T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

quote:Travis schreef op 01 november 2010 @ 22:16:

Tjee was het zo'n erg bericht.

Whahahhaa, ik had het gister toch al gelezen! En het erge is dat ik er een soortgelijke reactie op gaf, maar vlak vóór ik op verzenden klikte, heb ik het berichtje toch maar gewist! . Zal ik verklappen wat er stond!

Heej, Momo!! Leuk om jou hier tegen te komen!

Ik denk dat je Wreck this Journal bedoelt. Geen idee of Travis er jam op gesmeerd heeft....
Trav! Er zit een nieuw kindje bij Tony op school en hij heet Vishnu. Maar dan écht Vishnu. En het zou zo een broertje van Nemo kunnen zijn. Bizar!
O ja thanks Kezz! Je bent en blijft een personal shopper he?
O ja thanks Kezz! Je bent en blijft een personal shopper he?
Haai Mmomo! Hoe is het met je mooie kindjes?

Ik ben nu echt nieuwsgierig wat er stond dus he. Niet cool dit

Vishnujongetje

Internet is zuigend traag hier.

Had ik al verteld dat mijn rijlerares examen gaat aanvragen?
Hey Inadje! Ja, alles goed hoor met mijn kinders. Alleen ze groeien zo hard. Bobbie kan lopen en ze kan dus nog sneller Zeuns duplo-bouwwerken kapot maken, dat geeft soms wat problemen.

En hoe is het met Chica en Mier? Geef je nog BV eigenlijk?
Hey Inadje! Ja, alles goed hoor met mijn kinders. Alleen ze groeien zo hard. Bobbie kan lopen en ze kan dus nog sneller Zeuns duplo-bouwwerken kapot maken, dat geeft soms wat problemen.

En hoe is het met Chica en Mier? Geef je nog BV eigenlijk?
Hey, ik kan volgens mij alleen maar dubbelposten
Hey, ik kan volgens mij alleen maar dubbelposten
Stoer zeg, die dubbele berichten

Hoi trouwens

Ik was ergens in het schemergebied tussen slapen en wakker zijn de afgelopen weken. Met dank aan een spokend Doperwtje, die sinds een paar weken minimaal 5 keer per nacht wakker wordt .

Stoer van rijexamen Inad
Shoppen is altijd leuk! Ook voor anderen!

Wat goed zeg, bijna rijexamen! Zie je het zelf ook (al) zitten om af te rijden? Leuk!

Erwt, ai, die slapeloze nachten! Ik zeg: cosleepen

Weet dat dat door onrustig slapen bij jullie niet echt een optie is, maar wellicht toch rustiger dan zó vaak je bed uit moeten?
Shoppen is altijd leuk. Misschien moet ik het in mijn lunchpauze weer even in de praktijk brengen

Ik heb wel aan een cosleeper gedacht, maar ik denk dat het Doperwtje zelf ook niet ten goede komt. Hij lijkt die lichte-slaper-genen van ons beiden geërfd te hebben. Toevallig zeiden ze gisteren op het kdv ook dat ze merken dat Doperwtje licht slaapt en snel wakker wordt van geluiden.

Afgelopen nacht ging zowaar iets beter, dus wie weet gaan we weer de goede kant op

Hoest met Vito en Tony?
Misschien maakt ie een sprongetje Erwt

Klinkt goed Mmomo! Mier heeft eerste stapjes gezet en zegt sinds kort "Mier". Heb filmpje op Hyves., zo schattig

Net gestopt met de BV, na 13 maanden. Vooral omdat ik cyclus wel weer eens terug wil en ook s'nachts/sávonds weg wil kunnen. Hij krijgt nu opgewarmde halfvolle melk en dat gaat prima. En jij?

Ben ook benieuwd naar V & T, de schatjes
Nou... ik keek dus van de week in dat boek en bizar genoeg beginnen de donkere wolken daar inderdaad ongeveer 5 weken geleden, wanneer hij ook stopte met doorslapen. Het goede nieuws is dat de donkere wolken volgende week over zouden moeten zijn.

Mieredier is lief! Ik ga even op Hyves kijken
Fijn dat je volgende week weer lekker kunt slapen, Erwt! Heb je Doperwtje ook de desbetreffende bladzijde voorgelezen? Dan moet het zeker goedkomen!

Mier zegt Mier! Ik ga gauw kijken, wat lief!

Met V & T alles goed. Vito eindelijk lekker opgeknapt, dus nu hopelijk op naar een winter zonder ziekzijn!

Tony ook helemaal top. Die gaat nu groep 3 werk doen, want hij heeft meer uitdaging nodig op school. Hij vindt het hartstikke leuk!

Ik heb 2 brillen gekocht! Over 2 weken zijn ze klaar!
Wow, knap, die Tony en fijn van Vitootje

Wel foto van brillen doen straks

Ik wil filmpje naar Ierenmoeder sturen maar wel erg groot. Erwt, weet jij of Xan (wil niet meteen naar Xan vragen, want ongeëmancipeerd ) hoe/of dat kan?
En je vraagt dan niet aan mij of ik dat weet, van dat filmpje verkleinen? Groot gelijk, ik heb echt géén idee!
Of schoonmoeder moet hyvesaccount aanmaken en dan bij jou bekijken. Of je moet hem op youtube zetten, maar dan kan de hele wijde wereld meegenieten. Dit zijn vast niet de oplossingen waarop je zit te wachten...
Heb je Windows Movie Nogwattus op je pc staan? Daar kan het volgens mij iig mee.
Verder is het bier en tieten dus niks nuttigs te melden.

As usual.
Wat een lief filmpje van Mier! Leuk hoor als Mieren Mier zeggen. Ik wist inderdaad dat je wilde stoppen vanwege cyclus en dat je chica jaaaaaren gevoed hebt, dus was benieuwd hoe het er nu voorstond.

Bobbie en ik zijn nog hooked on BV. Overdag is ze er niet zo mee bezig, maar 's nachts maakt ze me toch vaak wel een keer of 5 wakker voor een slokje.

Doperwtje snapt het zónder dat ik het boek heb voorgelezen

Gisternacht ineens al iets minder vaak wakker en afgelopen nacht maar één keer speengeplopt. Wel een paar keer wakker, maar even laten gaan, waarna hij zelf in slaap viel

Leuk van twee brillen

*is nu benieuwd wie Mmomo is bij Inad *
Xan zegt (wat Travis zegt): Windows Movie Maker. Schijnt gemakkelijk te zijn
Of had ik, emancipatiegewijs, moeten zeggen dat ik dit zelf wist?
Dat wist je zelf, Erwt. Je kúnt je bericht nog aanpassen. Maar dan moet ik de mijne dus ook aanpassen.

Mmomo staat bij mij, Inad, Dierewier en wellicht ook bij Star op de hyve. Geeft dat je genoeg aanwijzingen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven