Pilstoppers
woensdag 24 maart 2010 om 22:00
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
zaterdag 16 oktober 2010 om 14:11
Kay, wat super dat de echo goed was en weer een meisje leuk hoor. En lijkt me inderdaad toch steeds weer spannend of alles goed, helemaal zo'n derde keer. En vind dan ook dat je werk meespeelt, je ziet toch alleen de keren dat het niet goed gaat en die lijken dan veel vaker dat het in het echt natuurlijk is.
Al heb ik laatst onderzoek van cultureel planbureau gelezen waarin werd gesteld dat aantal ernstig gehandicapte kinderen flink afnam en dan met name door prenatale screening.
En beterschap voor Kayleigh!
Frans, lekker je vent weer thuis. En nog zonder ruzie ook!
Geniet van je lekker weekend en vakantie (heeft vent ook vrij?)
Nala, leuk die taarten maken. Onze buurvrouw doet dat nu ook en mag regelmatig meeproeven
Veel plezier met de verjaardagen.
We gaan maandag op vakantie. En niet met de vouwwagen hoor, dat durf ik echt niet aan in oktober. We hebben een caravan gehuurd. Mijn broer gaat ook nog paar dagen mee, die heeft nu vakantie maar zit toch beetje zielig alleen thuis te wezen. Nog steeds hoop gedoe met z'n ex (en lijkt nog wel poos te gaan duren) en begint nu ook allemaal beetje door te dringen dat hij nu (bijna 30) weer alleen is en terug bij zijn ouders. En dan krijgt mijn andere broer nu ook een kleintje (weet niet of ik dat al verteld had) is dan toch wel even moeilijk voor hem. Dus even paar dagen met ons mee voor wat afleiding. En die krijgt hij vast want Ties en Fenne laten hem geen seconde met rust.
Al heb ik laatst onderzoek van cultureel planbureau gelezen waarin werd gesteld dat aantal ernstig gehandicapte kinderen flink afnam en dan met name door prenatale screening.
En beterschap voor Kayleigh!
Frans, lekker je vent weer thuis. En nog zonder ruzie ook!
Geniet van je lekker weekend en vakantie (heeft vent ook vrij?)
Nala, leuk die taarten maken. Onze buurvrouw doet dat nu ook en mag regelmatig meeproeven
Veel plezier met de verjaardagen.
We gaan maandag op vakantie. En niet met de vouwwagen hoor, dat durf ik echt niet aan in oktober. We hebben een caravan gehuurd. Mijn broer gaat ook nog paar dagen mee, die heeft nu vakantie maar zit toch beetje zielig alleen thuis te wezen. Nog steeds hoop gedoe met z'n ex (en lijkt nog wel poos te gaan duren) en begint nu ook allemaal beetje door te dringen dat hij nu (bijna 30) weer alleen is en terug bij zijn ouders. En dan krijgt mijn andere broer nu ook een kleintje (weet niet of ik dat al verteld had) is dan toch wel even moeilijk voor hem. Dus even paar dagen met ons mee voor wat afleiding. En die krijgt hij vast want Ties en Fenne laten hem geen seconde met rust.
woensdag 20 oktober 2010 om 21:45
Lekker hoor Frans, je mannetje weer thuis.
12-9, hoe is het op vakantie? Beetje minder weer hè?
Mijn tattoo is bijgewerkt! Deed wel weer verrekte veel pijn, maar nu ziet ie er nog beter uit.
Vandaag beetje rare dag voor mij.
Moest eigenlijk de hele dag gewoon werken. Kom ik vanmorgen op mijn werk, hoorde ik dat er teveel personeel was, dat ik naar huis kon.
Maar die extra centen zijn toch wel meegenomen, dus ben een halve dag gaan werken.
Was ik om 1 uur thuis, belde na 5 minuten het kdv, dat Esmée koorts had.
Dus die middag soppen ging ook niet door.
Esmée opgehaald en eigenlijk de rest van de dag weinig meer gedaan. (alleen nog bij de ostheopaat geweest)
Esmée heeft behoorlijke koorts. Zat begin van de avond al op 40 graden.
Denk dat er 2 kiesjes door gaan komen.
Maar even afwachten hoe het morgen gaat verlopen.
Ik loop iig al te stressen voor morgen. Moet naar de kaakchirurg omdat mijn verstandskiezen eruit moeten.
Dacht eerst alleen voor foto en gesprekje, maar eventjes gebeld en ze halen er dus gelijk 2 uit.
Zie er zo tegenop. Hoop dat het een beetje tegenvalt.
12-9, hoe is het op vakantie? Beetje minder weer hè?
Mijn tattoo is bijgewerkt! Deed wel weer verrekte veel pijn, maar nu ziet ie er nog beter uit.
Vandaag beetje rare dag voor mij.
Moest eigenlijk de hele dag gewoon werken. Kom ik vanmorgen op mijn werk, hoorde ik dat er teveel personeel was, dat ik naar huis kon.
Maar die extra centen zijn toch wel meegenomen, dus ben een halve dag gaan werken.
Was ik om 1 uur thuis, belde na 5 minuten het kdv, dat Esmée koorts had.
Dus die middag soppen ging ook niet door.
Esmée opgehaald en eigenlijk de rest van de dag weinig meer gedaan. (alleen nog bij de ostheopaat geweest)
Esmée heeft behoorlijke koorts. Zat begin van de avond al op 40 graden.
Denk dat er 2 kiesjes door gaan komen.
Maar even afwachten hoe het morgen gaat verlopen.
Ik loop iig al te stressen voor morgen. Moet naar de kaakchirurg omdat mijn verstandskiezen eruit moeten.
Dacht eerst alleen voor foto en gesprekje, maar eventjes gebeld en ze halen er dus gelijk 2 uit.
Zie er zo tegenop. Hoop dat het een beetje tegenvalt.
donderdag 21 oktober 2010 om 09:05
Hey Nala, succes vandaag. Bij mij viel het heel erg mee die verstandskiezen erui. Verdoving, kiezen eruit, 1 avondje pijn en de volgende dag was het al weer oke. Dus niet alleen de gruwelverhalen lezen hoor, ook mijn verhaal
Ik weet nog dat Quint zo'n last had, maar daar waren ze volgens mij alle 4 tegelijk getrokken.
12-9 Hoe is het op vakantie? Volgens mij valt het weer toch nog best mee? Hier is het tussen de buien door iig wel mooi. Lief dat je je broertje meeneemt. Ik kan me voorstellen dat het voor hem echt k*t moet zijn nu. En ja je had al gefluisterd dat je tante werd, leuk!
*hmm moet gaan ingrijpen nu. Ze maken ruzie om een stift en Bojan mag niet eens stiften*
Ik weet nog dat Quint zo'n last had, maar daar waren ze volgens mij alle 4 tegelijk getrokken.
12-9 Hoe is het op vakantie? Volgens mij valt het weer toch nog best mee? Hier is het tussen de buien door iig wel mooi. Lief dat je je broertje meeneemt. Ik kan me voorstellen dat het voor hem echt k*t moet zijn nu. En ja je had al gefluisterd dat je tante werd, leuk!
*hmm moet gaan ingrijpen nu. Ze maken ruzie om een stift en Bojan mag niet eens stiften*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
vrijdag 22 oktober 2010 om 16:00
Hey allemaal,
Hoe was het bij de tandarts Nala, las op je hyves dat je wel veel pijn had en Esmée ook niet helemaal tiptop was. Sterkte er maar mee!
Frans, goed hoor niet eens ruzie gekregen met je man!Vooruitgang? Lekkere vakantie gehad, nog wat leuks gedaan verder?
Kayleigh heeft nu vakantie en volgende week. Ze wil ook wat leuks gaan namelijk en middernachtfeestje geven, want dat had ze gezien bij de kleine prinses... Ik heb die aflevering niet gezien, dus weet niet helemaal wat de bedoeling is. Heb het nog wat geprobeert te zoeken, maar niet gevonden... Iemand wel gezien? En hoe zag het eruit? Mijn zusje vond het wel een leuk idee met haar kids, haha!
12-sept, ik vond het ook al dapper in de vouwwagen, maar in een caravan dus. Wel een beetje goed verlopen. Het weer was wel lekker herfstig... Je kinders je broer flink afgemat?
Ik heb een drukke week achter de rug en de kids dan meteen ook, want ook man moest de hele week werken dit keer. Dus ze zijn op vandaag na de hele week naar oma's, bso, school, creche ondergebracht... Volgende week wordt het wat rustiger.
Hoe was het bij de tandarts Nala, las op je hyves dat je wel veel pijn had en Esmée ook niet helemaal tiptop was. Sterkte er maar mee!
Frans, goed hoor niet eens ruzie gekregen met je man!Vooruitgang? Lekkere vakantie gehad, nog wat leuks gedaan verder?
Kayleigh heeft nu vakantie en volgende week. Ze wil ook wat leuks gaan namelijk en middernachtfeestje geven, want dat had ze gezien bij de kleine prinses... Ik heb die aflevering niet gezien, dus weet niet helemaal wat de bedoeling is. Heb het nog wat geprobeert te zoeken, maar niet gevonden... Iemand wel gezien? En hoe zag het eruit? Mijn zusje vond het wel een leuk idee met haar kids, haha!
12-sept, ik vond het ook al dapper in de vouwwagen, maar in een caravan dus. Wel een beetje goed verlopen. Het weer was wel lekker herfstig... Je kinders je broer flink afgemat?
Ik heb een drukke week achter de rug en de kids dan meteen ook, want ook man moest de hele week werken dit keer. Dus ze zijn op vandaag na de hele week naar oma's, bso, school, creche ondergebracht... Volgende week wordt het wat rustiger.
maandag 25 oktober 2010 om 21:39
Kay, heb dat nog nooit gezien, dus kan je niet verder helpen. Wel leuk idee.
Frans, helaas valt het allemaal een beetje tegen, met die kiezen trekken.
Ik het zh op zich viel het wel mee, maar de napijn niet.
Heb al die dagen al pijn. Het wordt wel minder, maar nog steeds zeurende pijn.
Denk soms dat het aan het ontsteken is, dus het zh gebeld.
Weet waar ik op moet letten, dus als het donderdag nog zo is, ga ik ff langs.
Want Vent en ik gaan vrij t/m zon naar A'dam!!! Zo'n zin in.
Esmée is vandaag voor het eerst op de schoolfoto gegaan. Ben erg benieuwd hoe die eruit ziet.
Kan morgen de fotoserie ophalen die bij de fotograaf bij de AH gemaakt zijn. Die komt daar 2 keer per jaar. Ook zo leuk.
Helaas heeft ze nog steeds last van d'r doorkomende kiesjes, want 's nachts is het nog steeds janken geblazen...
Hoe is het met alle andere meiden?
Frans, helaas valt het allemaal een beetje tegen, met die kiezen trekken.
Ik het zh op zich viel het wel mee, maar de napijn niet.
Heb al die dagen al pijn. Het wordt wel minder, maar nog steeds zeurende pijn.
Denk soms dat het aan het ontsteken is, dus het zh gebeld.
Weet waar ik op moet letten, dus als het donderdag nog zo is, ga ik ff langs.
Want Vent en ik gaan vrij t/m zon naar A'dam!!! Zo'n zin in.
Esmée is vandaag voor het eerst op de schoolfoto gegaan. Ben erg benieuwd hoe die eruit ziet.
Kan morgen de fotoserie ophalen die bij de fotograaf bij de AH gemaakt zijn. Die komt daar 2 keer per jaar. Ook zo leuk.
Helaas heeft ze nog steeds last van d'r doorkomende kiesjes, want 's nachts is het nog steeds janken geblazen...
Hoe is het met alle andere meiden?
dinsdag 26 oktober 2010 om 10:39
woensdag 27 oktober 2010 om 15:00
Ben er nog hoor!
Nala las dat het iets beter met je gaat. Hoop dat de pijn helemaal weg is voor het weekendje weg.
Kayleigh, lekker aan het genieten van de vrije dagen. Wanneer is je midernachtfeest?
*handig hyves en de www*
12-9 genoten van jullie weekje weg? Of is het al weer helemaal weggezakt na de eerste werkende dagen?
Frans, lekker aan het genieten van de vakantie of zit het er al weer op?
Hier gaat het goed. Druk, maar dat hadden jullie al gemerkt.
Mijn moeder ging verhuizen, opdracht voor de opleiding moest af(anders moest ik er in de vakantie mee bezig en daar had ik geen zin in)
problemen gehad met de pc etc.
Maar goed.
Opdracht opleiding is klaar.Nu een aantal modules vrijstelling en dan in juni nog een presentatiedag en dan is het klaar.
Mijn moeder zit in haar nieuwe huis, dus dat is ook klaar.
Wij zijn nu lekker aan het genieten van de vakantie. Net met de jongens boodschappen gedaan en daarna hebben we yoghurtijs met speculaas gemaakt
En nu zijn ze lekker buiten aan het spelen.
Zo dat was weer een update van mijn kant.
Ga nu weer gauw verder......want het begint te regenen.
Nala las dat het iets beter met je gaat. Hoop dat de pijn helemaal weg is voor het weekendje weg.
Kayleigh, lekker aan het genieten van de vrije dagen. Wanneer is je midernachtfeest?
*handig hyves en de www*
12-9 genoten van jullie weekje weg? Of is het al weer helemaal weggezakt na de eerste werkende dagen?
Frans, lekker aan het genieten van de vakantie of zit het er al weer op?
Hier gaat het goed. Druk, maar dat hadden jullie al gemerkt.
Mijn moeder ging verhuizen, opdracht voor de opleiding moest af(anders moest ik er in de vakantie mee bezig en daar had ik geen zin in)
problemen gehad met de pc etc.
Maar goed.
Opdracht opleiding is klaar.Nu een aantal modules vrijstelling en dan in juni nog een presentatiedag en dan is het klaar.
Mijn moeder zit in haar nieuwe huis, dus dat is ook klaar.
Wij zijn nu lekker aan het genieten van de vakantie. Net met de jongens boodschappen gedaan en daarna hebben we yoghurtijs met speculaas gemaakt
En nu zijn ze lekker buiten aan het spelen.
Zo dat was weer een update van mijn kant.
Ga nu weer gauw verder......want het begint te regenen.
donderdag 28 oktober 2010 om 17:53
vrijdag 29 oktober 2010 om 15:54
Dat is lekker Hera, alles alweer klaar. Ik heb al wel wat dingetje ingekocht die ik tegenkwam. Maar heb nog niet echt een idee wat ze willen. Kayleigh wil alles wat op de reclame voorbij komt en met name de poppen allemaal... En ze heeft al best veel poppen waar ze niet echt veel mee speelt. Dus ik weet het nog niet. Detlev heeft nog geen mening echt, dus dat is makkelijker. Hij is alleen ook nog jarig van te voren, dus voor hem koop ik pas als ik weet wat hij toen gekregen had...
Vanavond is het middernachtfeestje! We (Kayleigh en ik) zijn dus al druk in de weer met allerlei lekkere dingen! Ben benieuwd, Kayleigh heeft er in ieder geval heel veel zin in!
Vanavond is het middernachtfeestje! We (Kayleigh en ik) zijn dus al druk in de weer met allerlei lekkere dingen! Ben benieuwd, Kayleigh heeft er in ieder geval heel veel zin in!
vrijdag 29 oktober 2010 om 17:05
Heel veel plezier, ik vind het zo'n grappig idee! Kleine Kay is echt zo'n kind met van die leuke ideeen.
Ik wlde wat gaan schrijven, maar Bojan staat naasgt me : titten Nijna titten Nijna
(= mama ik wil op jouw schoot en je moet nijntje lezen )
Ik wlde wat gaan schrijven, maar Bojan staat naasgt me : titten Nijna titten Nijna
(= mama ik wil op jouw schoot en je moet nijntje lezen )
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zaterdag 30 oktober 2010 om 15:49
Nou het was erg leuk. We hebben eerst lekker gegeten (pannenkoeken en pompoensoep) en toen een heksenhoed geknutseld met glow in the dark sterren enzo. En toen in het donker een wandeling gemaakt en ddarbij alle de donkerste paadjes opgezocht met de hoeden en zaklampen en lantaarn met kaars. Erg spannend en leuk. Toen nog aan het kleuren en snoepen (griezelspaghetti) geweest, dit vonden de volwassen aanwezigen vooral erg leuk. De kids nog voor een film gezet en een sprookje voorgelezen (hans en grietje, want daar zit een heks in) en toen was het ook nog echt bijna middernacht. Had nooit gedacht dat ze het zouden volhouden allemaal. Maar het was erg leuk. Zelf Detlev kon het nog aardig goed volhouden (niet tot middernacht hoor, haha)
In ieder geval voor herhaling vatbaar!
In ieder geval voor herhaling vatbaar!
zaterdag 30 oktober 2010 om 16:57
Kay, wat ontzettend leuk!!
Wij hebben vanavond een griezeltocht. In eht donker, Milena gaat in heksenoutfit en Bojan als draak. Althans als ie meegaat, we zijn vandaag bij de pukkemuk (www...nl) geweest en het was su0perleuk, maar hij heeft dus neit geslapen en is nu al een draak zonder dat hij zijn drakenpak aanheeft
Wij hebben vanavond een griezeltocht. In eht donker, Milena gaat in heksenoutfit en Bojan als draak. Althans als ie meegaat, we zijn vandaag bij de pukkemuk (www...nl) geweest en het was su0perleuk, maar hij heeft dus neit geslapen en is nu al een draak zonder dat hij zijn drakenpak aanheeft
zaterdag 30 oktober 2010 om 17:11
zaterdag 30 oktober 2010 om 19:53
Klinkt super Kay, foto´s zagen er ook super uit. Hier nog weinig van Haloween gezien, wel al wat gezien voor sint maarten.
Frans, veel plezier!
hera, lekker toch alle cadeaus al binnen. Voor Fenne ben ik ook al zo goed als klaar. En Ties is helemaal into de playmobil, maar dat schijnt in duitsland veel goedkoper te zijn, dus daar moeten we nog keer naar toe.
Hoe is het met hondje?
Hier verder alles rustig. Ties was deze week wel moe na school, dacht juist dat hij weer beetje opgeladen zou zijn na de herfstvakantie. Alleen is Fenne nu ziek, man moet hele weekend werken dus zit hele tijd beetje binnen te hangen. Gelukkig wil Fenne nog wel wat doen en niet alleen maar op schoot zitten.
Frans, veel plezier!
hera, lekker toch alle cadeaus al binnen. Voor Fenne ben ik ook al zo goed als klaar. En Ties is helemaal into de playmobil, maar dat schijnt in duitsland veel goedkoper te zijn, dus daar moeten we nog keer naar toe.
Hoe is het met hondje?
Hier verder alles rustig. Ties was deze week wel moe na school, dacht juist dat hij weer beetje opgeladen zou zijn na de herfstvakantie. Alleen is Fenne nu ziek, man moet hele weekend werken dus zit hele tijd beetje binnen te hangen. Gelukkig wil Fenne nog wel wat doen en niet alleen maar op schoot zitten.
zondag 31 oktober 2010 om 10:31
Wat zag het er gezellig uit Kayleigh. Leuk idee, had ook niet aan Haloween gedacht hoor.
Frans, hoe was het met je draak en heks?
12-9 hoe is het met Fenne?
Hier ook een ziek jongetje. Luke hangt alleen maar op de bank, voelde vanmorgen erg warm aan. Hoop dat hij snel weer fit is.
Ga nu even de kids verder klaar maken.
Frans, hoe was het met je draak en heks?
12-9 hoe is het met Fenne?
Hier ook een ziek jongetje. Luke hangt alleen maar op de bank, voelde vanmorgen erg warm aan. Hoop dat hij snel weer fit is.
Ga nu even de kids verder klaar maken.
zondag 31 oktober 2010 om 13:15
Oeh beterschap met alle zieken. Het hangt een beetje in de lucht... Niks aan zieke kindjes.
Nou lekker genoten van het uurtje extra? Ik wel. Vent gaat meestal op zondagochtend er met de kids uit, dus ik kon lekker liggen. Was ik ook wel aan toe. Heb vrijdag de hele dag net iets teveel gedaan en daardoor voelde mijn buik niet erg prettig meer aan... Nu weer prima. Mijn lijf houdt me in het gareel. Buikje groeit ook al lekker! Ik krijg nu al vragen of ik zeker weet dat er maar 1 in zit... Dus dat wordt nog wat als ik hoogzwanger ben, haha!
Frans, lekker gegriezeld met de kids, heeft Bojan zich als een ware draak gedragen, haha! Kayleigh ligt nu te griezelen voor de tv, hebben ze ook een speciale halloween filmpjes op zappelin. Vindt ze wel erg spannend. Heeft een deken de hele tijd over haar hoofd heen. Ga maar even samen met haar kijken naar de gruffalo....
Nou lekker genoten van het uurtje extra? Ik wel. Vent gaat meestal op zondagochtend er met de kids uit, dus ik kon lekker liggen. Was ik ook wel aan toe. Heb vrijdag de hele dag net iets teveel gedaan en daardoor voelde mijn buik niet erg prettig meer aan... Nu weer prima. Mijn lijf houdt me in het gareel. Buikje groeit ook al lekker! Ik krijg nu al vragen of ik zeker weet dat er maar 1 in zit... Dus dat wordt nog wat als ik hoogzwanger ben, haha!
Frans, lekker gegriezeld met de kids, heeft Bojan zich als een ware draak gedragen, haha! Kayleigh ligt nu te griezelen voor de tv, hebben ze ook een speciale halloween filmpjes op zappelin. Vindt ze wel erg spannend. Heeft een deken de hele tijd over haar hoofd heen. Ga maar even samen met haar kijken naar de gruffalo....
woensdag 3 november 2010 om 22:19
Hiiiiii!!!!!!!!
Daar bent ik ook weer eens.
Ik doe het nog hoor.
Hoe is het met jullie allemaal?
Hier gaat alles goed. Hebben een super leuk weekend in Amsterdam gehad.
Genoten van de tijd samen en lekker relaxt gedaan.
Ook nog het Anne Frank huis gezien, het sexmuseum en Madame Tussauds.
Hadden een hotel in het centrum, dus was helemaal super.
Met Esmée gaat het ook toppie. De kiezen zijn nog steeds niet door, maar ze is iig weer wat vrolijker.
Ze kletst echt zoveel, is een onwijze clown (heeft ze van d'r vader ) en loopt het hele huis rond. Dat gaat nu zo makkelijk dat ze soms al een beetje rent. Echt geweldig!
De pijn in mijn mond is eindelijk weg. En de hechtingen lossen ook rustig aan op. Maar ben zelfs een keer trug gegaan, omdat ik dacht dat het ging ontsteken.
Maja, de eerste 2 zijn eruit, nu de volgende 2 nog.
Morgen naar de Jonge gezinnen beurs met mijn zussie. Die is alweer 35 weken zwanger. Spannend!!!
Hera, wat goed dat je bijna klaar bent met je opleiding. Petje af hoor.
Luke weer beter?
En 12-9, hoe is het met Fenne?
Kay, klinkt erg leuk, dat middernachtfeestje.
Hier wordt weinig gedaan aan Haloween
Frans, zag ook leuke foto's van jou op Hyves, met verkleedde kinderen?
Ik heb gister het eerste 5-12 cadeautje in huis gehaald.
Nou doeii!
Daar bent ik ook weer eens.
Ik doe het nog hoor.
Hoe is het met jullie allemaal?
Hier gaat alles goed. Hebben een super leuk weekend in Amsterdam gehad.
Genoten van de tijd samen en lekker relaxt gedaan.
Ook nog het Anne Frank huis gezien, het sexmuseum en Madame Tussauds.
Hadden een hotel in het centrum, dus was helemaal super.
Met Esmée gaat het ook toppie. De kiezen zijn nog steeds niet door, maar ze is iig weer wat vrolijker.
Ze kletst echt zoveel, is een onwijze clown (heeft ze van d'r vader ) en loopt het hele huis rond. Dat gaat nu zo makkelijk dat ze soms al een beetje rent. Echt geweldig!
De pijn in mijn mond is eindelijk weg. En de hechtingen lossen ook rustig aan op. Maar ben zelfs een keer trug gegaan, omdat ik dacht dat het ging ontsteken.
Maja, de eerste 2 zijn eruit, nu de volgende 2 nog.
Morgen naar de Jonge gezinnen beurs met mijn zussie. Die is alweer 35 weken zwanger. Spannend!!!
Hera, wat goed dat je bijna klaar bent met je opleiding. Petje af hoor.
Luke weer beter?
En 12-9, hoe is het met Fenne?
Kay, klinkt erg leuk, dat middernachtfeestje.
Hier wordt weinig gedaan aan Haloween
Frans, zag ook leuke foto's van jou op Hyves, met verkleedde kinderen?
Ik heb gister het eerste 5-12 cadeautje in huis gehaald.
Nou doeii!
vrijdag 5 november 2010 om 13:40
Alvast een heel goed weekend allemaal. Ik ben er gelukkig al mee begonnen, pfff. Had nogal een drukke week met veel werken, school (+ tentamen) en mijn afscheid van mijn vorige werk. Maar nu hebben we lekker weekend en ga ik weinig doen heb ik besloten.
Kayleigh is aan het spelen bij een klasgenootje en detlev slaapt, dus ik heb even helemaal rust in huis! Dat is lang geleden!
Deze week ook nog bij de vk geweest en weer helemaal goedgekeurd. Buikje groeit al flink! Baby zit ook hoog waardoor mijn buik al lekker groot is. Iedereen schrikt een beetje als ik zeg dat ik nog maar in mijn 24e week zit, haha. Ik merk al wel dat ie meer in de weg gaat zitten. Had deze week ook al best last van harde buiken enzo.
Gaat iemand nog wat leuks doen dit weekend. Ik dus vrij weinig, maar zondag ga ik met kayleigh naar zandkasteel de musical, gezellig saampjes!
Kayleigh is aan het spelen bij een klasgenootje en detlev slaapt, dus ik heb even helemaal rust in huis! Dat is lang geleden!
Deze week ook nog bij de vk geweest en weer helemaal goedgekeurd. Buikje groeit al flink! Baby zit ook hoog waardoor mijn buik al lekker groot is. Iedereen schrikt een beetje als ik zeg dat ik nog maar in mijn 24e week zit, haha. Ik merk al wel dat ie meer in de weg gaat zitten. Had deze week ook al best last van harde buiken enzo.
Gaat iemand nog wat leuks doen dit weekend. Ik dus vrij weinig, maar zondag ga ik met kayleigh naar zandkasteel de musical, gezellig saampjes!
vrijdag 5 november 2010 om 15:49
Hoi,
Ik ga iets leuks doen!Ik ga nl samen met Milena naar Engeland om mijn zusje op te zoeken. We gaan morgen weg en komen maandag weer terug. Ik heb er zin in, ook leuk om zo samehn met mijn meisje op pad te gaan.
Kay, ik zag op de foto's al dat je al best een enorme buik hebt! Hoe voel je je? Gaat het nog wel goed?
Bojan komt zijn jasje brengen
Denk dat ie naat buiten wil....
Ik ga iets leuks doen!Ik ga nl samen met Milena naar Engeland om mijn zusje op te zoeken. We gaan morgen weg en komen maandag weer terug. Ik heb er zin in, ook leuk om zo samehn met mijn meisje op pad te gaan.
Kay, ik zag op de foto's al dat je al best een enorme buik hebt! Hoe voel je je? Gaat het nog wel goed?
Bojan komt zijn jasje brengen
Denk dat ie naat buiten wil....
vrijdag 5 november 2010 om 20:00
Ik ben dus maar even met ze naar buiten gegaan. Regenjasjes, laarsjes aan, parapluutjes in de hand (althans Milena en Bojan, ik had er geen, ook geen laarzen en regenjas trouwens, arme ik
) en in de plassen stampen. Was erg leuk, en M en B hebben dan zo veel lol. Grappig is dat.
Daarna hebben Milena en ik onze koffers ingepakt, want wij vliegen morgen naar Engeland! Ik ben heel benieuwd hoe het daar is en ik vind het ook leuk dat de meisjes samen op stap gaan en de jommes thuisblijven.
Mijn jommetje is niet in opperbeste stemming de laatste tijd. Het is toch al een driftig ventje en de laatste paar weken was het wel heel erg. Hij huilt echt zo veel. Ik denk dat ie erg gefrustreerd is. Vandaag kwamen er ineens een heleboel nieuwe woordjes in 1 keer uit (zijn woordenschat is van 3 naar 50 gegaan ofzo ), dus hopenlijk zit dat te broeden binnen en is ie dan strax weer wat gezelliger. Ook te hopen voor man dit weekend trouwens
12-9 Is fenne weer beter? Milena is ook moe van school hoor. Vanmiddag heeft ze bijna de hele middag tv gekeken.
Daarna hebben Milena en ik onze koffers ingepakt, want wij vliegen morgen naar Engeland! Ik ben heel benieuwd hoe het daar is en ik vind het ook leuk dat de meisjes samen op stap gaan en de jommes thuisblijven.
Mijn jommetje is niet in opperbeste stemming de laatste tijd. Het is toch al een driftig ventje en de laatste paar weken was het wel heel erg. Hij huilt echt zo veel. Ik denk dat ie erg gefrustreerd is. Vandaag kwamen er ineens een heleboel nieuwe woordjes in 1 keer uit (zijn woordenschat is van 3 naar 50 gegaan ofzo ), dus hopenlijk zit dat te broeden binnen en is ie dan strax weer wat gezelliger. Ook te hopen voor man dit weekend trouwens
12-9 Is fenne weer beter? Milena is ook moe van school hoor. Vanmiddag heeft ze bijna de hele middag tv gekeken.
zaterdag 6 november 2010 om 09:32
Veel pelzier Frans! Leuk hoor samen met je meisje op stap. Vind ik ook altijd gezellig en een heel weekend lijkt met ook erg leuk.
Bojan is dus ok een driftig mannetje, Detlev ook. Ik krijg elke keer terug van het kdv dat hij andere kindjes heeft geslagen en gebeten, pfff Ook Kayleigh moet het regelmatig ontgelden en die is daar niet echt tegenop gewassen. ik wijt het ook aan nog niet goed genoeg kunnen praten. Hij is er wel flink mee bezig. Veel aan het zingen en boekjes lezen enzo! Dus ik hoop dat ie snel wat liever voor de crechegenootjes is...
Bojan is dus ok een driftig mannetje, Detlev ook. Ik krijg elke keer terug van het kdv dat hij andere kindjes heeft geslagen en gebeten, pfff Ook Kayleigh moet het regelmatig ontgelden en die is daar niet echt tegenop gewassen. ik wijt het ook aan nog niet goed genoeg kunnen praten. Hij is er wel flink mee bezig. Veel aan het zingen en boekjes lezen enzo! Dus ik hoop dat ie snel wat liever voor de crechegenootjes is...
zaterdag 6 november 2010 om 11:53
Kayleigh, fijn dat alles weer goed was.
Veel plezier morgen!
Frans, leuk saampies naar Engeland! Jij ook veel plezier!!!
Hoe is het verder met alle zieke kindjes?
Ik ben van de week met mijn zussie naar de Jonge gezinnen beurs in Utrecht geweest.
We hebben er 2 1/2 uur over gedaan om daar te komen! (normaal een klein uurtje)
De snelweg ging nog wel, maar de binnenstad.... (was tuurlijk psies spitsuur, want we gingen 's avonds)
We hebben over 1 lange straat een uur gedaan. Mijn zusje zag het echt op een gegeven moment niet meer zitten en liet de hormonen ff de overhand nemen.
Maar de beurs was errug leuk en ook heerlijk rustig zo 's avonds.
Verder een rustig weekend voor de boeg. Vanmiddag naar een open huis.
Morgen poffertjes eten bij vrienden en een verjaardag. Maar heerlijk vanaaf niets te doen!
De hulp in huis is nu de keuken spik en span aan het maken. Zo lekker, af en toe die extra handen.
Veel plezier morgen!
Frans, leuk saampies naar Engeland! Jij ook veel plezier!!!
Hoe is het verder met alle zieke kindjes?
Ik ben van de week met mijn zussie naar de Jonge gezinnen beurs in Utrecht geweest.
We hebben er 2 1/2 uur over gedaan om daar te komen! (normaal een klein uurtje)
De snelweg ging nog wel, maar de binnenstad.... (was tuurlijk psies spitsuur, want we gingen 's avonds)
We hebben over 1 lange straat een uur gedaan. Mijn zusje zag het echt op een gegeven moment niet meer zitten en liet de hormonen ff de overhand nemen.
Maar de beurs was errug leuk en ook heerlijk rustig zo 's avonds.
Verder een rustig weekend voor de boeg. Vanmiddag naar een open huis.
Morgen poffertjes eten bij vrienden en een verjaardag. Maar heerlijk vanaaf niets te doen!
De hulp in huis is nu de keuken spik en span aan het maken. Zo lekker, af en toe die extra handen.