Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
mogge allemaal!

Leuke mail Bam van de giraf! Twee zonen, wat een leuke Kees! Ben benieuwd hoe mijn toekomstige dochter (pop met lang haar) gaat heten .

Bridges, leuk sieraden maken! Wat ga je maken? Waar hebben de kinderen gelogeerd?

Amalia, wat leuk naar de Efteling. Fijn dat het leuk was en dat Atje het goed heeft gedaan. Wanneer komen jouw ouders bij jou in de buurt wonen?

Ben op zoek naar een elektro-auto voor verjaardag jongste. Zo´n tweezittertje die iets van 6km per uur rijdt. Nog lastig, is veel keuze!
Enka, hoe gaat het met de arm van T.?

Mal, gaat het beter met de verstopping nu? Heb je al veel babyspullen gekocht?

Mamax, veel plezier met het grote feest van M.!

Suze, u is druk? Maskertje is fijn! Heb gisteren tijdens de zwemles het tijdschrift gelezen. Wat een heftige verhalen staan er in, respect voor de ouders.

Star, hoe is het met de zesde ziekte van Eetje?

Naatie, ben je al bij de poeppoli geweest? Hoe gaat het nu met hem?
Wat vinden jullie, kan een kinderfeestje op zondag gevierd worden?
quote:Jinny schreef op 07 november 2010 @ 09:54:

Mal, gaat het beter met de verstopping nu? Heb je al veel babyspullen gekocht?

Ja, ik ben helemaal opgelucht nu

Babyspullen heb ik nog niet zoveel gekocht. Ja, een nieuwe wieg en kinderwagen besteld. Een paar kledingstukjes (zo klein weer!).

We gaan, als de badkamer helemaal klaar is, Mr J zijn kamer opnieuw behangen, en de babykamer doen. Dan haal ik de babykleren van Mr J van zolder en zoek ik even uit wat ik nog kan gebruiken en wat ik er nog bij moet hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Jinny schreef op 07 november 2010 @ 10:00:

Wat vinden jullie, kan een kinderfeestje op zondag gevierd worden?Ja hoor! En ik woon nog wel op de Bible-belt.
Fijn dat het heeft geholpen Mal! Lijkt me naar zo´n ding. Leuke dingen heb je al. Spannend! Hoe ga je de kamers maken? Of wil je dat niet verklappen? Oudste heeft sinds drie maanden een nieuwe kamer, hij is er echt heel blij mee, zo lief!
Kaasboer heeft het mis Amalia. Harde kazen mogen wel, al zijn ze rauwmelks.

Tuurlijk kan feestje op zondag, leuk, wanneer?
quote:Jinny schreef op 07 november 2010 @ 11:39:

Fijn dat het heeft geholpen Mal! Lijkt me naar zo´n ding. Leuke dingen heb je al. Spannend! Hoe ga je de kamers maken? Of wil je dat niet verklappen? Oudste heeft sinds drie maanden een nieuwe kamer, hij is er echt heel blij mee, zo lief!

Ik heb heel mooi behang gezien voor de babykamer van Eyffinger, maar als ik dat plaats dan verraad ik wat we krijgen.

Voor Mr J hebben we dit behang gekocht:

En voor Mal als ze nu toch twijfelt, stukje van Voedingscentrum:

Nederlandse boerenkaas is weliswaar gemaakt van rauwe melk, maar omdat dit een harde kaas is met weinig vocht, kan de listeria-bacterie hierin niet overleven of groeien.
Mal, mooi behang! Op hoeveel muren komt dat? Spannend van de babykamer, ik ben erg benieuwd! Weten alleen jullie wat het wordt?

Star, haha van het feestje . Ben aan het bedenken wat oudste voor feestje krijgt. Ik wil eerst thuis pronken met een zelfgebakken taart, dan ergens heen en dan wat eten en afgelopen. Vind het lastig waar we dan heen gaan. Ik denk aan overdekte speeltuin (maar doen ik denk ik niet), legoland, maar is drie kwartier rijden, mc Donalds (vind ik eigenlijk stom maar oudste vind dat denk ik leuk). Heb je suggesties?
Heb zo´n leuk dekbedovertrek voor jongste gekocht (krijgt ie voor sint). Hij heeft een heel fout wit glimmend autobed en heb nu een heel rustig zacht dekbedovertrek gekocht, staat echt leuk denk ik.

http://www.butlers.de/sho ... RS-Bettbezug-135-x-200-cm
Hai ladies,

Leuk behang voor J. Mal. Sjimmie ijn kamertje is ook in die kleuren, heb nog getwijfeld over dat behang maar het toch maar bij de strepen gehouden. Mijn vriendin heeft het voor haar zoontje en het staat erg leuk! Eijfinger heeft heel mooie behang, behangt ook goed dus dat wordt vast een heel mooi kamertje!

Geweldig Bam dat Juul een Kees heeft, is hij ook druk met de verzorging van Kees? Leuk hoor, heb het hier ook geprobeerd met poppen maar Sjors vond het maar even leuk toen ik net bevallen was van Sjimmie. Tegenwoordig wordt de buggy volgeladen met auto's.

Jin je kan ook voor een kappop gaan he? Kan hij de mooiste dingen mee in het haar maken, grappig hoor die voorliefde voor lang haar!

Geweldig die bakfiets trouwens die Freya had gelinkt. Jammer dat onze schuur volstaat met mijn bakfiets...

Star is je jongste meisje alweer opgeknapt? Is het nog gelukt met de kaartjes?

Mamax wat een gedoe op school, zo jammer als je daarin niet op een lijn ligt maar als ik het nu zo lees is het opgelost, fijn! Ik ben daarom wel blij dat ik daar met de mijne niet tegenaan loop.

Huh Amaal kolven in het restaurant? Ze hebben daar toch van die mooie ruimtes? Hoe smaakte de broccolisoep?

Hel spannend voor je buurvrouw/vriendin. Maatje het leuk gehad bij opa en oma?

Enka hoe is het met T.? Heeft hij geen last van jeuk onder het gips?
Bridge heb je wat moois gemaakt?

Jin bedoel je een kinderfeestje alleen voor kinderen of ook met de ouders erbij? Feestje voor met de ouders hebben wij bijna altijd op zondag, een echt kinderfeestje alleen voor kinderen zou ik denk ik niet zo snel doen, toch meer een familiedag denk ik al, al vind ik mijn argument niet heel sterk .

Ooh ik lees het al, alleen voor kinderen. Hier kun je een gymaal afhuren is dat misschien iets? Lekker klauteren en klimmen?

Leuk dat dekbed!

Heb je al een planner voor Oudste gevonden?
quote:Jinny schreef op 07 november 2010 @ 12:50:

Star, haha van het feestje . Ben aan het bedenken wat oudste voor feestje krijgt. Ik wil eerst thuis pronken met een zelfgebakken taart, dan ergens heen en dan wat eten en afgelopen. Vind het lastig waar we dan heen gaan. Ik denk aan overdekte speeltuin (maar doen ik denk ik niet), legoland, maar is drie kwartier rijden, mc Donalds (vind ik eigenlijk stom maar oudste vind dat denk ik leuk). Heb je suggesties?Ik weet niet zo goed wat er allemaal te doen is in de buurt. Hier kan je bijvoorbeeld naar het Muiderslot en een ridderfeestje houden. Weet niet of je zoiets in P. kan doen?
Hoi Juud! Wat leuk dat je weer langs komt! Weekplanner hangt al ja. Hij vindt het heel prettig, kijkt elke dag zeker één keer. Kinderfeestje op zondag weet ik ook nog niet zo goed, ik bedenk het nog even .

Hoe gaat het met jou? En met de drie mannen? Grote man nog steeds druk op het werk?

Ik heb toch leuke kinderen (als zeg ik het zelf ). Jongste heeft net in de winkel (ik moest een rokje hebben en panty´s) een muts met twee vlechten voor zichzelf uitgezocht. Hij zag het rek, pakte een jongensexemplaar en zegt: so mamma, die wilt ik aan pappa laten sien! . Hij is er heel blij mee .

En oudste zegt net: mamma, staat daar auto? Had ie oto geschreven. Is ook lastig, die taal .
P. is denk ik wat ver weg om met die kinderen heen te gaan. Klinkt wel leuk trouwens! Ik ga nog maar eens goed zoeken hier!
quote:Star schreef op 07 november 2010 @ 11:41:

Kaasboer heeft het mis Amalia. Harde kazen mogen wel, al zijn ze rauwmelks.

Tuurlijk kan feestje op zondag, leuk, wanneer?

Dat is niet waar; een gewone kaas is trouwens ook niet hard.

Maar boerenkazen zijn rauwmelks en worden niet warmer dan 65 (??) graden verwarmd. Nouja, ik weet die hittestand niet meer. Maar iig onder de grens waardoor de bacterien eruit gaan. En daarom mogen ze niet.

Hij heeft het me haarfijn uitgelegd.

Ik neem aan dat die man het wel weet als het enige is wat hij doet is kaas verkopen

Net als soft ijs en milk shakes, die mogen ook niet.

En meloen die open in de koelkast ligt.

Jaahaa, zo leer je nog eens wat ha ha.
Feestje op zondag kan wel, maar zou ik irritant vinden. Vind het leuker door de weeks.

Denk ik.

Kan niet beargumenteren waarom
Zo had ik het nog niet bekeken Amalia, dat een kinderfeestje irritant kan zijn
Ik neem aan dat het Voedingscentrum en de verloskundigen ook wel weten waar ze het over hebben.

En gewone kaas wordt wel degelijk hard genoemd.
Oto vind ik best knap
Ja, nou weet ik het helemaal niet meer. Milkshake en Macflurry's heb ik ook al op.

vanmiddag naar Plopsaland geweest!
Bij de Mac maken ze echt geen milkshakes van ongepasteuriseerde melk Mal, hoef je je geen zorgen om te maken.

Was het leuk? Coevorden zeker?
quote:Maleficent schreef op 06 november 2010 @ 16:42:

Suus help me even met voedingsadvies. Malman wilde graag kaas van de boer, dus ik was bij een streekproducten winkel, en daar stond op de counter een briefje; als onze kazen zijn rauwmelkse kazen. Maar het is gewoon normale kaas, zoals elke andere. Dus ik vroeg of ik het wel mocht eten nu ik zwanger ben, en ze zei dat het veilig was. Maar ja, nu durf ik toch niet meer.

(en ik wil geen apart topic openen )Ik ben Suus niet, en misschien ontzettende mosterd, maar zwangere vriendin heeft hier vorige week het voedingscentrum nog over gebeld. Die kaas mag wel omdat er te weinig vocht in zit voor de bacterie om in te overleven.
Zeg mamax, je bent nu wel een beetje in strijd met je motto

Ik eet wel gewoon kaas uit de supermarkt hoor, zo vaak haal ik het toch niet bij de boer. Denk trouwens dat Malman de kaas al op heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven