Afwachten?

08-11-2010 22:30 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weggehaald ivm herkenbaarheid...
quote:Very Cherry schreef op 08 november 2010 @ 23:09:

[...]

As in?

[afbeelding]

Lekker lullig van je VC. Ik vertel jou in vertrouwen mijn fantasieën, en jij post dat hier gewoon eventjes.

Tssss....
quote:Ellis1972 schreef op 08 november 2010 @ 22:57:

Bij andere dates ging ik enthousiast sms-en of bellen, volgde gewoon mijn gevoel, maar dat heeft dus eigenlijk nooit goed uitgepakt. Vandaar mijn voornemen om het deze keer anders te doen....Ik vraag me af of het zoveel beter zou zijn uitgepakt als je je eigen enthousiasme had beteugeld en meer was gaan afwachten. Ik denk dan eerder dat het met die meneer sowieso niets was geworden.
Char, mag ik je emailadres?
quote:Ellis1972 schreef op 08 november 2010 @ 22:30:

Nu heb ik nog niets gehoord sinds zaterdag en begin me nu wel enigszins zorgen te maken....

Relax eens even. Het is pas maandag hoor.
quote:w00t schreef op 08 november 2010 @ 23:12:

Char, mag ik je emailadres?Hengelen mag niet he?
quote:Groll schreef op 08 november 2010 @ 23:00:

Misschien heeft hij zijn agenda nog niet bepaald.Hij moet TO bepalen, niet zijn agenda!
het is hier binnen beter dan buiten
quote:Chardonnay schreef op 08 november 2010 @ 23:17:

Hengelen mag niet he? De angels zijn uit steengrillen, dus het kan wel even.
Meiden, ik ga slapen .... kan morgenavond pas weer reageren (met hopelijk goed nieuws ! )
quote:Ellis1972 schreef op 08 november 2010 @ 23:20:

Meiden, ik ga slapen .... kan morgenavond pas weer reageren (met hopelijk goed nieuws ! )Succes. We lezen je morgenavond weer.
quote:w00t schreef op 08 november 2010 @ 23:18:

[...]

De angels zijn uit steengrillen, dus het kan wel even.

Nou vooruit.

Ja, je mag mijn emailadres.
Jottum!
quote:Groll schreef op 08 november 2010 @ 23:00:

@EvyBlissy: "Op het einde van de avond vroeg hij aan mij of ik de volgende keer naar zijn woonplaats wilde komen. En dat we daar dan nog wel over zouden mailen."

Het is een uitnodiging, maar ik zie er geen vraag in of zij wilde mailen.

Misschien heeft hij zijn agenda nog niet bepaald.Hm?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik blijf het zeggen: aantal tekens van zijn laatste smsje vermenigvuldigen met 4 = aantal uur dat je moet wachten.
Ik denk dan altijd maar: doel is niet een relatie, maar een relatie met mij. Als een sms'je die kans op een relatie al om zeep helpt omdat ik me daardoor niet aan de regels hou, dan was die relatie sowieso geen lang leven beschoren.

Maar dat ben ik. En ik ben single.
jeetje kan er iemand een handleiding schrijven hier hoe lang je moet wachten? Of de film He's just not that into you hier plaatsen?

Er wordt zo langzamerhand elke dag wel zo'n topic geplaatst
Hey meiden,

Dit topic kan wel gesloten worden, want ik hoef me niet meer druk te maken of ik nu wel of geen initiatief moet nemen ... had vanmorgen namelijk een mailtje....

Hij mailde dat hij het erg gezellig vond afgelopen zaterdag, maar dat hij denkt dat het niets kan worden tussen ons. Hij vind me een mooie vrouw, maar ben niet zijn zijn type.

Was er wel even van slag van, vind het heel erg jammer, maar ja waardeer het wel erg dat hij eerlijk is. Er zijn genoeg mannen die maar gewoon niets meer laten horen, weet ik helaas uit ervaring.

Op naar de volgende.....

Dank jullie wel voor jullie reacties!

Groetjes

Ellis
Dat gemier altijd over leeftijd....alsof, als je een bepaalde leeftijd hebt, ineens helemaal geen onzekerheden meer hebt...was dat maar waar. Ik ben 37 en denk misschien anders over bepaalde dingen dan toen ik 20 was, maar als het op de liefde aankomt ben ik ook soms erg onzeker hoor. Heeft er niets mee te maken.

Gewoon bellen vanavond, niet suf sms-en, laat zien dat je durf hebt. Ik ben heel benieuwd!
Ja Nathalie je hebt gelijk hoor en ik had anders ook wel gebeld, maar helaas pakte het anders uit.... zie boven....
Tsssssssssssssk Ellis, had hij zijn lenzen verkeerd om in of zo?

Volgens mij ben je gewoon een hartstikke leuke vrouw en laat je door hem niets wijsmaken!

Wel jammer....

Had wel weer zin in een vette love story

(en jij vast ook wel)

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Nathalie2008 schreef op 09 november 2010 @ 18:38:

Gewoon bellen vanavond, niet suf sms-en, laat zien dat je durf hebt. Ik ben heel benieuwd!

huh, die mis ik even hoor

Waarom moet Ellis nou bellen dan vanavond?

Tis toch klaar?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Goed dat je af hebt gewacht!
Jammer voor je, Ellis! Aan de andere kant: je kunt het maar beter direct weten, hoe pijnlijk het ook is om afgewezen te worden. Want zo voelt het toch wel een beetje......

En wat onzekerheid in de liefde betreft: ik ben 52 en heb er ook weer net zoveel last van als toen ik 16 was hoor! :-))
Summer, onze posts hadden elkaar gekruist..wist nog niet van die mail...jammer voor je Ellis...op naar de volgende, hopelijk wordt dat wat leuker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven