Good Luck
maandag 8 november 2010 om 19:11
Ik heb ze voor echt veel minder nog op www.shopbop.com besteld Hele, misschien is dat wat? je moet alleen wel een creditcard hebben. Ze verzinnen het wel steeds om je weg te sturen rond Sinterklaas en verjaardagen enzo
Kokos, hoe gaat het nu gezondheidstechnisch gezien?
Compu, fijn dat je wat mobieler nu bent met de fietskar.
Voor wie het leuk vindt; ik heb foto's van Plopsa op mijn hyves staan.
Kokos, hoe gaat het nu gezondheidstechnisch gezien?
Compu, fijn dat je wat mobieler nu bent met de fietskar.
Voor wie het leuk vindt; ik heb foto's van Plopsa op mijn hyves staan.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 8 november 2010 om 19:51
maandag 8 november 2010 om 21:25
Zo, meneer zijn auto doet het weer en de mijne staat nu bij de uitdeukmeneer. Hopelijk valt het mee...
Hellie lekker aan het shoppen?
Mal, Lovebirds is te gaaf. Mooooi spul hebben die gasten!
Star alles lekker?
Jin, wat fijn dat pakje toch aangekomen is. Tijdschrift heftig dus? Ik heb alleen door interview Haarhuis gebladerd dat was wel ok dacht ik. Of relativeert het enorm (als is het valt allemaal wel bij daaro), dat zou dan wel lekker zijn
Kokos, graag gedaan meis! Je hebt het verdiend. Hoest nou dan?
Hellie lekker aan het shoppen?
Mal, Lovebirds is te gaaf. Mooooi spul hebben die gasten!
Star alles lekker?
Jin, wat fijn dat pakje toch aangekomen is. Tijdschrift heftig dus? Ik heb alleen door interview Haarhuis gebladerd dat was wel ok dacht ik. Of relativeert het enorm (als is het valt allemaal wel bij daaro), dat zou dan wel lekker zijn
Kokos, graag gedaan meis! Je hebt het verdiend. Hoest nou dan?
dinsdag 9 november 2010 om 09:30
Goedemorgen!
Hel, ik heb uggs en snowboots en ik vind snowboots veel fijner. Heb ik veel warmere voeten in en die kunnen ook in regen en sneeuw en zo. Ik heb vrij beschaafde zwarte, en heb geen grote voeten (36), dus ogen ze ook niet zo lomp. En nu krijg ik een permaban hier denk ik , ik heb een super fijn fleecjack (zwart) van Gaastra en die is nog leuk ook.
Suze, dolle boel ja! Dat interview heb ik nog niet gelezen, ik ben begonnen met de heftige verhalen denk ik.
Och arme Jongste. Ze hedden veel kiwi´s gegeten als dessert tussen de middag op de kita (eten warm daar als lunch) en toen ging hij slapen en hadden ze vergeten hem een luier om te doen.En ja hoor, alles ondergescheten, echt enorme vieze dunne smurrie (die heeft geen klysma nodig Mal ). Ik had echt te doen ook met de leidsters, echt een gevalletje van dat je heel hard wenst ergens anders te zijn.
Hel, ik heb uggs en snowboots en ik vind snowboots veel fijner. Heb ik veel warmere voeten in en die kunnen ook in regen en sneeuw en zo. Ik heb vrij beschaafde zwarte, en heb geen grote voeten (36), dus ogen ze ook niet zo lomp. En nu krijg ik een permaban hier denk ik , ik heb een super fijn fleecjack (zwart) van Gaastra en die is nog leuk ook.
Suze, dolle boel ja! Dat interview heb ik nog niet gelezen, ik ben begonnen met de heftige verhalen denk ik.
Och arme Jongste. Ze hedden veel kiwi´s gegeten als dessert tussen de middag op de kita (eten warm daar als lunch) en toen ging hij slapen en hadden ze vergeten hem een luier om te doen.En ja hoor, alles ondergescheten, echt enorme vieze dunne smurrie (die heeft geen klysma nodig Mal ). Ik had echt te doen ook met de leidsters, echt een gevalletje van dat je heel hard wenst ergens anders te zijn.
dinsdag 9 november 2010 om 09:51