Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Jawel, was ook niet zo moeilijk te raden met die haarband, de rest zijn jongetjes of zie je niet
Ghe ghe, niet op die andere foto, daar staan toch ook nog meer meisjes op?
Die opent niet bij mij.
Ik zie de foto's ook niet. Laatste foto die geplaatst is, is van twee rare mensen die hun buik tegen elkaar gedrukt hebben.

Eow, wat fijn dat Juno nu snel naar een bedje mag. Wat maakt hij weer veel sprongen vooruit, ineens. Op die dalingen na dan, natuurlijk. Maar wel fijn dat hij die nu zonder klappen zelf kan herstellen. Hij is gewoon bang voor Zuster Secretia (hmmm, is bedoelde een andere naam, lijkt erop, maar kan er niet op komen, help...).

Pep, heb vanmiddag leuk en goedkoper alternatief voor LP kerststal gezien. Vanaf vandaag bij de Hema een houten speelkerststal voor 14 euro. Ziet er beetje dickbruna-achtig uit. Trouwens, Dick Bruna zelf heeft ook een houten kerststal, maar die zal wel veel duurder zijn.
Loretta is De Mol. Punt.
[quote]Inad schreef op 03 december 2007 @ 00:12:

Mille denkt dat ze weet wie ik heb en weet ook wie mij heeft, denkt ze. Mille is daar heeeeeeeeeeel erg sneaky in en probeert zo info los te peuteren en blikken te ontrafelen. Gelukkig kan ik haar wel in een waan laten ;-)[/quote]

Eeeehhhh? Droom jij even lekker verder

Ik denk niet, ik weet. Niet dankzij sneaky zijn maar dankzij mijn ongeevenaarde intuitie (en jullie gebrek aan subtiliteit qua liegen)

Hai en bye allemaal trouwens (ben een sintgedicht aan het maken en kwam hier even meelezen om inspiratie op te doen )
quote:Mille schreef op 03 december 2007 @ 21:15:

[quote][message=761579,noline]Inad schreef

Hai en bye allemaal trouwens (ben een sintgedicht aan het maken en kwam hier even meelezen om inspiratie op te doen )
19.95 stal van Dick Bruna
Hé Vish, jij als singul momma regelt toch ook zeker wel 1x per maand een oppas om te gaan stappen? En je hebt uiteraard een vibrator hè?!
Dick Bruna Rukt
Nou, hai en bye rijmt al aardig, dus dat dichten zal wel goedkomen, Mille.

Hier, misschien kun je deze nog gebruiken Dan zit de boel in ieder geval goed dicht en voldoe je precies aan de verwachtigen van Inad!

Loretta is De Mol. Punt.
Sooooow die oogschaduw van Dekme!!!
Ik vind Dick Bruna helemaal niet rukken.
Loretta is De Mol. Punt.
Die jurruk!!!!

Ik weet niet of Dickie letterlijk rukt maar z`n spullekes vinnik meestal niet zo
Dat soort topics doe ik niet aan. En nee ik heb geen vibrator, de afwas staat hier ook altijd dagen.
Truste! En tot morgen!

Ik krijg morgen een dominee op bezoek
Dominee voor doop Juno? Of hebben jullie relatiecrisis en komt meneer de dominee het oplossen? In dat geval: sterkte!

Vish en Pep, jullie springen van de hak op de tak Kan het voor geen meter volgen.
Loretta is De Mol. Punt.
Geeft niet Kess, we love you anyway.

Turrustuh!!!
Ik ook niet hoor Kess.

Projekt Katloop op tv
Hmm, ik ga ook een poging doen op tijd naar bed te gaan. Bis morgen!
Dus nu zijn jullie weg? Net nu ik het topic gevonden heb waarover jullie het waarschijnlijk hadden? Mooi is dat!
Loretta is De Mol. Punt.
Stelletje autisten. Jullie gebral is dus echt niet bij te houden.

Heb iets gelezen over 1ste kerst kerstbal. Check: gekregen bij oudste. En ik hang die bal dus nu lekker weer in de boom. Scheelt dat het een gewone zilvere is met zwarte tekst.

Juno weer wat dalingen, maar wel misschien al heul snel in bedje? Ik hoop met jullie mee, Eow.

Verder vergeten wat jullie allemaal geschreven hebben. Sowwy.

Vandaag date op school gehad met sint en 2 van zijn pieten. Ze deden het heel leuk. Die ene piet had ik heeeeeel graag eens ontschminkt en zonder peitenpakje willen zien.

Nu nog even chillen op bank en dan maar weer de bedstee in.

Tot morgen.
Berichtje in Theehuus gezet In t oude, even voor de duidelijkheid.

Ik heb moord & doodslag ridderfilm gekeken met Clive en Keira.

Nu nog even verder met surprise/gedicht en dan bed in.

Mille is een beetje flieepppipppepieeeppp boing boing tuukkk tukkk

Pep, wat was jij een poeeeepie zeg! Ik herkende je ook meteen, maar kan zijn dat al weten wie je was daar wel enige invloed op had

Luna lekker gepietzwijmeld dus

Truste allemaal!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Huh? Ben ik de eerste? Dan zal ik eerst maar eens even koffie zetten.

Luun, vertel eens van Knappe Pieterman. Weet je wie hij is? En waar je hem kunt vinden?

Hier enorme hoosbui net. Ziet er weer lekker grauw uit vandaag. Geef mij maar lente.
Loretta is De Mol. Punt.
Inad, je bent briljant!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 04 december 2007 @ 10:39:

Inad, je bent briljant!

En jij bent harsku lief

lekkere koffie, zo moet koffie eruit zien. Mjam.

Even snel hallo en dag want heb zo sinterklaasfeestje van werk. Vanmiddag sinterklaasfeest op Chica's kdv. lekker dagje zo.

Hoe is het nu met de jongens, Kess?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven