Good Luck
zaterdag 6 november 2010 om 17:50
zaterdag 6 november 2010 om 17:52
Zou dit wat zijn? En dan een stoer shirt op die broek aantrekken?
http://www.mytoys.de/Zapf ... -mt.to.br01.46.11/2054669
http://www.mytoys.de/Zapf ... -mt.to.br01.46.11/2054669
zaterdag 6 november 2010 om 23:14
Mal ik mocht van mijn kaasboer de boerenkazen niet want die waren rauwmelks. Niet doen dus!! Alleen de parmezaanse mag.
Aatje was bij mijn ouders Star. 1e dag in 4,5 mnd zonder haar.
Stond 2 seconden in de Efteling en kreeg een nanoseconde rolberoerte omdat ik dacht dat ik haar in de auto had laten zitten
Was erg leuk btw.
A heeft het ook goed gedaan.
Mal werkt de klysma? Arme jij. Een eetlepel olijfolie werkte bij mij goed. Wel smerig trouwens.
Jin mijn middelste heeft een babybjorn , jongetje. Maar die heeft geen haar. Die staarten doet hij in z'n eigen haar . Of hasrspeldjes.
Zat met Beste idee van NL. Te kijken, voor volgend jaar: jongenshaarfrutsels. Een zwart haarspeldje ofzo. Hangt het niet zo in de ogen. Afknippen kan ook maar langig is zo leuk.
Bam, last aan het werk nog jij. Kreeg met giraffenmail.
Aatje was bij mijn ouders Star. 1e dag in 4,5 mnd zonder haar.
Stond 2 seconden in de Efteling en kreeg een nanoseconde rolberoerte omdat ik dacht dat ik haar in de auto had laten zitten
Was erg leuk btw.
A heeft het ook goed gedaan.
Mal werkt de klysma? Arme jij. Een eetlepel olijfolie werkte bij mij goed. Wel smerig trouwens.
Jin mijn middelste heeft een babybjorn , jongetje. Maar die heeft geen haar. Die staarten doet hij in z'n eigen haar . Of hasrspeldjes.
Zat met Beste idee van NL. Te kijken, voor volgend jaar: jongenshaarfrutsels. Een zwart haarspeldje ofzo. Hangt het niet zo in de ogen. Afknippen kan ook maar langig is zo leuk.
Bam, last aan het werk nog jij. Kreeg met giraffenmail.
zaterdag 6 november 2010 om 23:39
zondag 7 november 2010 om 09:14
Morgen!
Gisteren tot veel te laat uit eten en geborreld en nu moet ik om 10.15 uur klaarzitten... Kindjes uit logeren. Ik ga straks ergens sieraden maken...
Mal: fijn dat klysma helpt!
Jin: oh die jongste van jou! Heerlijk zeg! Geen poppenadvies verder...
Amalia: en verder ook leuk in Efteling?
Bam: haha Kees heeft echt een plek in het gezin hè? Gezellig hoor!
Gisteren tot veel te laat uit eten en geborreld en nu moet ik om 10.15 uur klaarzitten... Kindjes uit logeren. Ik ga straks ergens sieraden maken...
Mal: fijn dat klysma helpt!
Jin: oh die jongste van jou! Heerlijk zeg! Geen poppenadvies verder...
Amalia: en verder ook leuk in Efteling?
Bam: haha Kees heeft echt een plek in het gezin hè? Gezellig hoor!