Makkelijke, maar hippe reiskleding

26-01-2009 17:47 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk ,hip en comfotabel vind je bij de sissy boy.
ben niet toegekomen aan foto's vandaag. morgen staan ze er wel
Digi: Spijkerbroeken op reis? Echt één van de vreselijkste dingen vind ik. Heb er alleen eentje mee voor in het vliegtuig of als ik ergens heenga waar het erg koud is (en zonder dat ik al te nat word)

Het kan ook erger, ik ken iemand die afgeladen met make-up, sieraden en pumps gaat reizen en die de bergen dus ook niet ingaat zonder poeder en zo op te doen.

Maar idd, van die afritsbroeken.. ook vréselijk!!!

Ik neem meestal voor 's avonds wel wat leuke jurkjes mee.
Spijkerbroeken houd ik ook niet van. Te warm en klam. Lekkere linnen broeken, dat vind ik het fijnst.

En ik zit nog steeds te wachten op die bestelling van de H&M, hopelijk komt het vandaag. Benieuwd!
quote:elninjoo schreef op 28 januari 2009 @ 09:15:

[...]

Wie weet waar ze in loopt op 't moment dat de camera stopt met draaien.

Ik houd in 't dagelijks leven al niet eens van vrouwelijke liflafjes, dus op reis al helemaal niet. Spijkerbroeken draag ik overigens helemaal niet graag op reis: veel te dik en warm en niet snel droog. Die outdoorstoffen zijn heerlijk stevig, broeien niet en zijn ook nog 'ns supersnel droog.

Jeetje Ninjoo, mijn beeld van je wordt steeds heftiger.....

Wat zijn overigens "liflafjes"
anoniem_122 wijzigde dit bericht op 30-01-2009 22:09
Reden: Was te flauw en dat klopte wel een beetje...
% gewijzigd
Wat een flauwe reactie Neele. En totaal offtopic ook trouwens
Ok ok iets te heftig, ik haal de helft wel weg....
Wat ga je trouwens precies doen in Spanje en Marokko? Ik zou zelf een paar leuke (met oog op Marokko enigzins bedekte) jurkjes meenemen. Als je niet in de jungle zit of allerlei sportieve activiteiten onderneemt, vind ik jurkjes super handig. Het zit makkelijk, ziet er leuk uit, is luchtig en geschikt voor veel verschillende gelegenheden. Op sommige plekken is het bijv. not done voor vrouwen om een broek en/of korte broek te dragen.

Spijkerbroek gaat trouwens bij mij wel altijd mee...ook als ik naar de tropen ga (heb ook 3 jaar gewoond). Ben nogal een kou kleum en krijg het 's avonds vaak koud, dan is een spijkerbroek toch wel handig EN muggen steken niet zo snel door een spijkerbroek heen (en wel door bijv. een linnenbroek)

Afritsbroek vind ik ook niks, tenzij je echt van die jungle trekkingstochten etc gaat doen, maar voor gewoon reizen zul je me daar nimmer nooit in zien.

Zo'n cargobroek vind ik dan wel weer handig en kan er ook leuk uitzien met een wat strakker truitje erboven.

Ik snap die backpack-sloebers zelf ook niet zo goed, in het 'echte' leven besteed je ook wel iets meer aandacht aan jezelf/uiterlijk, waarom dan niet als je gaat reizen. Het ironische is dan ook nog eens dat in de typische backpack landen de mensen van daar over het algemeen meer aandacht schenken aan uiterlijk/kleding.

Daarbij moet ik ook zeggen dat ik die 'hippe' mensen die allerlei vrij extreme activiteiten gaan doen in hun uberkorte en strakke spijkerrokje (omdat dat toevallig in zou zijn) ook niet. Kleden naar gelegenheid heet zoiets.

Zou dus wel verschillende kleding voor verschillende gelegenheden meenemen: dus bijv. 1 setje heel netjes/mooi voor feestjes en dergelijke en 1 setje voor als je echt woestijn ofzoiets in gaat en de rest een beetje er tussen in Maar daar staan hier al genoeg adviezen over

*ontzettend lang verhaal van mij*
Dank Neele

En Missprincess, ik ga 'gewoon' rondtrekken vanuit Spanje naar Marokko. Dat jurkjes-idee van je is ook wel leuk ja, met een legging ofzo eronder. Altijd handig!

Inderdaad...hoe kan iemand hier in lopen?????
Het zal wel onder de "vrouwelijke liflafjes" vallen, maar ik neem al sinds een jaar of tien Havananas mee op vakantie.

Nu deze teenslipper in nederland een jaar of vier geleden ook heel populair is geworden en voor veel te veel geld in de Bijenkorf etc. wordt verkocht is het wel makkelijker er aan te komen.

Eerst bekwam ik ze altijd van vrienden die naar Brazilie gingen.

Deze slipper ziet er normaal uit (een gewone rubberen teenslipper) is in alle kleuren te verkrijgen, en je kan er echt uuuuuuuren op lopen.

Als je dus niet op een hiking holliday gaat is dit een echt goed idee!
...
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 08-11-2010 13:40
Reden: reclame
% gewijzigd
Ik ben zo'n backpack sloeber denk ik Ik draag graag katoenen harembroeken, rokken, lange jurken en shirts en tunieken. Verder draag ik altijd een sjaal waar ik m'n hoofd en schouders mee kan bedekken en loop op slippers en gympies. En ik voel me ZO lekker in dat soort kleding!
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know
quote:Zamirah schreef op 31 januari 2009 @ 19:04:

[afbeelding]

Inderdaad...hoe kan iemand hier in lopen?????Ha, ik heb precies deze.
quote:graagoppad schreef op 06 november 2010 @ 19:36:

...Klinkt als reclame als je speciaal hiervoor een account aanmaakt en op een oud topic reageert
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 08-11-2010 13:40
Reden: quote verwijderd bericht verwijderd
% gewijzigd
Alleen al de manier waarop het geschreven is....
Overduidelijk reclame

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven