Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beter Mal ?

Wat wordt Jonathan's kamer leuk zeg! Geweldig behang ook! Wij hebben 8 jaar terug boven alles met glasvezel behangen, dus zoiets kan nu niet meer. Jammer hoor, moet in een ander huis toch anders.

Maxi's feestje was helemaal leuk. Retedruk, maar onwijs gezellig. En hij is goed verwend! Vooral de racebaan en het vliegtuig zijn favoriet. Morgenochtend uitdelen op school en morgenmiddag z'n partijtje.

Star, voor je boze dochter. Dan is het nog schattig als ze zo boos worden

Net bij de Hema snowboots en een skibroek gekocht. Dit jaar ben ik voorbereid op sneeuw!
Heuj, ik sta in een motto

Ik geloof toch dat wij het niet bijster vaak eens zijn Mamax
Haha, dat motto
Stressed is just desserts spelled backwards
Sneeuwboots vliegen de deur uit overal. Voor Starman kon ik ze al bijna niet meer krijgen.
Ik heb hele leuke gevonden voor mezelf bij de Wehkamp en die waren maar 30 euro (daarvoor 60)! Ze zijn volgens mij uitverkocht want ik kan geen plaatje er van vinden.

Maar het zijn vrij hoge, zwarte met een nep bont randje. Heel leuk!
quote:Star schreef op 08 november 2010 @ 09:30:

Heuj, ik sta in een motto

Ik geloof toch dat wij het niet bijster vaak eens zijn Mamax

Daarom sta je er ook als tweede in

Snowboots bij de Hema waren nu 12.50. Zullen ook de winkel wel uitvliegen. Ik zoek ook nog leuke snowboots. Zul je net zien, ben ik een keer voorbereid, valt er geen vlokje sneeuw
Goedemorgen!

Mal, ik gok op de bloemen van Eijffinger!
quote:mamax schreef op 08 november 2010 @ 09:38:

[...]

Zul je net zien, ben ik een keer voorbereid, valt er geen vlokje sneeuw

haha, dat denk ik ook. Maar dan kan ik ze volgend jaar wel weer aan.

Ik wil gewoon niet glibberen op een paar gladde zolen als ik met die dikke buik door de sneeuw moet.
Mijn huiselijke bestaan is voorbij! CB gaat mee in de fietskar. Die ik in de stad afkoppel en dan als kinderwagen gebruik. Helemaal goed.
Goedemorgen!!

Hahaha die motto van Mamax.

Leuk mamax, dat het feestje geslaagd is, maare M was toch niet gisteren echt jarig?

Vrij star?

Voor Juul ben ik al maanden klaar, haha die snowboots staan hier stof te happen.

Ik wil eigenlijk zel ook wel snowboots, maar goed vind ik eigenlijk ook weer te duur voor mezelf.
Nee niet vrij Bam.
quote:Star schreef op 08 november 2010 @ 10:16:

Nee niet vrij Bam.Ik had je mail gestuurd op je werk.. of ben ik geblokkeerd tegenwoordig
Nee ik heb nog niks binnen Bam. Ik mail jou wel even, kijken of ie aankomt.
quote:bambino schreef op 08 november 2010 @ 10:19:

[...]

Ik had je mail gestuurd op je werk.. of ben ik geblokkeerd tegenwoordig je hebt een permaban op het werk van Star
hahahaha ik heb al heel vaak een permaban gekregen van het werk van star
Ze houden niet van giraffen hier denk ik.
Morgen is hij jarig Bam. Ik vind die snowboots ook duur voor wat je ze aan hebt, maar ik moet nu bijna 10 minuten lopen naar Maxi's school (ga meestal op de fiets, maar dat gaat neit met sneeuw) en als het dan net zo koud is als vorig jaar vind ik het toch wel waard.
quote:Star schreef op 08 november 2010 @ 10:34:

Ze houden niet van giraffen hier denk ik.Ze weten niet wat ze missen
Ja, idd dat stond in mijn hoofd, dat M morgen jarig is, wat gaat dat snel zeg.

Voor Juul geef ik geld uit als water, maar voor mezelf..........

gekke tik ;)
Owjee, dat wordt rennen voor snowboots dan. Voor Maatje al binnen maar moet zelf nog - eeeeecht dat ik niet met bevroren tenen ga lopen hoor, vind het nu al koud... Eigenlijk wil ik Uggs maar dat zit even niet in het budget. Misschien hebben ze ergens niet al te erge nepperTs.

Gets, moet ws week van 29 nov op reis. Ben net op tijd voor pakjesavond weer terug maar mis ik alle voorpret met schoen zetten enzo. Bah.
Waar ga je naartoe, Hel?
Het is ook elke keer een rottijd dat je weg moet hè?
Leuk Amaal, weer naar NY!! Ze slaapt door dus??

Monsieur ligt in zijn eigen bed op zijn eigen kamer en slaapt als een roos hier!
Mal, ik zag een mooie wandelwagen. En alles weer oké bij de vk. Fijn!

Mamax, goed gesprek gehad op school. Ben het met je eens dat je kind met plezier naar school toe moet gaan.

Hel, hi! Fijn dat alles geregeld is voor je schoonma.

Bridges, sterkte met de ziekenboeg.

Oh telefoon.....
Wat goed Compu - dan slapen jullie ook als roosjes dus?! Geen emotioneel afscheidmoment (eigen kamer)?

Amalia naar NY?? Wanneer?? Kan ik Uggs bij je bestellen?? (weet nog niet hoor, misschien koop ik wel andere, zag leuke van Gaastra maar heb eigenlijk principiele bezwaren tegen dat merk dus je weet maar nooit )

Naar erg ver weg moet ik, zet wel even op de groep ivm erg herkenbaar dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven