Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Haai Miek! Ik vind je zielig hoor!!

Niet naar dat stomme Knijn luisteren!

*gaat weer terug naar haar tv*

Tot zondag waarschijnlijk, morgen zit ik in de Efteling!
Tsssk, ga jij maar weer lekker met je lavenvriendjes spelen...

Miekie, waar ben je nou?!
Leuk naar de Efteling! Vorig jaar heel naief in de euh hoe heet die attractie ook alweer? O ja Vogelrock gegaan. Gaan we met zo'n karretje het donker in! Ben hartstikke claustrofobisch dus helemaal hel!

Er is hier ergens een party aan de gang. Stuiter gewoon bijna van de bank af. Kampen ben jij een pre verjaardagsparty aan het houden ofzo?
Ik heb een takkehekel aan laven.

Vogelrok vind ik dan wel weer geweldig. Daar ga ik rustig zes keer achter elkaar in. Als het rustig is dan hè.

En nu slaap ik echt. Tabee drmee.
Tabee! Kap d'r ook mee!
Haha nee mijn party is zaterdag....

Ik was 4 nov jarig maar ja hamburgers pakken ehh bakken ging gewoon door he

Dus daarom hou ik t morgen.....

Maar ik ben alweer te laat dus tot morgen en anders zondag daaaagggggg
Het gras aan de overkant is niet groen.
Zeg Marels, heb jij een abonnement op de Efteling? Gaaf hoor, weer heen, hopelijk zit 't weer een beetje mee. Ik was laatst in Duinrell, klein maar wel heel leuk.

Oh en DooieKonijntjes, ik was gister m'n bed ingekropen. Erg he, heb niet eens ff welterusten gezegd. *gaat zich schamen*

Tot later maar weer!
Nee hoor, geen abonnement. Ik ga normaal gesproken een à twee keer per jaar. Nu toevallig voor de tweede keer.

Maar goed, ik ben weer terug dus, waar hangt iedereen uit?

Heb een hardstikke leuke dag gehad trouwens, maar ben nu wel kapot. Dus even snel een berichtje en nu duik ik met een kop thee mijn bed in.
Present!

Waar is iedereen?!
Hier!!!!!!!!! Lig vreselijk lui te wezen in bed. Moet namelijk huis opruimen enzo en daar heb ik een hekel aan!
Hier net uit bed, verjaardag was laat geworden en had te veel rose op.... Heb last van eeen kleine kater
Het gras aan de overkant is niet groen.
Pssst, anybody home...?
Was 't wel gezellig Kampen?

Knijn, ik ben er heur. Ik was vanmiddag maar eens naar de stad voor mn Sinterklaascadeautjes. Je moet wat.

Maar nu ben ik er
Ik zit me trouwens echt kwaad te maken over dat topic van die moeder die zonodig samen moet gaan wonen met haar vriend en puberdochter van 16 dan maar ergens anders gaat proberen te droppen.

Bah bah.

En ik deed daar niet meer aan, me kwaadmaken over forumdingen. Had ik me nog zo voorgenomen
Haaaaai

Ah, ik moet even een topic op gaan zoeken, denk ik. Ben benieuwd.

Eerst even Taarten van Abel nu (jaja), tot later!
Tsssk, ren er maar weer vandoor.

Ik zit nog op dat andere topic. En ik zwerf overal en nergens.
Heb er ook een stukje van gelezen maar ben snel weer weggegaan. Kan me ook niet voorstellen dat je zo met je kind omgaat.

Huis is opgeruimd en probeer nu mijn zinnen zo veel mogelijk te verzetten. Morgen een korte opname met narcose en aangezien ik een controlfreak ben kan ik dat lastig handelen.
Ai, da's naar Tikker. Wat moeten ze doen?

Zou ik zelf heel bang voor zijn
Ook globaal doorgelezen en ik ga niet reageren, want dan ga ik hele onaardige dingen zeggen.

En daar zijn er al genoeg van gezegd (en terecht).

Tikker, sterkte morgen. Ben ook niet zo'n held in die dingen, hoor.
Ik ben nog nooit onder narcose geweest. Maar ik schijt zeven kleuren stront voor de dag dat het ooit zal gaan gebeuren.
Er zit of een poliep in mijn baarmoeder of er zit nog oud weefsel van mijn miskraam van juli. Dus ze gaan kijken met een cameraatje en dan de poliep weghalen of curetteren.

Mijn moeder is verpleegkundige en vind het allemaal maar super normaal (is het ook wel) maar ik ben gewoon een bangepoepert....
Ik doe het voor de beleefdheid maar even hier, maar die reactie van jou op het topic 'Vet haar en zweertjes op mijn billen', Marels...
Ik dus wel en toen werd ik pas wakker toen iedereen lang en breed alweer naar huis was. Sorry voor de kromme zin, forum via iPod en heb geen zin om te wissen.

Dus daarom vind ik het extra spannend.
Jee, wel spannend, Tikker.
Spannend hoor Tikker... Moet je blijven in het ziekenhuis?

En natuurlijk is het allemaal normaal, maar dat wil nog niet zeggen dat het voor jou niet doodeng is.

Ik wil ooit graag een gastric bypass. Ook eigenlijk een hele "normale" operatie. En toch schijt ik nu al zeven kleuren stront bij de gedachte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven