Kleurprobleem... need advice!
vrijdag 5 november 2010 om 22:56
Hallo, binnenkort ga ik verhuizen. Echter loop ik tegen een 'kleur' probleem aan en zou hier graag jullie advies over willen
Ik heb een grijs gemeleerde bank, steigerhouten meubels en heb gekozen voor lichtgrijs laminaat in tegelstructuur. Omdat ik veel grijstinten zal krijgen, ben ik bang dat het interieur snel koud en saai wordt. Daarom wil ik graag kleur toevoegen, zonder dat het te gemaakt is maar ook niet te druk.
Wie heeft tips?
Ik heb een grijs gemeleerde bank, steigerhouten meubels en heb gekozen voor lichtgrijs laminaat in tegelstructuur. Omdat ik veel grijstinten zal krijgen, ben ik bang dat het interieur snel koud en saai wordt. Daarom wil ik graag kleur toevoegen, zonder dat het te gemaakt is maar ook niet te druk.
Wie heeft tips?
vrijdag 5 november 2010 om 23:34
quote:Tikker schreef op 05 november 2010 @ 23:29:
Is echt geen probleem! Ik heb een buine tafel ga ff kijken of ik 'm kan vinden. Heb 'm gevonden maar hoe plak ik het plaatje??Waar staat het plaatje?
Is echt geen probleem! Ik heb een buine tafel ga ff kijken of ik 'm kan vinden. Heb 'm gevonden maar hoe plak ik het plaatje??Waar staat het plaatje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 5 november 2010 om 23:35
quote:Nikkk schreef op 05 november 2010 @ 23:30:
@ Tikker Ik ben heel benieuwd naar je plaatje, maar ik heb geen idee hou je het kan plaatsen.. anyone?
Ik snap het probleem niet helemaal. Gaat het om een foto die op je eigen computer staat?
Dan kun je hem opladen op bijv. de website tinypic (google even voor de complete url).
Vervolgens de link van waar je foto staat op tinypic kopiëren.
Boven het berichtenveld hier op het symbooltje van het schilderij ('voeg een afbeelding toe') klikken en de link naar je tinypic-foto erin plakken. Klaar is Klara.
@ Tikker Ik ben heel benieuwd naar je plaatje, maar ik heb geen idee hou je het kan plaatsen.. anyone?
Ik snap het probleem niet helemaal. Gaat het om een foto die op je eigen computer staat?
Dan kun je hem opladen op bijv. de website tinypic (google even voor de complete url).
Vervolgens de link van waar je foto staat op tinypic kopiëren.
Boven het berichtenveld hier op het symbooltje van het schilderij ('voeg een afbeelding toe') klikken en de link naar je tinypic-foto erin plakken. Klaar is Klara.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 5 november 2010 om 23:37
vrijdag 5 november 2010 om 23:39
Hier staat het plaatje: http://www.topform.nl/ind ... =2&page=89&item=398&hl=78
Psst Dana ben nog een groentje
Psst Dana ben nog een groentje
vrijdag 5 november 2010 om 23:46
vrijdag 5 november 2010 om 23:47
quote:Tikker schreef op 05 november 2010 @ 23:46:
Nu wel de bank??
http://www.topform.nl/pictures/contpic566_300.Jpeg
Nu wel de bank??
http://www.topform.nl/pictures/contpic566_300.Jpeg
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)