* * * Bar Too Much * * * 188 * * *
yette
zondag 12 september 2010 om 01:26
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_111379
donderdag 4 november 2010 om 21:19
Alle reacties
Link kopieren
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 21:24
Alle reacties
Link kopieren
yette
donderdag 4 november 2010 om 21:25
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_111379
donderdag 4 november 2010 om 21:27
Alle reacties
Link kopieren
Yet, wat vind jij nou echt leuk van Amerika, in het algemeen dan he?
Anoniem_111379
donderdag 4 november 2010 om 21:28
Alle reacties
Link kopieren
quote:Jonari schreef op 04 november 2010 @ 21:24:
Wie is thuis?
Solomio
donderdag 4 november 2010 om 21:35
Alle reacties
Link kopieren
quote:Jonari schreef op 04 november 2010 @ 21:24:
Wie is thuis?Me zoon.
solomio wijzigde dit bericht op 04-11-2010 21:35
Reden:
Zag er wel heel Engels uit
% gewijzigd
Don't compare yourself to others. You've got no chance. Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 21:38
Alle reacties
Link kopieren
Oke, me zoon is net weer weg.
Me dochter is dan wel weer thuis.
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 22:16
Alle reacties
Link kopieren
quote:
yette schreef op 04 november 2010 @ 21:25:[/b
Ik
Anoniem_115668
donderdag 4 november 2010 om 22:25
Alle reacties
Link kopieren
quote:Hoefijzer schreef op 04 november 2010 @ 21:27:
Yet, wat vind jij nou echt leuk van Amerika, in het algemeen dan he?Nou, ik weet het al, we hebben net anderhalf uur lullen er op zitten!
yette
donderdag 4 november 2010 om 22:25
Alle reacties
Link kopieren
Ben ik weer, heb een rood oor van Hippie
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 22:29
Alle reacties
Link kopieren
Zit ze je de hele tijd te bellen? Blij dat ze mijn nummer niet heeft....
yette
donderdag 4 november 2010 om 22:30
Alle reacties
Link kopieren
Jee, echt leuk van Amerika ... al die verschillende culturen door elkaar, nieuwe dingen koken met wat je hier vindt, de goede manier waarop het speciaal onderwijs is georganiseerd, de natuur, ons huis, dit samen met mijn gezin kunnen meemaken .....
yette
donderdag 4 november 2010 om 22:30
Alle reacties
Link kopieren
Wacht maar Jo ... of bel ik iemand wakker bij je?
yette
donderdag 4 november 2010 om 22:33
Alle reacties
Link kopieren
Oh en een jaartje stinkend rijk zijn is verwarrend, maar eigenlijk ook best leuk
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 22:33
Alle reacties
Link kopieren
Foon ligt naast me. Ga ik wel ff een biertje erbij pakken jou kennende duurt het wel even
yette
donderdag 4 november 2010 om 22:35
Alle reacties
Link kopieren
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 22:45
Alle reacties
Link kopieren
Das leuk leuk! Zomaar Yetje spreken in Amerika.
yette
donderdag 4 november 2010 om 22:46
Alle reacties
Link kopieren
Nou, dat hebben we best snel gedaan
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 22:48
Alle reacties
Link kopieren
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 22:49
Alle reacties
Link kopieren
Wat zei Fortuin ook alweer...mens ga toch koken!
yette
donderdag 4 november 2010 om 22:51
Alle reacties
Link kopieren
Eerst mijn wijntje opdrinken, hoor Ik heb geen haast. De kinderen hebben morgen vrij vanwege Divali. Lijkt het toch een beetje of we in Mumbay zitten.
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 22:52
Alle reacties
Link kopieren
Divali? Ik bel je straks even terug hoor.
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 22:54
Alle reacties
Link kopieren
Ben weer helemaal op de hoogte!
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 22:55
Alle reacties
Link kopieren
Gelukkig kunnen Yet en ik kort en bondig bellen.
yette
donderdag 4 november 2010 om 22:55
Alle reacties
Link kopieren
Whoehaha, lach me rot om je, Jo
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder