* * * Bar Too Much * * * 188 * * *
yette
zondag 12 september 2010 om 01:26
Alle reacties
Link kopieren
yette
donderdag 4 november 2010 om 22:58
Alle reacties
Link kopieren
Voor wie mijn nummer niet heeft: Gemma weet ook wat Divali is.
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 22:58
Alle reacties
Link kopieren
Weet gelukkig nu wel wat Divali is.
yette
donderdag 4 november 2010 om 23:04
Alle reacties
Link kopieren
In Nederland hebben de kinderen het ook wel eens op school gevierd, ze deden daar ook één niet-christelijk feest per jaar.
yette
donderdag 4 november 2010 om 23:06
Alle reacties
Link kopieren
Ze zijn hier trouwens wel erg kerkelijk. Gelukkig had ik het vloeken al in de Bible-belt afgeleerd.
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 23:06
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb er echt nog nooit van gehoord.
Maar dankzij jou...
Mens is nooit te oud om te leren. Ga je vaker bellen!
yette
donderdag 4 november 2010 om 23:09
Alle reacties
Link kopieren
Ik moet ook vaker bellen. En zal af en toe een moeilijk woord hier neerplempen.
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 23:10
Alle reacties
Link kopieren
yette
donderdag 4 november 2010 om 23:13
Alle reacties
Link kopieren
Jee, krijg net een brief dat Elfje een viool meekrijgt van school om thuis op te oefenen.
Jawel, er zijn ook minder leuke dingen in Amerika
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 23:16
Alle reacties
Link kopieren
Vreselijk!
Ik vind viool echt niet om aan te horen of je moet Janine Jansen heten.
yette
donderdag 4 november 2010 om 23:20
Alle reacties
Link kopieren
Zo heet ze niet.
Jee, als we dit vantevoren geweten hadden
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 23:22
Alle reacties
Link kopieren
Heet ze zo niet?
Hoe heet ze dan?
yette
donderdag 4 november 2010 om 23:24
Alle reacties
Link kopieren
Elfje
Ik heb besloten dat we uit gaan eten. Proost!
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 23:25
Alle reacties
Link kopieren
Goed idee!
Proost lieverd!
Anoniem_115668
donderdag 4 november 2010 om 23:26
Alle reacties
Link kopieren
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 23:27
Alle reacties
Link kopieren
Hee Hippie!
Alles goed met je?
yette
donderdag 4 november 2010 om 23:27
Alle reacties
Link kopieren
Krijg je als je aan de wijn gaat als je eigenlijk moet koken.
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 23:28
Alle reacties
Link kopieren
Nog ff en ik ga je weer bellen whore.......
yette
donderdag 4 november 2010 om 23:29
Alle reacties
Link kopieren
Lekker muziekje Bloem. Ga ff mijn haar wassen.
Anoniem_115668
donderdag 4 november 2010 om 23:29
Alle reacties
Link kopieren
quote:Jonari schreef op 04 november 2010 @ 23:27:
Hee Hippie!
Alles goed met je?
Ja, nu wel weer! Wat een gesprek met Yetje al allemaal wel niet kan doen!
Yetteke, uit eten? Foei, ontaarde moedert!
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 23:31
Alle reacties
Link kopieren
Ja, rare moeder. Gaat opeens dr haar wassen. Kan je dat niet gewoon s morgens doen?
Anoniem_115668
donderdag 4 november 2010 om 23:31
Alle reacties
Link kopieren
quote:yette schreef op 04 november 2010 @ 23:29:
Lekker muziekje Bloem. Ga ff mijn haar wassen.
Lekker he?
Komt door dat topic van : Woensdag morgen met een lach of zoiets....
Word er helemaal vrolijk van.
Had er nog nooit echt van gehoord of gezien: Flash Mob. Maar vind het echt leuk!
Doen ze in het nuchtere Holland tuulk niet aan...
Anoniem_115668
donderdag 4 november 2010 om 23:33
Alle reacties
Link kopieren
Of des avonds?
Tsssss, je zal maar zo"n rare moedert hebben! * ben net zo'n raar mens! *
Jonari
donderdag 4 november 2010 om 23:34
Alle reacties
Link kopieren
Was niet onaardig bedoeld hoor.
Anoniem_115668
donderdag 4 november 2010 om 23:45
Alle reacties
Link kopieren
quote:Jonari schreef op 04 november 2010 @ 23:34:
Was niet onaardig bedoeld hoor.
Oehoeeee, Yetteeeeeee????
yette
donderdag 4 november 2010 om 23:49
Alle reacties
Link kopieren
Hoe zie ik eruit?
Er was hier van de zomer een Flash Mob in een mall, de kinderen wilden meedoen, maar ik had een onhandige belangrijke afspraak op dat moment. Jammer hoor.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder