T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Bier en tieten, Trav? Vertel eens, wat voor avondje heb jij gehad?
Wat goed dat jullie dat wisten, Erwt, Trav en Xan

Mmomo, dat had ik dus ook net voor ik stopte nog. Waren echt minislokjes, gewoon voor de knuffelwaarde denk ik. Wel heel lief Nu wordt hij nog steeds wakker trouwens, dus tis niet meteen doorslapen geblazen en dat hoeft ook helemaal niet. Nu krijgt hij knuffel en aai en soms een flesje warme halfvolle melk.
Ben je er al achter Erwt? Ik weet trouwens wel (of: ook?) wie jij bent! Sterker nog, volgens mij weet ik inmiddels wel wie iedereen hier is. Tsja, den oplettenden en frequente meelezer komt veel te weten

Inadje, heeeel soms denk ik "ga nou gewoon slapen kleine $#@Y", maar meestal vind ik het nachtelijke drinken en plakken ook wel gezellig. Mevroi wenst 's nachts ook continu huidcontact, al is het maar met een handje tegen mij aan .... Slaapt Mier ook nog bij jullie in bed?
Hmmmpffff nee. Ik zie iemand met een beetje een mmomo in haar naam, maar die is niet bevriend met Kezz?

*is te nieuwgierig voor dit soort dingen*
Zal ik het even in het Putje verklappen dan?
Ja, ik heb het verklapt
Heel fijn, dan kan ik vanavond met een gerust hart slapen
Als Doperwtje niet wakker wordt, bedoel je.....

Sliep hij vannacht ook weer een beetje beter dan gister?
Ohja, dat had ik even uit mijn geheugen geblokt

Ja, wel een paar keer speenploppen, maar geen flesje nodig gehad. Gaat volgens mij wel de goede kant op
Ik heb een kater en een keuken die uitpuilt van de restanten van gisteravond, maar ik heb gewoon alleen koffie gepakt en ik mag nu eerst forummen, totdat mijn hoofd rustiger voelt. Buren kwamen borrelen en vertrokken om 3 uur naar de overkant. Zij hebben geen kinderen en kunnen dus héérlijk uitslapen! Ik overweeg nu om even aan te bellen om te vertellen hoe gezellige ik het gisteren vond. Is dat heel gemeen?
Kezz

Gemeen, maar wel grappig

Wel leuk, zulke gezellige buren
Of krijg je hoofdpijn van al deze smilies?
Ik kan het aan...

Heb net ook al een tijd op de grond gelegen terwijl de jongens een treinbaan om me heen bouwden. Je moet toch wat op zondagochtend, he? Als Don straks wakker is, ga ik zelf nog even lekker terug naar bed.
Oh, dat vind ik wel heel dapper... treinbanen om je heen laten bouwen
Nu ook op Hyves:

Chica covert Wagon Wheel
Kezz wat zie ik me daar! Heb je zomaar mijn zorgvuldig bewaakte identiteit prijsgegeven?

Dat van die treinbaan vind ik trouwens heel filmisch! Ik zie een zweedse sneeuwerige filmhuis-film voor me.... Een beetje in de stijl van "As it is in heaven" (is die zweeds trouwens?)
Het was helaas meer een slechte B-film, met actrice in verwassen joggingbroek, een slechte adem (maar gelukkig ruiken films niet) en sliertige haren all over... Toch leuk dat jij denkt dat we zo'n mooi Zweeds gezinnetje zijn!

Gewelig filmpje van Chica! Op naar The Voice of Holland!
Mmomo, Mier slaapt meestal nog halve nacht bij ons. Hij wordt altijd nog wel wakker, soms om 1 a 2 uur, soms pas tegen vieren en dan blijft hij daarna bij ons. Begint nu dus wel in eigen ledikant. Moet ook wel, want hij lazert anders bed uit. Klimt gewoon over bedrekjes heen

Ik snap ze wel hoor, met dat huidcontact

Sliertentreinbaar Bfilm
Zo ging dat met Vito ook. Na fulltime cosleepen kwam fase van naar bed in eigen bedje en als hij dan 's nachts wakker werd, de rest van de nacht bij ons. Op een gegeven moment (lees: na drie jaar) werd hij 's nachts niet meer wakker en sliep hij dus de hele nacht in zijn eigen bedje.

Mier is een lekker ondernemend mannetje, of niet?
Ja, heel erg. Hij klimt overal op en valt ook dagelijks meerdere keren hard van dingen af/tegen dingen aan. En zijn broeken raken nu heel snel versleten

Bij Chica duurde het ook een jaar of 2 a 2,5 en toen ze ineens doorsliep miste ik haar s'nachts
Ohhh Mier en Chica zijn zó leuk op filmpjes!

Doperwtje heeft sinds vanochtend iets nieuws.... althans... iets ouds, maar hij heeft het pas vanochtend ontdekt... namelijk: zijn duim

Hij probeert nu dus te duimen, maar vergeet af en toe waar z'n duim is . Heel schattig. Legde hem vanavond in bed en toen probeerde hij het meteen. Ik zie hier mogelijkheden om het speenploppen niet meer te hoeven doen
Ahhh lief!

Duimen beter voor ouders, maar schijnt slechter voor tanden te zijn en moeilijk af te leren (want niet af te pakken )
Men neme een hakmes
Vooralsnog lijkt ie het nog steeds niet echt te snappen, dus is het nog steeds speenploppen geblazen

*schaft superaanvullende tandartspolis weer af*

Deze kun je wl afpakken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven