Afwachten?
maandag 8 november 2010 om 23:11
quote:Ellis1972 schreef op 08 november 2010 @ 22:57:
Bij andere dates ging ik enthousiast sms-en of bellen, volgde gewoon mijn gevoel, maar dat heeft dus eigenlijk nooit goed uitgepakt. Vandaar mijn voornemen om het deze keer anders te doen....Ik vraag me af of het zoveel beter zou zijn uitgepakt als je je eigen enthousiasme had beteugeld en meer was gaan afwachten. Ik denk dan eerder dat het met die meneer sowieso niets was geworden.
Bij andere dates ging ik enthousiast sms-en of bellen, volgde gewoon mijn gevoel, maar dat heeft dus eigenlijk nooit goed uitgepakt. Vandaar mijn voornemen om het deze keer anders te doen....Ik vraag me af of het zoveel beter zou zijn uitgepakt als je je eigen enthousiasme had beteugeld en meer was gaan afwachten. Ik denk dan eerder dat het met die meneer sowieso niets was geworden.
maandag 8 november 2010 om 23:38
quote:Groll schreef op 08 november 2010 @ 23:00:
@EvyBlissy: "Op het einde van de avond vroeg hij aan mij of ik de volgende keer naar zijn woonplaats wilde komen. En dat we daar dan nog wel over zouden mailen."
Het is een uitnodiging, maar ik zie er geen vraag in of zij wilde mailen.
Misschien heeft hij zijn agenda nog niet bepaald.Hm?
@EvyBlissy: "Op het einde van de avond vroeg hij aan mij of ik de volgende keer naar zijn woonplaats wilde komen. En dat we daar dan nog wel over zouden mailen."
Het is een uitnodiging, maar ik zie er geen vraag in of zij wilde mailen.
Misschien heeft hij zijn agenda nog niet bepaald.Hm?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 9 november 2010 om 04:18
dinsdag 9 november 2010 om 18:30
Hey meiden,
Dit topic kan wel gesloten worden, want ik hoef me niet meer druk te maken of ik nu wel of geen initiatief moet nemen ... had vanmorgen namelijk een mailtje....
Hij mailde dat hij het erg gezellig vond afgelopen zaterdag, maar dat hij denkt dat het niets kan worden tussen ons. Hij vind me een mooie vrouw, maar ben niet zijn zijn type.
Was er wel even van slag van, vind het heel erg jammer, maar ja waardeer het wel erg dat hij eerlijk is. Er zijn genoeg mannen die maar gewoon niets meer laten horen, weet ik helaas uit ervaring.
Op naar de volgende.....
Dank jullie wel voor jullie reacties!
Groetjes
Ellis
Dit topic kan wel gesloten worden, want ik hoef me niet meer druk te maken of ik nu wel of geen initiatief moet nemen ... had vanmorgen namelijk een mailtje....
Hij mailde dat hij het erg gezellig vond afgelopen zaterdag, maar dat hij denkt dat het niets kan worden tussen ons. Hij vind me een mooie vrouw, maar ben niet zijn zijn type.
Was er wel even van slag van, vind het heel erg jammer, maar ja waardeer het wel erg dat hij eerlijk is. Er zijn genoeg mannen die maar gewoon niets meer laten horen, weet ik helaas uit ervaring.
Op naar de volgende.....
Dank jullie wel voor jullie reacties!
Groetjes
Ellis
dinsdag 9 november 2010 om 18:38
Dat gemier altijd over leeftijd....alsof, als je een bepaalde leeftijd hebt, ineens helemaal geen onzekerheden meer hebt...was dat maar waar. Ik ben 37 en denk misschien anders over bepaalde dingen dan toen ik 20 was, maar als het op de liefde aankomt ben ik ook soms erg onzeker hoor. Heeft er niets mee te maken.
Gewoon bellen vanavond, niet suf sms-en, laat zien dat je durf hebt. Ik ben heel benieuwd!
Gewoon bellen vanavond, niet suf sms-en, laat zien dat je durf hebt. Ik ben heel benieuwd!
dinsdag 9 november 2010 om 18:56
dinsdag 9 november 2010 om 18:57
woensdag 10 november 2010 om 21:09