Afwachten?

08-11-2010 22:30 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weggehaald ivm herkenbaarheid...
Waarom neem je jezelf iets voor als je 2 dagen daarna alweer twijfelt?

En jullie zouden mailen?

Bellen is niet meer 2010 of zo?

Ellis kom op.....we leven in 2010 hoor!

Of je belt hem.....of je wacht

meer keuzes heb je niet?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
mailen of bellen. Hebt recht te weten waar je aan toe bent. Ik geloof niet in het eeuwige afwachten
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Gewoon nog ff afwachten. Ben zelf niet vies van initiatief, maar blijkt toch het beste om niet te gretig over te komen. Tis pas maandag, he?

Laat het ff op zijn beloop.. en ga niet twijfelen. Als het leuk was, vond hij dat vast ook.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Misschien denkt hij wel hetzelfde en wacht hij tot jij hém belt. Hij heeft toch gevraagd of je in zijn woonplaats langskomt? Gewoon bellen om een afspraak te maken dus! Als je het eng vindt, kan je des noods midden op de dag bellen zodat hij druk is en de kans kleiner is dat hij opneemt: dan kan je z'n voice mail inspreken.
Leg oma VC eens uit wat er ook alweer mis was met als eerste mailen? Meestal ben ik degene die me schaamteloos op mijn prooi stort --> altijd raak. Vinden ze leuk. Wikken, wegen en mutsen kills the fun.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hij heeft toch gezegd dat hij zelf contact op zou nemen? Dan hoef je verder niks te doen (behalve misschien verder te kijken naar andere leuke dates).
quote:Very Cherry schreef op 08 november 2010 @ 22:40:

Leg oma VC eens uit wat er ook alweer mis was met als eerste mailen? Meestal ben ik degene die me schaamteloos op mijn prooi stort --> altijd raak. Vinden ze leuk. Wikken, wegen en mutsen kills the fun.....maar ZO eens!
wat een verdeeldheid, is niet vaak op relatiepijlert!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Groll schreef op 08 november 2010 @ 22:42:

Hij heeft toch gezegd dat hij zelf contact op zou nemen? Dan hoef je verder niks te doen (behalve misschien verder te kijken naar andere leuke dates).En dat lees jij, waar?
quote:Ellis1972 schreef op 08 november 2010 @ 22:30:

Zal ik toch zelf initiatief nemen, of afwachten of/tot hij wat van zich laat horen.....?Waarom doe je niet gewoon waar je zin in hebt, ipv de boel te be-rationaliseren en te analyseren?
anoniem_110914 wijzigde dit bericht op 08-11-2010 22:46
Reden: wat minder kan ook wel, w00tstra.....
% gewijzigd
Als je je zorgen maakt, dan moet je gewoon zelf bellen.

Omdat een of andere Amerikaanse tuttebel ooit heeft geschreven dat je hard to get moet spelen, wil toch niet zeggen dat je dit ook daadwerkelijk moet doen.

Heb nog nooit hard to get gespeeld (eerder easy to get ). Ik geloof namelijk niet in dit soort spelletjes. Zeker niet bij volwassen personen.
Jullie hebben net 1 date gehad, jullie hebben nog geen relatie, dus na 2 dagen geen contact is er m.i. nog niets aan de hand.

Het was leuk, het was gezellig, het hoeft ook toch niet direct dit weekend weer. (ja ik snap het, als je m leuk vindt, wil je hem zo snel mogelijk weer zien, maar er is niks mis met het langzaam aan opbouwen.)

Hou het nog even luchtig, mail eind van de week, vraag hem hoe z´n week was, en dan komt het gesprek denk ik vanzelf wel op de volgende date.
Wat lief jullie reacties!

Durf mijn vriendinnen er eigenlijk niet meer mee lastig te vallen met mijn 'gezeur'... en schaam me eerlijk gezegd dood voor mijn onzekerheid, ben verdorie 38!

Verder heb ik een leuk leven met 2 hele lieve kindjes, een goede baan, een gezellig huisje, lieve vrienden en heb echt geen man nodig om me gelukkig te maken, want dat ben ik al ...

En toch steeds die onzekerheid over mannen....
Maar Ellis.....de hamvraag is natuurlijk

Wat ga je doen!
Hey meid, het is toch logisch dat je een beetje onzeker bent. Als een date leuk is verlopen hoop je gewoon dat je snel weer iets hoort. En ja, dan kan zelfs 2 dagen al lang duren (al zijn de meningen daar over verdeeld).

Bel hem gewoon op om te zeggen dat je het zo leuk vond en dat je graag een vervolgafspraak met hem maakt.
quote:Chardonnay schreef op 08 november 2010 @ 22:54:

Bel hem gewoon op om te zeggen dat je het zo leuk vond en dat je graag een vervolgafspraak met hem maakt.Een vervolgafspraak maken....... Dat klinkt wel een beetje wortelkanaalbehandelingsachtig
@ SD:

Hahaha, ja idd dat is een heel belangrijke vraag!

Bij andere dates ging ik enthousiast sms-en of bellen, volgde gewoon mijn gevoel, maar dat heeft dus eigenlijk nooit goed uitgepakt. Vandaar mijn voornemen om het deze keer anders te doen....

Ik denk dat ik morgenavond ga bellen!

Veel langer houd ik het toch niet vol om maar af te wachten...
Wat ze ook doet, Ellis gaat ons op de hoogte houden, he ellis!?
quote:w00t schreef op 08 november 2010 @ 22:57:

[...]

Een vervolgafspraak maken....... Dat klinkt wel een beetje wortelkanaalbehandelingsachtig Misschien is hij tandarts. Kan toch?
@EvyBlissy: "Op het einde van de avond vroeg hij aan mij of ik de volgende keer naar zijn woonplaats wilde komen. En dat we daar dan nog wel over zouden mailen."

Het is een uitnodiging, maar ik zie er geen vraag in of zij wilde mailen.

Misschien heeft hij zijn agenda nog niet bepaald.
quote:w00t schreef op 08 november 2010 @ 22:57:

[...]

Een vervolgafspraak maken....... Dat klinkt wel een beetje wortelkanaalbehandelingsachtig
Jajaja... ik houd jullie op de hoogte!

Jullie reacties en meedenken doen me al hartstikke goed!

Dank jullie wel!
quote:Ellis1972 schreef op 08 november 2010 @ 22:57:

Ik denk dat ik morgenavond ga bellen!

Veel langer houd ik het toch niet vol om maar af te wachten...

Kan dat dan voor 18.00 of anders na 23.00?

Ik wil er namelijk graag live bijzijn maar ik heb een zakelijk etentje.

Zou dat kunnen denk je?

Ik bedoel, ik heb je van best wel goed advies voorzien toch?

Voort wat hoort wat zeg ik altijd maar
quote:Chardonnay schreef op 08 november 2010 @ 22:54:

Bel hem gewoon op om te zeggen dat je het zo leuk vond en dat je graag een vervolgafspraak met hem maakt.As in?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven