Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met bonprix

04-11-2010 13:23 16 berichten
Wie besteld hier kleding online.

Heb een paar jurkjes besteld afgelopen zondag. Toen ik gisteren mijn status bekeek om te zien hoelang het nog gaat duren voordat ik mijn bestelling binnen krijg zag ik dat er heel andere artikelen stonden dan dat ik heb besteld. En tot nu hebben Ze nog niet op mijn mail gereageerd.

Dit ben ik niet gewend als ik via wehkamp nestel heb je het de volgende dag in huis en is de klantenservice veel sneller.

Wat is jullie ervaring. Ps ik

Maak me geen zorgen want heb nog niks betaald.
Alle reacties Link kopieren
ik bestel altijd bij bonrpix alles. het duurt wat langer ja soms wel 2 weken maar bij mij is het altijd goedgekomen. dingen die ik weer terug stuur haal ik wel meteen van het te betalen bedrag af omdat het anders lekker lands elkaar heen loopt daar.
Een keer iets bij ze besteld: alles goed gegaan...
redrain wijzigde dit bericht op 04-11-2010 13:40
Reden: taalfoutje
% gewijzigd
Prima ervaringen met bonprix, meerdere malen bestelling gedaan en altijd goed gegaan.
Maarre... een beller is sneller dan een mail hoor.
Soms komt de omschrijving niet overeen met het artikel, heb ik ook wel eens gehad!
Ik heb verschillende keren al iets besteld bij Bonprix. Soms was het in het echt toch niet zo als ik me had voorgesteld: dan gaat het terug.

De wachttijden zijn over het algemeen wel langer als bij bijv. Wehkamp inderdaad.
Ik ben niet weg van Bonprix, de kwaliteit is het meestal net niet.

En ze hebben soms lange levertijden.
Heb er eenmaal laarsjes besteld. In de webwinkel hadden ze een rits maar de exemplaren die ik thuis kreeg, hadden slechts veters (dus best veel werk om die krengen aan en uit te doen). De kwaliteit viel behoorlijk tegen.
Bestel regelmatig bij Bonprix en inderdaad is de levertijd wat langer (meestal wel binnen 14 dagen).

En zoals hierboven al werd beschreven, verreken ik de terug gezonden artikelen meteen, want dat gaat nogal eens mis.

Kwaliteit is soms niet je van het, maar wel in verhouding met de prijs.
Even een linkje met andere ervaringen m.b.t. Bonprix op dit forum:

Bestellen bij Bonprix
Ik heb er eens iets besteld en dat werd veel te laat geleverd, dat heb ik op de retourbon ook aangegeven. Krijg ik een tijd later een acceptgiro binnen met het verzoek of ik toch maar even de verzendkosten wil betalen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, hoe heb jij dat opgelost?
Ook wel 's iets besteld en geen gedoe met de levering gehad, ik vond alleen de kwaliteit niet zo goed, en op het plaatje lijkt het zo leuk en in het echt ziet het er dan toch wat minder uit.

Ik bestel er dus ook eigenlijk niks meer.
Ik bestel er af en toe en dan heel veel. Want 3/4 gaat terug omdat de kwaliteit tegenvalt (duh, voor die prijs, maar dan ziet het er op het plaatje nog goed uit). Nog nooit problemen gehad. Ik betaal met een creditcard, het hele bedrag wordt afgeboekt en na terugzending wordt het geld op mijn rekening courant teruggeboekt. Leveringen duren wel langer, ik heb het idee dat ze gebruik maken van goedkopere logistiek (het gaat mee als tnt plaats over heeft, ofzo). Maar het kost geen zak en ik heb er echt wel leuke dingen vandaan gehaald.
Zarazara heb je link even gelezen... Lekker opbeurend haha ga er nu vanuit dat wat ik besteld heb gelijk terug stuur. Hopelijk is de kwaliteit beter, op de foto ziet het er heel leuk uit.

Heb ondertussen iemand van de service gesproken. En wat ik besteld had is toch goed doorgekomen waarom het verleerd op mijn bonprix staat wist ze niet.

Moet wel rekenen op 2 wk levertijd!

Nouja het zijn zomerjurkjes dus draag die voorlopig nog niet
Misschien zijn ze hartstikke leuk, hoor, en heb je er veel plezier van! Nog even geduld hebben dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven