hyves dating

04-12-2007 16:02 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na teleurstellende ervaringen via de gewone datingsites (vooral geen leuke"normale"mannen, heb ik mij nu ingeschreven op hyves en wil daar gaan daten. Zijn er nog viva vrouwen die goede ervaringen hebben (voor vrouwen rond de dertig die een man zoeken) met een datingclub op hyves? Ben erg nieuwsgierig.
Wist nieteens dat er dating clubs op Hyves waren!

In ieder geval: Successssss! En laat even weten hoe het gaat!
k weet wel n andere leuke dating site, die net even anders is dan de standaard meuk (geen profiel aanmaken bijv. wel n vragen lijst, en aan de hand daarvan wordt je gematcht.. of aan de hand van speeddating) als je wilt nodig ik je uit voor Paiq. (werkt alleen op uitnodiging nl)
Hyves voor dating??????????????????!!!!!!!!!!!

Dat is toch een vriendensite?? Daar gebruik ik hem althans voor. Zou niet weten hoe je moet daten via Hyves.
quote:Yulia schreef op 04 december 2007 @ 19:43:

Hyves voor dating??????????????????!!!!!!!!!!!

Dat is toch een vriendensite?? Daar gebruik ik hem althans voor. Zou niet weten hoe je moet daten via Hyves.

Vrienden kunnen ook weer hele leuke vrienden hebben....en als je mazzel hebt zijn ze nog vrijgezel ook

Maar je kunt ook lid worden van de dating hyves natuurlijk.
Er zijn verschillende groepen die mensen hebben opgericht op hyves. Je kunt dan op een profiel reageren net als bij een datingsite zeg maar.....het zijn er best veel, dus wil ik graag de leukste uitkiezen.
Het is nog moeilijker om met iemand in contact te komen dan op een datingsite. Teveel profielen en lang afwachten of je bericht krijgt.

Is er iemand die wel een leuke datingsite weet? Of een andere plek waar je leuke mannen kunt ontmoeten. op mijn werk zijn weinig single mannen, ook ga ik altijd uit in mijn kleine stad, omdat het lastig is (qua vervoer enz) om naar andere steden uit te gaan......
www.paiq.nl
ik zit ook op hyves en ben gewoon zo brutaal om n berichtje te schrijven als ik wat leuks voorbij zie komen.....

heeft me tot nu toe alleen maar leuke contacten opgeleverd.

ik sneup wat bij vrienden van vrienden, in mn eigen woonplaats....en zie wel wat ik tegenkom...soms oude bekenden, soms mensen die om d ehoek wonen en die je nog nooit gezien hebt....

ik heb ook wel es op n datingsite gestaan maar heb dr niet echt veel aan gehad, ik denk dat je op hyves meer gericht kan zoeken en door de krabbles en profielen kan je vaak al gauw zien hoe iemand is....

en n berichtje is gauw verstuurd, nee heb je, ja kan je krijgen.....
Hey Lotje, kun je gratis lid worden van Paiq? Zo ja wil je mij dan op uitnodiging aanmelden?
Ik kwam laatst een profiel tegen van een man op hyves die heette.... geil24/7 .... Zou dat zijn echte naam zijn..?.. pffff,... ongelooflijk.. opzich niets mis mee hoor.. om iemand te benaderen via hyves... maar met zo'n nick name kan je volgens mij beter gaan jagen op andere site's... dat vind ik persoonlijk niet passen bij hyves.
precies julia! Vaak is de naam of een foto al genoeg om niet te reageren. Ik ben niet superkritisch, maar ik zou hem in het "echte leven" ook leuk moeten vinden. Sommige hebben idd de raarste namen of een foto waar ze zo gestoord of superchago kijken!!

Ik hoop dat paiq iets is......op het eerste gezicht ziet het er goed uit!
Toen ik nog vrijgezel was, zat ik ook op PAIQ. Niet zo heel erg lang gedaan omdat ik al vrij snel mijn vriend leerde kennen (in de kroeg). Vriendinnen van me PAIQEN er heel wat op los. Twee hebben zelfs een relatie via PAIQ! Echt heel erg leuk (en dat allemaal dankzij mij, want ik begon met PAIQ, haha).

Veel succes!
Ik weet wel dat je leuke jongens van afgelopen weekend kunt terug vinden op Hyves!
Hey lotje_

Wil je mij toevoegen op paiq? Ik heb in een privebericht mijn emaildres gezet. Bedankt he!
Wellicht heb je er nog iets aan! Kwam net dit artikel tegen op deze online dating site. Over tips en het vinden van een date via een online communitie.
Hoe werkt Paiq? Heb me net aangemeld maar snap er niks van
Nooit geweten dat er ook dating hyves zijn. Wat wil je precies weten van Paiq Leveline? Tijd op gezeten, nu niet meer actief aldaar.
zo moeilijk is paiq toch niet?
Voor Paiq hoef je niet te worden uitgenodigd hoor....

Je vult je profiel in.

Het systeem matched je met iemand, daar kun je mee chatten. Als je een poosje chat kun je elkaars foto zien (15 minuten ofzo...)

Je krijgt om de zoveel tijd een nieuwe match erbij.

Het is wel grappig, jammer dat er niet vaak matches online zijn alleen.
Wat heeft iedereen toch met dat PAIQ.. .. ik zie daar werkelijk het nut niet van in.. Je kunt geen profielen bekijken, je kunt geen fotootjes bekijken.. er begint op goed geluk iemand tegen je te kletsen uit Maastricht of Texel en pas na 20 minuten zie je een fotootje en schrik je je het apelazarus.. sorry hoor.. maar dat is mij te teveel schieten met hagel in het wilde weg..

En Hyves is wel grappig, maar is geen datingsite.. dus hoe zie je of iemand single is (veel hebben dat namelijk niet eens ingevuld) en of iemand wel in de markt is voor een date of wat dan ook??

Op datingsites zijn vrouwen meestal in het voordeel.. namelijk veel mannen en weinig vrouwen.. vrouwen hoeven niks te doen, want krijgen vanzelf tientalle berichten en mannen vallen in de meute niet eens op..

Als man kun je dus beter op een site gaan zitten waar veel vrouwen en weinig mannen zitten.. werkt veel beter..
Sterker nog ik zit nu op paiq haha
Sssst Boogje, geef die tip nu niet weg aan al die andere mannen. Anders kapen ze alle vrouwen voor je neus weg
quote:Wat heeft iedereen toch met dat PAIQ.. .. ik zie daar werkelijk het nut niet van in.. Je kunt geen profielen bekijken, je kunt geen fotootjes bekijken.. er begint op goed geluk iemand tegen je te kletsen en pas an 20 minuten zie je of ze aantrekkelijk zijn.. sorry hoor.. maar dat is mij te teveel schieten met hagel in het wilde weg..Zó mee eens. Ik vind Paiq dood en doodvermoeiend. Niets voor mij. Heb er twee dagen rond gesnuffeld en was er toen klaar mee.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
LOL @ Maastricht of Texel trouwens
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven