Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff

09-06-2007 14:25 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Quote hier maar lekker door ...
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Ik zelf ben al jaren lang met vriend gelukkig, maar voor mij geen achteringang....een schoen draag je toch ook niet andersom aan???Een hele goede reden om niet aan anale sex te doen.... .
Quote:

Zal m'n hoofd opgetogen houden als ik hem tegen het lijf loop.

Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
quote:AgentL schreef op 02 december 2007 @ 20:23:

Niet van hier, maar van de site van Beperkt Houdbaar. Het is een post van een jongen die wil laten weten dat niet alleen vrouwen onzeker zijn over hun uiterlijk(e kenmerken).

lieve dames weet je hoe erg het is in het begin van je pubertijdte moeten aanzien dat je klasgenoten dubbel zo rap evolueren of gewoonweg 10x groterzijn dan je eigen penis ?

Ik mag toch hopen voor je klasgenoten dat ze 10 keer groter zijn dan jouw penis! Wat zeg ik! Doe maar nog groter! Anders zijn het mini-mannetjes...
Shit, is dat zo, dat valt me enorm tegen van Spanje, dacht dat dit land toch wel aardig gemoderniseerd was tegenwoordig. Aan de andere kant, het gebeurd in alle landen. Shakespier zei dan wel:

Hell hath no fury, then a woman scorned. In de praktijk komt het erop neer dat een vrouw blij mag zijn dat ze het er levend vanaf brengt als ze een relatie uit maakt.

Buschauffeurs zijn niet mensen, de ene wat aardiger en klantvriendelijker dan de andere (en de ene rijdt net wat beter dan de ander ) . Ik kan je ontzettend veel horrorverhalen vertellen van echt onklantvriendelijke gedrag maar misschien nog wel meer verhalen van ontzettend aardige en attente acties.

Nee hou maar op met die horrorverhalen, ik wist nooit dat de chauffeurs robots waren.
Topictitel: Snelle Kappersopleiding

Docent Edward Scissorhands?
quote:mijn man is door de war
Shakespier, hahahaha! Leuke. :-D
het afgelopen weekend heb ik me niet misdragen tenminste dat denk ik.

wel gezoend met 2 vrienden met veel publiek erbij(alle 3 getrouwd,foei toch!)

2 vrienden, alledrie getrouwd.... Mmm, zou er een siamese tweeling bijzitten?
quote:pop1980 schreef op 04 december 2007 @ 17:59:

2 vrienden, alledrie getrouwd.... Mmm, zou er een siamese tweeling bijzitten?Ik wil niet bedenken wat ze zou doen als ze zich wel misdraagt.
quote:muis344 schreef op 05 december 2007 @ 18:58:

Mijn ex en ik zagen elkaar ook wel wat vaker maar hij had wel coouderschap en dat wil zeggen 7 dagen in de twee dagen was die kleine meid bij hem... Dat is pas druk !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Marco Borsato: Genoeg! (Maar moet je van houden) Zoals eigenlijk alle muziek bedenk ik me... Dit is toch wel heel persoonlijk denk ik.

Ik wilde je helpen, maar heb nu toch wat minder ideeen.In ieder geval is de bedoeling goed .

2 vrienden, alledrie getrouwd.... Mmm, zou er een siamese tweeling bijzitten?Nee joh, die derde was het publiek.

2 vrienden, alledrie getrouwd.... Mmm, zou er een siamese tweeling bijzitten?

2 Vrienden + 1 Forumster = 3!!

Cursus rekenen nodig Pop?
Of het publiek (alle 3) was getrouwd. Waarom dat dan foei is?!?!
Er zijn verschillende groepen die mensen hebben opgericht op hyves.

Klonen ofzo?
quote:Als ik zo'n sjiewawa neem moet ie wel een beetje een leuke naam hebben. Niet zo'n poezelige naam als belle, of chica (echt van die chihuahua namen) maar ik dacht meer aan iets van Brutus?? Ja Brutus, lekker origineel!
De onbegrip van migraine op de werkvloer

Ik wil ook wel es begrip van migraine, en niet alleen op de werkvloer. Hij begrijpt me gewoon nóóit.
Alleen: hoe kan je een penis "spannender" gaan vinden? ...Ik vind het ook zo vreselijk vervelend dat er áltijd wat uitkomt!! (Sorry dat ik het zo zeg.. maar ik vind het écht lastig!) :S

Tja..
Maar ja niet iedereen houdt van wijn en/of bobbons en dus loop je weer het risico dat ze hetzelf weer doorgeven aan anderen ...

Bobbons zijn voor de Bob die geen wijn drinkt?
quote:hey meiden ????????

ik betweivel het hier ook al of ieder die zich vrouw noem wel vrouw is, maar ik heb altijd een koos naampje voor zijn, ... , als ik het niet zie zitten is het een LLL.. , maar is de spanning van verliefdheid er, dan is het mijn olifantje, heb ik de bale er van dan word het pielemoos, dus het hang bij mij van de sfeer af..........
hy mel

na een leuk contact van een vrouw die reageerde op mijn oproep via speurders ben ik bedrogen uit gekomen, ik was namelijk op zoek naar een gewone leuke vrouw als vriendin voor mij zelf, een die een rijbewijs heeft, maar wat iedereen verwachte is uit gekomen, veel reactie's , mail adressen niet te vervieeren, en dan die leuke vrouw met al haar mooie verhalen, dat bleek toen een man te zijn, want toen ik een afspraak maakte in weesp en daar in dat restaurantje zat te wachten kwamen, 2 mannen langs lopen keken naar binnen, maar wat en wie er kwam niet de afspraak, ook deze soort ervaring heb ik pas weer megemaakt bij een datingsite, het zijn alleen mannen die zoeken vrouwen om de sex dat kwam ook iedere keer naar voren en ook wilde ze alleen chatten met de cam aan, maar zelf zijn het van die hufters die geen cam hebben dan dat zeggen ze .

dan ook in plaats dat ze frans heeten noemen ze zig ook nog paul .nou die rottigheid ben ik ook zat ik herb er wel melding van gemaakt bij de beheerders van de dating syte maar daar krijg je gewoon nul .

Waarschijnlijk van dezelfde schrijfster........

Vragen:

A. Waar raak jij de draad kwijt in het verhaal.

B. Is Frans nou een man of een vrouw?

C. Waar zou jij punten plaatsen in deze tekst?
quote:pom508 schreef op 08 december 2007 @ 18:13:

Waarschijnlijk van dezelfde schrijfster........

Vragen:

A. Waar raak jij de draad kwijt in het verhaal.

Bij de tweede zin, na "bedrogen uit gekomen,"

B. Is Frans nou een man of een vrouw?

Ik denk een man die een vrouw wil zijn. Maar daar zoekt ze toch niet naar?

C. Waar zou jij punten plaatsen in deze tekst?

Helaas, ik heb geen paar uur de tijd. Maar een tegenvraag: waar zou jij de hoofdletters neerzetten?
quote:mylenevalerie schreef op 07 december 2007 @ 15:45:

Maar ja niet iedereen houdt van wijn en/of bobbons en dus loop je weer het risico dat ze hetzelf weer doorgeven aan anderen ...

Bobbons zijn voor de Bob die geen wijn drinkt?Dat is lekker ben je de Bob krijg je de bons. En waarschijnlijk pas nadat je ze veilig thuis hebt gebracht.....
quote:Jaschenca schreef op 09 december 2007 @ 00:56:

[...]

IS het goed dat ik deze laatste vraag even laat staan? Tussen Kerstmis en Nieuwjaar zit ik wat ruimer in mijn tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven