets noemenswaardigs, maar wel dat je er veel mee bezig bent en daardoor weinig slaapt. Net belden ze van het ziekenhuis, ze hebben het vandaag te druk, dus ik ben verzet naar morgen. &*%^$, helemaal ingesteld op vandaag, vriend dingen afgezegd en met zijn werk dingen geregeld, word je "zomaar" verzet. Terwijl we eigenlijk al gisteren moesten blijven, maar toen was er ook geen plek...

Oh ja, en Lenne welkom!
@VKmeisje: nou jaaaaaah! Dat vind ik echt belachelijk . Ongelofelijk dat ze zo met zwangere vrouwen omgaan. Je hebt toch wel even duidelijk gemaakt dat je er niet blij mee was? Succes met wachten maar weer...

@Assie: IK WIL OOK!!! En wel NU!! Hihi, lekker om dat er even uit te gooien he? Zat me laatste te bedenken hoe dat zou zijn als nu een vriendin zou zeggen dat ze zwanger is. Oeh, dat lijkt me lastig zeg. Hopelijk heb ik binnenkort een positieve test en kan ik het als eerste melden :-)
Ja, ik heb gezegd dat ik al verzet was en dat we daarom al dingen geregeld hadden. Moest bijna janken aan de telefoon, lekker al die hormonen! Maar ja, je hebt je gewoon te schikken, helaas!

En Assie & Pipo: IK WIL OOK NU! haha, snap dat het heel anders is dan bij jullie, ik hoef als het goed is nog maar één dag langer te wachten
Verkademeisje: wat irritant zeg, zomaar verplaatsen van de afspraak. Je stelt je er toch op in.....in de wachtstand dan maar weer

Pipo: Is idd lastig als een vriendin meldt zwanger te zijn. Aan de andere kant weten mijn goede vriendinnen dat ik ook graag kinderen zou willen, dus kan je er wel heel open over praten en kan ik daardoor ook heel bij voor hun zijn.

Wat ik laatst wel lastig vond, is dat mijn ex binnenkort vader wordt. Hij heeft mij gedumpt en zat toen erg met zichzelf in de knoei (gokverslaving (al 10 jaar toen), persoonlijkheidsstoornis) en dat wordt een paar jaar later gewoon al vader! Tjee.....kan me niet voorstellen dat al zijn problemen ineens opgelost zijn. Daar baalde ik wel aardig van, maar vond het 't niet waard om daar een traan voor te laten En heb eerlijk gezegd ook wel een beetje medelijden met zijn huidige vriendin......heb zo'n vermoeden dat zij helemaal niets van zijn 'problemen' weet. (kwam ik ook pas heeeeel laat achter).
@Assie: ik zou ook wel HEEL blij voor mijn vriendinnen zijn. Maar ik bedoel meer dat het je confronteert met dat jij het OOK wil (EN WEL NU!!!) Wat heftig van je ex! Ik kan me voorstellen dat je dat een naar bericht vindt. Heb jij het ooit met hem over kinderen gehad? Maar goed ergens dat dat niet gebeurd is als ik het zo hoor... Volgens mij heb je nu een vele malen stabielere vriend (misschien iets TE, haha).

@Frutje: ben je al begonnen met de ovutesten? Jij moet mag ook alweer toch?
[quote]pipo79 schreef op 04 november 2010 @ 10:25:

@Assie: ik zou ook wel HEEL blij voor mijn vriendinnen zijn. Maar ik bedoel meer dat het je confronteert met dat jij het OOK wil (EN WEL NU!!!) Wat heftig van je ex! Ik kan me voorstellen dat je dat een naar bericht vindt. Heb jij het ooit met hem over kinderen gehad? Maar goed ergens dat dat niet gebeurd is als ik het zo hoor... Volgens mij heb je nu een vele malen stabielere vriend (misschien iets TE, haha).

Je hebt helemaal gelijk dat het beter is dat wij geen kinderen samen hebben gekregen. Hadden het er wel over......maar hij was er niet aan toe. Ben ik ook heel blij om......anders zou je verplicht zijn om altijd contact te houden. Ik ben nog steeds erg klaar met hem en heb helemaal geen behoefte om hem te zien

En idd nu eerder te stabiel dan niet....haha.....maar volgens mij weet jij daar alles van. Onze schildpadjes toch
hoi.

heb iets (met nadruk op iets) beter geslapen. Vandaag weer echo/ctg/anathetist gesprek.. pffffffffff. wordt er moe van. Hopelijk vanavond iets meer slaap.

VKmeisje: echt te idioot voor woorden. bah
Zo, ben al vroeg naar huis gegaan......vervolgens naar de stad gefietst, nieuwe fiets gekocht (hele mooie retro fiets), bij mij in de straat nog een leuke jurk met vestje gekocht en mijn moeder gebeld. Net de wii (die ik al sinds januari niet meer heb aangeraakt) naar de slaapkamer verhuisd, met het voornemen weer de wii fit en dansspel te gaan gebruiken Wasje aan het doen en net relaxkleding aangedaan en mezelf op bed met laptopje geinstalleerd. Zo, en dan weer via het forum wat werk verrichten. Heerlijk zo'n dagje

Janine: hopelijk slaap je vannacht heeeeel veel
@Janine: pfff, ik zou ook helemaal niet lekker slapen in zo'n ziekenhuis. Je wil natuurlijk je eigen bedje. Is het mogelijk dat Janineman in het weekend bij je blijft slapen? En kun je tussendoor nog wat dutjes doen?

@Assie: oooh klinkt heerlijk zo'n middagje! Dit alles onder het mom 'thuis werken' of neem je dan ook echt vrij? Geniet ervan iig!
ik vind janineman echt de liefste van de hele wereld.. echt hoe zorgzaam hij nu is.. lief lief lief.

en nu eten.. heb namelijk dehele dag honger..
@Janine

Fijn dat je man nu zo lief voor je is. Dat verdien je ook. Hopelijk slaap je vannacht wat beter. En blijft het goed gaan met die twee kleine meisjes. Sterkte en een knuffel.

@VK

Och meis, wat superfrustrerend dat jullie niet mochten komen. Je rekent er zo op. De laatste loodjes zijn het zwaarst. Nog heel even en dan... heb je je kindje in je armen. Zet hem op!

Morgen reageer ik even op de rest (sorry hoor).
Goedemorgen dames! Sorry beetje late update, maar wat gaat zo'n eerste week snel!Heb het echt heel erg naar mn zin!Vanavond zal ik ff op iedereen komen reageren, maar voor nu even een speciale knuffel voor janine en verkademeisje!Heel erg veel sterkte/succes!Ik lees wel mee op mn mobiel elke dag maar reageren gaat zo langzaam dat ik er nu even weinig aan toe kom!zelfs de eierstokken rammelen even iets minder door alle drukte en nieuwigheid,val elke avond al ruim voor 10en in slaap haha! Fijne dag allemaal!
Janine, heb je vannacht al iets beter geslapen? Lig je eigenlijk op een zaaltje, en hoe is dat? Of heb je een kamer alleen? Hopelijk zijn de ctg's en de echo vandaag weer goed, dat lijkt me toch iedere dag weer een beetje een geruststelling. Tenminste, zo ervaar ik het wel, maar bij mij is het natuurlijk een heel ander verhaal.

Doen ze verder uitspraken over een plan van aanpak ofzo? Of bekijken ze het dag voor dag?

Romo, wat fijn dat je eerste week goed bevalt! En dat je er kapot van bent, dat lijkt me logisch. Zoveel indrukken krijg je binnen. Misschien niet zo heel erg dat je eierstokken zich een beetje koest houden Komt wel weer.

Assie, wat houd jij een goed bestede vrije middag! Jee, fiets kopen, kleren kopen, met moeder bellen, was doen, laptoppen, wii verplaatsen, ik word er al moe van als ik eraan denk Wel heerlijk zeg, zo'n middag!

Hier gaat vanavond het feest los, hoop ik!

We moeten ons om 19.00 uur melden in het ziekenhuis, dan maken ze eerst een ctg, dan doen ze een inwendig onderzoek, daarna brengen ze de gel aan met een spuitje. Omdat iedereen daar anders op reageert, wordt dat wel spannend. Bij de meeste vrouwen gaat het wat rommelen en neemt dat later af. Maar bij sommigen beginnen meteen de weeën, en daar hoop ik natuurlijk op. Lijkt me heel fijn als mijn lichaam het zelf overneemt. Na het aanbrengen van de gel doen ze weer een ctg en twee uur later nog een keer.

Ik moet dan de nacht blijven, en vriend moet waarschijnlijk naar huis. Morgenochtend gaan ze kijken of de baarmoedermond inmiddels rijp is. Zo niet, ga ik naar huis. En als het wel zo is gaan ze inleiden. Dus misschien ben ik morgenavond wel bevallen! Whaa! Wel spannend hoor.
Verkademeisje: wat spannend. Ik wens je heel veel succes en hoop dat de bevalling relaxt verloopt. Je lijkt me een hele sterke, nuchtere vrouw, dus dat komt vast helemaal goed. En voor jezelf opkomen he! Laat je niks vertellen door het personeel als jij het anders voelt.
Verkademeisje, wat ontzettend dichtbij is je bevalling nu! Ben benieuwd hoe je vandaag je dag doorkomt en of je überhaupt nog aan iets anders kunt denken . Ik wens je een hele voorspoedige bevalling met zo weinig mogelijk pijn, zet 'm op, hè!

Janine, hoe is het nu, ben je al een beetje gewend aan die ziekenhuisomgeving? Hopelijk verveel je je niet teveel en krijg je veel bezoek...voor de gezelligheid en om je emoties te delen. In ieder geval worden je kindjes goed in de gaten gehouden en daar gaat het om. Hoop dat je vriend je vaak en lang kan opzoeken (toch hopelijk niet beperkt tot bezoekuren, hè?), lijkt me niks om zo gescheiden van elkaar te slapen .

Romo, mooi dat je nieuwe werk je zo goed bevalt! Zoals VKM ook al zegt: veel nieuwe indrukken, logisch dat je daar moe van wordt en even wat minder aan je rammelende eierstokken denkt.

Assie, kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt over dat je ex-vriend nu vader is. Gelukkig dat je tegenwoordig zo goed over kindjes kunt praten met je vriend. Binnenkort ben jij ook aan de beurt, let maar op!

Pipo, jij ook al ongeduldig en dat is heel begrijpelijk. Jij bent toch al een jaar actief op dit topic toch? Wanneer is je volgende vruchtbare periode?

Wij zijn gisteren naar een voorlichtingsavond in het ziekenhuis geweest, georganiseerd door de verloskundigenpraktijk. Het meeste weet je natuurlijk al, maar desondanks is het fijn om alles herhaald te horen. Zeker de gevallen waarin je direct moet bellen (brekende vliezen, groen vruchtwater e.d.). Mijn zwangerschapscursus is inmiddels afgelopen, bij de laatste bijeenkomst ontbraken er 2 meiden, want die waren inmiddels (ruim voor hun uitgerekende datum) bevallen :-O! Ik heb echt het gevoel dat het 3e trimester het snelst gaat (itt het 1e trimester, toen kroop de tijd echt langzaam). Volgende week is mijn laatste werkweek, daarna heb ik 16 weken verlof!

Maar straks eerst weekend, geniet ervan allemaal!
@Orchid: maak daar maar RUIM een jaar van Enneh: mijn vruchtbare periode is zeg maar NU !!
Wat doe je hier dan nog, Pipo??
Verkademeisje: Spannend!!!!!! Bijna moeder. Ik wil je alvast heel veel sterkte wensen. Zet 'm op he!! En daarna genieten van de kleine. Volgens mij lig je dan de hele dag naar de baby te staren "wat is ie mooi", "het is echt ons kindje", etc.

Pipo is echt al wel langer dan een jaar hier. Ik ben er al een jaar.......tjee, wat vliegt die tijd......maar als je naar vooruitgang kijkt is dat nou niet bepaald spectaculair te noemen. Oke, een eindsprint, maar nog niets concreets met datum enzo en dat in 1 jaar!!! hopelijk gaat het vanaf hier sneller.

Pipo: maak er vooral een lekker romantisch weekendje van, met uuuuren in bed You go girl!!!

Orchid, nog maar 1 weekje werken en dan verlof. Lekker zeg. Heb je je werk al kunnen overdragen, moet er nog veel gebeuren de laatste week? Het aftellen is in ieder geval begonnen!!

Romo: fijn om te horen dat je eerste indrukken op je nieuwe werk goed zijn!! En heeeeel logisch dat het nu energie vreet. Ook wel lekker om op die manier druk te zijn en er even wat minder aandacht voor rammelende eierstokken is.

Allemaal alvast een fijn weekend. Ga zelf eens kijken of dit weekend zich ervoor leent om over een startdatum te spreken Moet een beetje doelen blijven stellen he, anders zijn we volgend jaar nog op het zelfde niveau! haha
Ja Assie, that's the spirit! Lekker doorpakken nu, hij is bijna over de streep, dus nog even doorzetten en dan kun jij ook snel beginnen. Ik gun het je echt, we hangen hier al veel te lang rond. Binnenkort verhuizen we naar topic 'uitgerekend in...'

Hihi ja, ik moet aan de slag inderdaad . Maar Pman gaat dus toch echt een nachtje weg morgen. Op zich geen probleem, maar ik moet morgen werken en al om kwart voor zeven (!!) opstaan. Kan het ook niet maken om hem dan lastig te vallen... Dus vanavond en zondag dan maar hoop ik.
Pipo: vanavond en zondag......ze zeggen toch altijd dat de kwaliteit van het zaad het beste is, als je om de dag sekst? Nou, dan zit je helemaal goed!

Aan jou de taak om 'm vanavond al op tijd te verleiden, zodat jij je slaap ook nog kan pakken!!

Ik zal aan je denken.
Pipo: wij hebben bij de getroffen ronde op vrijdag en zondagmiddag gesext. (zondag op maandagnacht eisprong)... en dat was voldoende. Dus hoppa!

Verder hier alles goed. Ben wel moe, slaap slecht. Vannacht een inslapertje gekregen.. toen wel iets meer kunnen pakken. Net echo gemaakt en alles was goed. Gelukkig. Ze bekijken het hier per dag. Zo komen mijn ouders..maar van veel bezoek kun je ook moe worden hoor.

liefs janine en de meiden
VK meisje: zet hem...morgen is al zo!
krijg net minder leuk nieuws. Vriend wordt weer gedetacheerd... 100 km verderop. Dus dan hij laat thuis elke avond. Fijn weer! KLOTE bedrijf van hem. Tijdens mijn opname heeft hij gewoon verlof op moeten nemen... ipv dat ie een paar uur vrij kreeg. (is wel menselijk toch?). En nu sturen ze hem heel ver het land in. Dus savonds kan hij maar een uur bij mij zijn. Ben nu behoorlijk emotioneel en eigenlijk ook in staat om het bedrijf te contacten over hoe onmenselijk ze bezig zijn... bah.

en dan staan mijn ouders ook nog eens in de file...
Wat, Janine dat kan toch niet?! Bij wat voor soort bedrijf werkt je vriend? Misschien is het een aanrader om te kijken of hij zorgverlof op kan nemen. Mijn vriend kreeg dit aangeboden door zijn manager, maar dat zullen ze bij jou niet uit zichzelf doen, zo te lezen. Bij mijn vriend houdt dit in dat alle uren dat hij met mij naar het ziekenhuis is geweest (en dat zijn er in 38 weken een heleboel), voor de helft door het bedrijf vergoed worden. Dat scheelt een heleboel! Hopelijk is er een oplossing te bedenken, want dit is BELACHELIJK!! Wat denken ze nou, dat werk op nr 1 staat?!
hij werkt bij een bedrijf die mensen aan gemeentes detacheerd. zorgverlof kennen ze daar vast niet. Heb ik ook al naar gekeken.. heeft hij geen recht op. Misschien wel als ik straks thuis ben bij te komen van keizersnede..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven