Windows live essentials..... hellupppppp

07-11-2010 19:28 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg de laatste weken doorlopend meldingen dat ik een "belangrijke" windows updat moet toepassen. Het heeft te maken met Windows live essentials. Vervolgens kun je kiezen welke updates je wilt doorvoeren. Indien ik dat doe, is het programma eindeloos aan het updaten en eindigt steevast met de melding dat de update mislukt is.

Om gek van te worden.

- Moet ik dit programma uberhaupt updaten?

- Kan ik de melding uitzetten?

- Maak ik ergens een fout?

Bedankt!
Als ik in het config. scherm met mijn rechtermuisknop op die programma's klik, dan kan ik ze gewoon verwijderen.Moet dan bij jou ook gewoon kunnen.
Helaas... er gebeurd bij dat programma niks. Ook niet de melding "mag.... verwijderd worden"?

Andere programma's wel... deze niet!
Wat mij trouwens wel opvalt in die nieuwe Messnger 2011...hij accepteerd mn Plus toevoeging niet, ik zal aldus hem moeten wachten op een update die de Plus repareert.
Het is me eindelijk gelukt om Windows Live Essentials te verwijderen. Ik heb hiervoor een speciaal programma moeten downloaden. Enfin......

Het volgende probleem. Mn PC installeert vervolgens geen andere versie. het programma geeft de melding: ... wordt geinstalleerd... maar er gebeurd niks nada noppes!!
Lijkt mij dat er nog wat overblijfselen zijn in het systeemregister.

Je doet er verstandig aan om deze te verwijderen met een registercleaner.

Let wel: maak altijd eerst een backup van het register voordat je iets doet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven