Kleurprobleem... need advice!
vrijdag 5 november 2010 om 22:56
Hallo, binnenkort ga ik verhuizen. Echter loop ik tegen een 'kleur' probleem aan en zou hier graag jullie advies over willen
Ik heb een grijs gemeleerde bank, steigerhouten meubels en heb gekozen voor lichtgrijs laminaat in tegelstructuur. Omdat ik veel grijstinten zal krijgen, ben ik bang dat het interieur snel koud en saai wordt. Daarom wil ik graag kleur toevoegen, zonder dat het te gemaakt is maar ook niet te druk.
Wie heeft tips?
Ik heb een grijs gemeleerde bank, steigerhouten meubels en heb gekozen voor lichtgrijs laminaat in tegelstructuur. Omdat ik veel grijstinten zal krijgen, ben ik bang dat het interieur snel koud en saai wordt. Daarom wil ik graag kleur toevoegen, zonder dat het te gemaakt is maar ook niet te druk.
Wie heeft tips?
vrijdag 5 november 2010 om 23:54
Ja daar heb je een punt: ik doe dus niet aan regels, ben ik veels te eigenwijs voor... Want zwarte kleding met cognackleurige laarzen en riem is toch om te zoenen? Je moet de juiste kleurencombi maken en nog veel belangrijker: je moet het zelf mooi vinden. Vroeger kon rood en roze toch ook alleen bij Oillily?
zaterdag 6 november 2010 om 10:56
Neem dan ook rustig de tijd, maak geen overhaaste beslissingen. Wat misschien ook nog wel handig is om door behangboeken te bladeren. Zo doe je ook ideeen op welke kleuren goed bij elkaar passen.
Ik ben zelf heel blij met mijn olijf kleurige muur, maar nu 2 jaar verder zou ik misschien leeuwengeel met blauw ook aandurven.
Ik bedoel de kleur geel van bovenstaand plaatje maar dan een iets warmere variant. Deze is vrij hard.
Of dit vind ik ook een hele mooie en toch rustige kleurencombi
Ik ben zelf heel blij met mijn olijf kleurige muur, maar nu 2 jaar verder zou ik misschien leeuwengeel met blauw ook aandurven.
Ik bedoel de kleur geel van bovenstaand plaatje maar dan een iets warmere variant. Deze is vrij hard.
Of dit vind ik ook een hele mooie en toch rustige kleurencombi