Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Hier in dorp pas volgende week zaterdag trouwens, normaal altijd gelijk met de teevee Sint.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaah, maar ze heeft al een manege (van een of ander non-merk), daar speelt ze veel mee, en als het nodig is bouwt ze hem uit met schoenendozen, speelgoedmagnetron, broodtrommeltjes en wat er maar rondslingert. Ik probeer een beetje te stimlueren dat de spelletjes nu eens over iets anders dan paarden gaan.

Gaan jullie naar de intocht Mamax? Wij zondag in eigen dorp; Maatje heeft zaterdag een verjaardag.
Komt ie a.s. zaterdag ook al bij jullie dan Hel?
Hier komt ie ook zaterdag ,maar wij zijn zwemmen. Ik ga het opnemen op tv en dat mogen ze zien. Dan gaan we de week erna naar de intocht in het dorp verderop. Is ook veel leuker want daar komt ie met de boot.
Getsie, Ceetje zei net tijdens het eten dat mijn hoofd er zo klein uitzag en de boekenkast ook. Net als wanneer je koorts hebt, dat je alles van ver weg of heel groot/klein ziet. Ze is ook ineens heel bleek. Hoop maar zo dat mopje de migraine van haar mama niet heeft meegekregen
O, dat is een naar gevoel. Als je het omschrijft dan weet ik weer hoe belabberd je je dan voelt. Heb jij dat als je migraine hebt? Dat je dingen in verkeerde verhoudingen ziet?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik leef nog Men, wat een kabaal kunnen 7 jongetjes maken zeg maar het was wel onwijs gezellig.

Star, arme Ceetje. Migraine lijkt me niet niks.

Hel, wij gaan wel heen ja. Als we het kunnen vinden tenminste. Daar waar de boot anders altijd afmeert kan nu niet, want de kade is verzakt. School (Playmobil) nog wat voor Maatje? Maxi had hem ook uitgeknipt.

Amaal, goed geprobeert Ik zag Mal d'r opmerking ook en begon meteen aan het jongetje te twijfelen, want een meidennaam staat natuurlijk al veel langer...

Bam, Maxi had inderdaad een piratenfeestje. Eerst met iedereen taart gegeten en kadootjes gedaan, daarna hebben ze gespeeld. Toen een piratenschilderij gemaakt, piratenfilm gekeken en patat gegeten. En toen was het gelukkig weer tijd om naar huis te gaan, ze waren ook bekaf en dan wordt het niet gezelliger.

Zo, nog even met een kopje thee op de bank. Ben behoorlijk gaar.
He bah Star, dat klinkt niet leuk.

Klinkt gezellig Mamax en goed dat je het hebt overleefd

Ik denk dat ik de brandweer ga porren om het feestje daar te houden, mocht hij tegen die tijd niet al een feestje daar gehad hebben.
Gefeliciteerd Maxi!!! En Mamax en Pamax natuurlijk ook! 5 jaar alweer!

(Kan me 5 jaar geleden nog zo enorm goed herinneren... toen ik van Marlisa hoorde dat je bevallen was!)

Feestje klinkt goed! Maxi genoten? Verwend? Foto's snel te zien op de site?

Star: hmmm hopelijk heeft Ceetje dat niet. Sneu is dat, bij die kleintjes...

Kleidng: ik ben in het zwart vandaag. Wij maakten een statement vanwege bezuinigingen en zo. Dus vandaag pamfletten etc.

Jin: oei, moest even proesten om jongste... Die is weer ehm... gereinigd van binnen geloof ik...
quote:Maleficent schreef op 09 november 2010 @ 19:43:

O, dat is een naar gevoel. Als je het omschrijft dan weet ik weer hoe belabberd je je dan voelt. Heb jij dat als je migraine hebt? Dat je dingen in verkeerde verhoudingen ziet?Nee, ik zie lichtflitsen/bibbers. Als ik koorts heb dan zie ik wel de verhoudingen zo raar.
Heb je foto's gemaakt Mamax? Ben nieuwsgierig!

Flampetten op school Bridge?
Hoe zie je lichtflitsen Star? Ik heb dat nl ook wel eens maar weet niet wat dat is. Ik zie dan met 1 oog een bibberig lichtflistje zeg maar, en dan is een deel van mijn zicht op dat punt weg. Wordt ook meer/groter. Soms is de helft van het zicht weg.

Geen hoofdpijn dan maar ook niet echt een fijn hoofd. Vaak helpt even op bed liggen. Ik heb het idee dat het bij mij optreedt als ik erg moe ben. Zou dit een soort migraine kunnen zijn?
Klinkt wel heel erg als migraine Amaal, zeker omdat het ook aan 1 kant is!

Ik heb zomaar draadloze verbinding op de laptop :-)

Mamax, nog gefeliciteerd met Maxi. Klinkt als een zeer geslaagde dag voor de jarige.

Sinterklaas. Komt hier aanstaande zaterdag aan. Voor Lianne weet ik genoeg cadeautjes, voor Tim vind ik het een stuk moeilijker. Hij speelt niet veel met autootjes, heeft een grote tractor en is nog steeds gek met de kiepwagen die we van jullie hebben gekregen. Het magische tekenbord vind hij ook helemaal geweldig. Hij heeft een soort knikkerbaan, maar dan met autootjes.

Mal, ai, een klysma... Als het maar helpt

Gezondheidstechnisch (ik moest er net hard om lachen toen ik je berichtje las), gaat het goed. Geen astma of darmklachten meer.

Gisteren was ik bij de neuroloog. Eigenlijk hoor ik 1x in het jaar op consult te komen maar daar moet je zelf achter aan. Compleet vergeten totdat ik dat laatste maand mijn medicijnen met regelmaat vergat. Nu ben ik aan het afbouwen. Ik heb voor de zwangerschap van Tim ook bijna een jaar zonder medicijnen gezeten. Ik heb goede hoop.

Star, dat klinkt niet fijn van Ceetje

Amaal, dat klinkt inderdaad als migraine. Bij mij komt het vanuit mijn nek en dan een bonkend gevoel aan de rechterkant van mijn hoofd.

Ik ervaar migraine vooral als een een enorme pijn in nek en hoofd, en geen licht kunnen verdragen, het liefste in het donker, anders moet ik spugen.
om jouw motto Mal
Jep Star! (moest even terug lezen of ik nou fampletten schreef of jij... ) Volgens dit akkoord wordt er niet bezuinigd op onderwijs. Tegelijk worden er wel enorm veel nadelige maatregelen voor het onderwijs genomen en "wij"vonden dat we iets moesten doen... Dus vanuit stichting werd actie odnernomen.

Ik ben over mijn migraine heen gegroeid. Had het met enige regelmaat. Echt tot spugens aan toe. Sinds mijn zwangerschappen niet meer gehad gelukkig, want erg naar!
Zo leuk; er staat een artikel in het plaatselijke krantje over het theateroptreden waaraan ik heb meegedaan afgelopen vrijdag en zaterdagavond.

Er waren diverse optredens: zang, toneel, cabaret en wij met theatersport (denk aan Lama's, de vloer op).

Voor ons was een toneelstuk. Over hen wordt geschreven dat 'menigeen de zaal voor het einde verliet'. Dat is wel sneu voor hen.

En over ons staat er: Theatersportgroep Spek en Peren wel te spelen. Deze groep entertainers kreeg de lachers in het publiek op hun hand met improvisaties.

Bah, dan had je wel hevige aanvallen Bridges.
Maxi nog van harte gefeliciteerd! Klinkt als een geslaagd feestje Mamax! wat heeft hij van zijn vriendjes gekregen? Ik heb geen idee voor wat voor een bedrag ik iets zou moeten kopen voor klasgenootjes...

He bah migraine, kunnen die kleintjes daar ook al last van hebben? Sneu hoor!

Kokos zou Tim klei niet leuk vinden? Sjimmie heeft hier een carstentje, vindt hij ook erg leuk, hmm badkrijt, duplo of een houten trein? Bij Ikea zijn ze niet zo duur.

Sjors gaat morgen voor het eerst naar voetbal, leuk joh! Nu maar hopen dat het droog is, daar ga ik met mijn principes...

Sjimmie zou morgen naar peutergym gaan maar die is nu ziek. Hij heeft koorts. Op de creche is er een baby met de mazelen maar daar zijn ze toch voor ingeent?

Gaan iemand van jullie nog Sint Maarten lopen?
Hi Juud. Tim heeft een houten trein, maar speelt er niet mee. Wel duplo en klei en daar speelt hij ook mee.

Hé wat leuk voor Sjors. Hoe lang duurt het?

Baby's worden ingeent, BMR.

Wij gaan St. Maarten lopen. Meestal 2 straten en dan heeft Lianne het wel gehad. Ze heeft een lampion op school gemaakt; een uil. Het gaat donderdag wel hard stormen hoorde ik, windkracht negen.
Ik ga lekker douchen. Fijne avond nog!
quote:Star schreef op 09 november 2010 @ 18:33:

Getsie, Ceetje zei net tijdens het eten dat mijn hoofd er zo klein uitzag en de boekenkast ook. Net als wanneer je koorts hebt, dat je alles van ver weg of heel groot/klein ziet. Ze is ook ineens heel bleek. Hoop maar zo dat mopje de migraine van haar mama niet heeft meegekregen Jesses, is het inmiddels wat gezakt?
Sint Maarten, de voorspellingen zijn inderdaad behoorlijk ruk. Vind het zo sneu

Bridge, nee ik schreef fampletten hoor

Ceetje niet meer over gehoord, ze is nog wel steeds heel wit, maar heeft lekker geslapen dus zal wel.

Migraine moet ik ook echt slapen inderdaad Mal. Komt er bij mij aan twee kanten uit, heel irritant wel

En ruik en hoor alles ook veel heftiger, voel vaak 1 kant van lijf niet meer (net of het slaapt) en als het lang doorzet heb ik ook afasie. Leuk joh, migraine
Bah, Mr J vanaf half 4 al weer 3 aanvallen te pakken. Nu is hij ook wel erg verkouden, maar toch... Ik houd hem maar een dagje thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven