* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wie is thuis?
Alle reacties Link kopieren
Ik
Alle reacties Link kopieren
Yet, wat vind jij nou echt leuk van Amerika, in het algemeen dan he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 04 november 2010 @ 21:24:

Wie is thuis?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 04 november 2010 @ 21:24:

Wie is thuis?Me zoon.
solomio wijzigde dit bericht op 04-11-2010 21:35
Reden: Zag er wel heel Engels uit
% gewijzigd
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Oke, me zoon is net weer weg.

Me dochter is dan wel weer thuis.
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 04 november 2010 @ 21:25:[/b

Ik
Alle reacties Link kopieren
quote:Hoefijzer schreef op 04 november 2010 @ 21:27:

Yet, wat vind jij nou echt leuk van Amerika, in het algemeen dan he?Nou, ik weet het al, we hebben net anderhalf uur lullen er op zitten!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer, heb een rood oor van Hippie
Alle reacties Link kopieren
Zit ze je de hele tijd te bellen? Blij dat ze mijn nummer niet heeft....
Alle reacties Link kopieren
Jee, echt leuk van Amerika ... al die verschillende culturen door elkaar, nieuwe dingen koken met wat je hier vindt, de goede manier waarop het speciaal onderwijs is georganiseerd, de natuur, ons huis, dit samen met mijn gezin kunnen meemaken .....
Alle reacties Link kopieren
Wacht maar Jo ... of bel ik iemand wakker bij je?
Alle reacties Link kopieren
Oh en een jaartje stinkend rijk zijn is verwarrend, maar eigenlijk ook best leuk
Alle reacties Link kopieren
Foon ligt naast me. Ga ik wel ff een biertje erbij pakken jou kennende duurt het wel even
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Das leuk leuk! Zomaar Yetje spreken in Amerika.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat hebben we best snel gedaan
Alle reacties Link kopieren
Koken jij!
Alle reacties Link kopieren
Wat zei Fortuin ook alweer...mens ga toch koken!
Alle reacties Link kopieren
Eerst mijn wijntje opdrinken, hoor Ik heb geen haast. De kinderen hebben morgen vrij vanwege Divali. Lijkt het toch een beetje of we in Mumbay zitten.
Alle reacties Link kopieren
Divali? Ik bel je straks even terug hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ben weer helemaal op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig kunnen Yet en ik kort en bondig bellen.
Alle reacties Link kopieren
Whoehaha, lach me rot om je, Jo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven