Windows live essentials..... hellupppppp
zondag 7 november 2010 om 19:28
Ik krijg de laatste weken doorlopend meldingen dat ik een "belangrijke" windows updat moet toepassen. Het heeft te maken met Windows live essentials. Vervolgens kun je kiezen welke updates je wilt doorvoeren. Indien ik dat doe, is het programma eindeloos aan het updaten en eindigt steevast met de melding dat de update mislukt is.
Om gek van te worden.
- Moet ik dit programma uberhaupt updaten?
- Kan ik de melding uitzetten?
- Maak ik ergens een fout?
Bedankt!
Om gek van te worden.
- Moet ik dit programma uberhaupt updaten?
- Kan ik de melding uitzetten?
- Maak ik ergens een fout?
Bedankt!
zondag 7 november 2010 om 19:54
Windows live essentials 2011 is butt, zoals in, dat wil je niet. Dus wees maar blij dat het steeds mislukt. Ik heb het 5 minuten gehad en ermee gechat en ben toen snel op zoek gegaan naar mijn oude vertrouwde versie. Je kan er niets mee. Het veld is wit en kan niet veranderd worden in iets gezelligs. De smilies zijn saai. De letters zijn niet aan te passen.
Tot slot, internet staat helemaal vol met klachten over live essentials, dus mocht je aan mijn verhaal twijfelen, Google dan eens rond.
Tot slot, internet staat helemaal vol met klachten over live essentials, dus mocht je aan mijn verhaal twijfelen, Google dan eens rond.
zondag 7 november 2010 om 20:01
zondag 7 november 2010 om 20:05
quote:Bergje65 schreef op 07 november 2010 @ 20:01:
Bedankt Cateautje..... er zijn echter een paar dingen:
- kan ik het verwijderen van mn pc en dan wel nog gebruik maken van MSN? Dat wil ik nl. niet kwijt.
- Ik wil van de update-melding af. ELKE dag krijg ik de vreselijke melding dat ik een belangrijke update moet doen....
gruwel gruwel gruwelzoals ik al schreef. Er komt een aanbod voor een update en dat kan je weigeren, door bijvoorbeeld te annuleren of het gedeelte waar het aangevinkt staat uit te vinken .Als je die update niet neemt, dan kan je gewoon verder met de oude versie.Er zijn overigens wel windows updates die je wel nodig hebt en die staan dus niet aangevinkt, dus dat moet je dan nog even doen.
Bedankt Cateautje..... er zijn echter een paar dingen:
- kan ik het verwijderen van mn pc en dan wel nog gebruik maken van MSN? Dat wil ik nl. niet kwijt.
- Ik wil van de update-melding af. ELKE dag krijg ik de vreselijke melding dat ik een belangrijke update moet doen....
gruwel gruwel gruwelzoals ik al schreef. Er komt een aanbod voor een update en dat kan je weigeren, door bijvoorbeeld te annuleren of het gedeelte waar het aangevinkt staat uit te vinken .Als je die update niet neemt, dan kan je gewoon verder met de oude versie.Er zijn overigens wel windows updates die je wel nodig hebt en die staan dus niet aangevinkt, dus dat moet je dan nog even doen.
zondag 7 november 2010 om 20:08
quote:Ruza schreef op 07 november 2010 @ 20:03:
Wees idd blij dat het niet lukt, het ZUIGT.
Ik wil er vanaf maar hoe?
Je kan een programma googlen bij , hebberig.be, als je dat instaleerd, dan krijg jeje oude vertrouwde versie weer terug.
Google, windows live 2009 en dan staat hebberig ergens in het midden van de pagina.Je moet die live essentials wel eerst de-instaleren.
Wees idd blij dat het niet lukt, het ZUIGT.
Ik wil er vanaf maar hoe?
Je kan een programma googlen bij , hebberig.be, als je dat instaleerd, dan krijg jeje oude vertrouwde versie weer terug.
Google, windows live 2009 en dan staat hebberig ergens in het midden van de pagina.Je moet die live essentials wel eerst de-instaleren.
zondag 7 november 2010 om 20:33
Kijk hier even: http://windowslivehelp.co ... ad-40de-9dea-d1ead8d78e80
Ik heb het gisteren ook gedaan, vond die laatste versie een drama...
Ik heb het gisteren ook gedaan, vond die laatste versie een drama...
zondag 7 november 2010 om 20:39
Geheel verwijderen kan wel, maar dan moet je een andere versie opnieuw downloaden. Heb dit toevallig gister gedaan, maaar... heb daarna nog tig keer de essentials versie gedownload, je denkt een oude versie binnen te halen, maar na het downloaden blijkt het alsnog om de nieuwe versie te gaan. Heb er nu geloof ik weer windows live messenger 7 op, en die bevalt prima
zondag 7 november 2010 om 20:42
http://msn.hebberig.be/livemessenger9/
Met deze heb ik het gedaan en daarmee werd mijn messenger volledig hersteld, zelfs mijn motto stond er nog.
Met deze heb ik het gedaan en daarmee werd mijn messenger volledig hersteld, zelfs mijn motto stond er nog.
zondag 7 november 2010 om 20:47
Hier nog iemand die er niet vrolijker van werd.
Ik had dus niet de laatste link, en heb dus idd alles verwijderd. Daarna was ik pas gaan zoeken naar de juiste versie die ik weer wilde hebben. Zat er nog even een paar keer naast, heeft dus behoorlijk wat tijd gekost, maar dat had ik er wel voor over.
Ben blij dat ik mijn oude vertrouwde versie weer terug heb
Ik had dus niet de laatste link, en heb dus idd alles verwijderd. Daarna was ik pas gaan zoeken naar de juiste versie die ik weer wilde hebben. Zat er nog even een paar keer naast, heeft dus behoorlijk wat tijd gekost, maar dat had ik er wel voor over.
Ben blij dat ik mijn oude vertrouwde versie weer terug heb
zondag 7 november 2010 om 20:47
Ook ik vind die nieuwe Live Essentials 2011 een ramp!! Heb wel de Messenger geïnstalleerd. Na wat gegoogel kwam ik erachter dat je dat storende reclamevenster via een knop rechts bovenin naast Postvak In weg kon laten en je ouwe vertrouwde klassieke lijst van contactpersonen in Messenger kon krijgen.
Heb wel Windows Live Mail uitgeprobeerd, maar hij accepteerde mn gegevens niet, kwam steeds weer met dat venster waarin ik mn gebruikersnaam en wachtwoord moest invullen voor aanmelden. Kregel werd ik er van!!!
Heb uiteindelijk dan maar in Microsoft Office Outlook een tweede account aangemaakt.
Ook dat ging niet zonder slag of stoot: Moest voor mn Hotmail-account eerst een hotmail-Connector downloaden en installeren en via die connector kon ik dan mn hotmail-account toevoegen..
Pfffff......wat een gedoe!!
Groetenissen,
Maggy
Heb wel Windows Live Mail uitgeprobeerd, maar hij accepteerde mn gegevens niet, kwam steeds weer met dat venster waarin ik mn gebruikersnaam en wachtwoord moest invullen voor aanmelden. Kregel werd ik er van!!!
Heb uiteindelijk dan maar in Microsoft Office Outlook een tweede account aangemaakt.
Ook dat ging niet zonder slag of stoot: Moest voor mn Hotmail-account eerst een hotmail-Connector downloaden en installeren en via die connector kon ik dan mn hotmail-account toevoegen..
Pfffff......wat een gedoe!!
Groetenissen,
Maggy
zondag 7 november 2010 om 20:53
zondag 7 november 2010 om 21:07
quote:Cateautje schreef op 07 november 2010 @ 20:42:
OK, dit ga ik doen..... de volgorde is dus:
Eerst Windows live essentials verwijderen en dan degene die jij aanraadt installeren?
OK, dit ga ik doen..... de volgorde is dus:
Eerst Windows live essentials verwijderen en dan degene die jij aanraadt installeren?