Ervaring met bonprix
donderdag 4 november 2010 om 13:23
Wie besteld hier kleding online.
Heb een paar jurkjes besteld afgelopen zondag. Toen ik gisteren mijn status bekeek om te zien hoelang het nog gaat duren voordat ik mijn bestelling binnen krijg zag ik dat er heel andere artikelen stonden dan dat ik heb besteld. En tot nu hebben Ze nog niet op mijn mail gereageerd.
Dit ben ik niet gewend als ik via wehkamp nestel heb je het de volgende dag in huis en is de klantenservice veel sneller.
Wat is jullie ervaring. Ps ik
Maak me geen zorgen want heb nog niks betaald.
Heb een paar jurkjes besteld afgelopen zondag. Toen ik gisteren mijn status bekeek om te zien hoelang het nog gaat duren voordat ik mijn bestelling binnen krijg zag ik dat er heel andere artikelen stonden dan dat ik heb besteld. En tot nu hebben Ze nog niet op mijn mail gereageerd.
Dit ben ik niet gewend als ik via wehkamp nestel heb je het de volgende dag in huis en is de klantenservice veel sneller.
Wat is jullie ervaring. Ps ik
Maak me geen zorgen want heb nog niks betaald.
donderdag 4 november 2010 om 13:30
donderdag 4 november 2010 om 14:14
donderdag 4 november 2010 om 14:27
donderdag 4 november 2010 om 14:39
Ik bestel er af en toe en dan heel veel. Want 3/4 gaat terug omdat de kwaliteit tegenvalt (duh, voor die prijs, maar dan ziet het er op het plaatje nog goed uit). Nog nooit problemen gehad. Ik betaal met een creditcard, het hele bedrag wordt afgeboekt en na terugzending wordt het geld op mijn rekening courant teruggeboekt. Leveringen duren wel langer, ik heb het idee dat ze gebruik maken van goedkopere logistiek (het gaat mee als tnt plaats over heeft, ofzo). Maar het kost geen zak en ik heb er echt wel leuke dingen vandaan gehaald.
donderdag 4 november 2010 om 17:33
Zarazara heb je link even gelezen... Lekker opbeurend haha ga er nu vanuit dat wat ik besteld heb gelijk terug stuur. Hopelijk is de kwaliteit beter, op de foto ziet het er heel leuk uit.
Heb ondertussen iemand van de service gesproken. En wat ik besteld had is toch goed doorgekomen waarom het verleerd op mijn bonprix staat wist ze niet.
Moet wel rekenen op 2 wk levertijd!
Nouja het zijn zomerjurkjes dus draag die voorlopig nog niet
Heb ondertussen iemand van de service gesproken. En wat ik besteld had is toch goed doorgekomen waarom het verleerd op mijn bonprix staat wist ze niet.
Moet wel rekenen op 2 wk levertijd!
Nouja het zijn zomerjurkjes dus draag die voorlopig nog niet