* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Breek me de bek niet open over ochtenden. Nee, dan kan ik geen haar wassen. Heb er vanmorgen toevallig een blog over geschreven (Heb hem op open gezet, dus die kan jij ook lezen Bloem).
Alle reacties Link kopieren
Oh, en ze doen wel aan flahmobs in Nederland. Weet alleen niet meer hoe die mensen het/zich noemen. Je kan je opgeven en dan krijg je een sms over hoe en wat.
Alle reacties Link kopieren
Ach, na het swingen ook maar even lachen, beetje koud lijkt me, maar vinnut wel leuk!



http://www.youtube.com/watch?v=9La40WwO ... re=related
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben geplast, schoenen aan wegwezen.
Alle reacties Link kopieren
Er is er ook een met dansende zwangere vrouwen Bloem.

We zijn onderweg. Best leuk hoor, mobiel internet
Alle reacties Link kopieren
Maar nu ga ik mijn gezin toch echt even verontwaarlozen.



Wauw, een nieuw woord

(wie hem niet snapt, kan morgen gezellig bellen)
Alle reacties Link kopieren
Yette, heerlijk gek mens!

Niet internetten tijdens het rijden he?



En tja, best wel handig en leuk, mobiel internetten!



Verontwaarlozen, geleuf dat jij best wel een heel leuk boek kan schrijven: Een woordenboek met nieuwe, Yettiaanse woorden!

Zoals Vivariaans en verontwaarlozing, nah, jou kennende kan dat boek best wel eens vol worden!
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 05 november 2010 @ 00:00:

Oh, en ze doen wel aan flahmobs in Nederland. Weet alleen niet meer hoe die mensen het/zich noemen. Je kan je opgeven en dan krijg je een sms over hoe en wat.Bij wie eigenlijk? Lijkt me supergaaf om eens mee te doen of te zien!
Alle reacties Link kopieren
Had er allang in moeten liggen, ga dus nu ook maar .

Maar ja, net wat Yette zegt: You tube is veuls te leuk!



Nah, was gezellig vandaag! Dikke doei en dikke
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Bloem



Flashmobs in Nederland waren o.a. bij de Bijenkorf en dat ze als paparazzi bij Krasnapolsky iedereen fotografeerden.
Alle reacties Link kopieren
Mogge, koffie is op, kind naar school, afwas grijnst me tegemoet.....



Nah, heb al heel wat flahmobs bekeken, haske leuk zeg!

Maar ga maar eens wat doen hiero.....
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen, wat mis ik jullie ontbijtjes joh.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Jee, wat kan je het druk hebben op een vrije dag.



Alle reacties Link kopieren
Dank, Yette!

En ik wens jou niets minder!



Tja, ik weet wel waar je het over hebt, vrees ik. Dag no. 2 dat ik vrij ben en hij is al zowat voorbij voordat ik er erg in had!
Alle reacties Link kopieren
quote:berbke schreef op 05 november 2010 @ 13:18:

Goeiemorgen, wat mis ik jullie ontbijtjes joh.





Ja, geude middag, Berbke!

Zou zeggen, doe eens gek en leef je uit!
Alle reacties Link kopieren
Nog 3 minuten voor de dag half voorbij is. Bah, wat is het koud hier!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag Barrers, tijd voor een Orgasme!



Tingelingelingedingdingdong!!!!!!!!!!!!!



Thunder And Lightning Chi Coltrane

Ooh! What a good thing I've gto

Oh it's such a good thing I've gto

I don't think I can stand it

Thunder and Lightning

I tell you it's frightening

It's thunder and lightning

And you're in control

I thought my life was complete

But look what you've doin' to me

Oh! You're makin' me crazy

Thunder and Lightning

I tell you it's frightening

It's thunder and lightning

And you're in control

I don't know how to handle it

It's more than I would dare

I wouldn't try to run from it

It reaches me everywhere

I'm feelin' dizzy and weak

You make me forget how to speak

I can feel it happening

Thunder and Lightning

I tell you it's frightening

It's thunder and lightning

And you're in control

I don't know how to handle it

It's more than I would dare

I wouldn't try to run from it

It reaches me everywhere

Ooh! What a good thing I've got

Oh it's such a good thing I've got

I don't think I can stand it.



http://www.vagalume.com.b ... htning.html#ixzz14Q85Vvln
Alle reacties Link kopieren
Welja, een orgasme kan altijd wel ff tussendoor

Ha die Hoef!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Oorgasmes zijn altijd goed voor vanalles en nog wat, toch?
Alle reacties Link kopieren
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gHmJ5T0QPk0?fs ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gHmJ5T0QPk0?fs=1&hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Alle reacties Link kopieren
Klopt dit?
Alle reacties Link kopieren
Orgasmes zijn gezond.



Die post van 17.13 is nogal abracadabra ...
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je dit?
Alle reacties Link kopieren
Ja
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even lekker kinderen mishandelen

(zo noemen ze het als ik ze aan hun huiswerk zet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven