Lush!
woensdag 10 november 2010 om 18:08
Hmm heb net pakketje gekregen van 1 van mijn aankopen van Ebay...mijn 15 bath and shower samples. 4 november gekocht en nu al binnen, terwijl mijn smitten handcream die ik 31 oktober via ebay gekocht heb en die ook uit engeland moet komen er nog steeds niet is. Nou ja wacht nog maar even af..hopen dat het niet zoek geraakt is in de post.
Samples waren hoofdzakelijk BBS en wat BB's..en paar stukjes zeep, 1 flesje lotion en 1 snowcake showergel. Heb geen bad dus aan die BBS en BB's heb ik niet veel aan maar zal hier al iemand vertellen dat je ze ook onder de douche kan gebruiken, dus gaan we dat eens proberen.
Samples waren hoofdzakelijk BBS en wat BB's..en paar stukjes zeep, 1 flesje lotion en 1 snowcake showergel. Heb geen bad dus aan die BBS en BB's heb ik niet veel aan maar zal hier al iemand vertellen dat je ze ook onder de douche kan gebruiken, dus gaan we dat eens proberen.
woensdag 10 november 2010 om 18:51
quote:Mizzprizz schreef op 10 november 2010 @ 18:08:
Snowcake showergel?? Weet je het zeker? Dat zou geweldig zijn!! Wat een heerlijke geur heeft die!
En weten jullie waarom ze gestopt zijn (of gaan stoppen) met die spaarkaarten? Komt er een nieuwe actie?
De champagne showergelly heb ik nog niet gezien, was jaren geleden wel bij het kerstassortiment (dacht ik) wat was die verrukkelijk!!!
Snowcake showergel?? Weet je het zeker? Dat zou geweldig zijn!! Wat een heerlijke geur heeft die!
En weten jullie waarom ze gestopt zijn (of gaan stoppen) met die spaarkaarten? Komt er een nieuwe actie?
De champagne showergelly heb ik nog niet gezien, was jaren geleden wel bij het kerstassortiment (dacht ik) wat was die verrukkelijk!!!
woensdag 10 november 2010 om 19:03
Ja is zo'n klein flesje, is maar een proefje dus misschien 1 of 2x douchen ermee.
Maar is zeker snowcake douchegel, ruikt hetzelfde als de zeep.
Moet zeggen ik ben ook zeer tevreden over de zeep, heb niet het idee dat ze mijn huid uitdrogen zoals andere zepen dat deden. Het voelt wel even stroef na het wassen, maar zodra ik me afgedroogd heb is de stroefheid weg en mijn huid voelt lekker zacht.
Met een beetje geluk kan ik volgende maand wat in Engeland gaan bestellen zodra ik mijn prepaid creditcard binnen heb. Heb al beetje wishlist gemaakt, maar is nu teveel voor in 1x dus ga nog even na wat ik echt wil hebben. Wil denk ik in ieder geval een shampoo en conditioner hebben en dan denk ik liefst een shampoo bar al hoor ik veel goeds over Big.
Moet zeggen ik ben ook zeer tevreden over de zeep, heb niet het idee dat ze mijn huid uitdrogen zoals andere zepen dat deden. Het voelt wel even stroef na het wassen, maar zodra ik me afgedroogd heb is de stroefheid weg en mijn huid voelt lekker zacht.
Met een beetje geluk kan ik volgende maand wat in Engeland gaan bestellen zodra ik mijn prepaid creditcard binnen heb. Heb al beetje wishlist gemaakt, maar is nu teveel voor in 1x dus ga nog even na wat ik echt wil hebben. Wil denk ik in ieder geval een shampoo en conditioner hebben en dan denk ik liefst een shampoo bar al hoor ik veel goeds over Big.
woensdag 10 november 2010 om 19:08
Zal trouwens even opnoemen wat de 15 samples zijn:
Ring of Roses body butter
Vanilla Dee-lite body lotion (had ik al gekocht)
Sex Bomb BB
Big Blue BB
Twilight BB
Magic Mushroom BBS
Hot Java BB
The Wuss BBS
Aura Suavis BBS
Dorothy BBS
Bohemian soap
Honey I washed the Kid zeep (heb ik al sample van dus nu 2)
Noubar zeep
Xmas Cake zeep
En dan de Snowcake shower gel.
Zat in een leuk roze buideltje en ik zit nu dus in een heerlijk mix aroma van Lush. LOL
Ring of Roses body butter
Vanilla Dee-lite body lotion (had ik al gekocht)
Sex Bomb BB
Big Blue BB
Twilight BB
Magic Mushroom BBS
Hot Java BB
The Wuss BBS
Aura Suavis BBS
Dorothy BBS
Bohemian soap
Honey I washed the Kid zeep (heb ik al sample van dus nu 2)
Noubar zeep
Xmas Cake zeep
En dan de Snowcake shower gel.
Zat in een leuk roze buideltje en ik zit nu dus in een heerlijk mix aroma van Lush. LOL
woensdag 10 november 2010 om 19:41
Nee zijn 2 verschillende personen waar ik de samples en smitten handcreme gekocht heb.
Die van de handcreme had ook goede reviews, daar let ik altijd op dus wacht nog even af, zoals ik al zei heb ik wel meer ervaring dat post uit Engeland af en toe wat langer kan duren. Als ik volgende week woensdag nog steeds niets heb, ga ik eens mailen.
Die van de handcreme had ook goede reviews, daar let ik altijd op dus wacht nog even af, zoals ik al zei heb ik wel meer ervaring dat post uit Engeland af en toe wat langer kan duren. Als ik volgende week woensdag nog steeds niets heb, ga ik eens mailen.
woensdag 10 november 2010 om 20:38
quote:Ikbenanoniem schreef op 10 november 2010 @ 19:40:
Ik had trouwens geen proefjes maar wel weer zo'n stom blikje, terwijl ik gevraagd had die niet op te sturen.
Niet leuk. Bestel je voor 80 euro en kan er niet eens een proefje vanaf. Terwijl je er wel om gevraagd had? Zeker stom dan! Ik vind proefjes zo leuk!
Ik had trouwens geen proefjes maar wel weer zo'n stom blikje, terwijl ik gevraagd had die niet op te sturen.
Niet leuk. Bestel je voor 80 euro en kan er niet eens een proefje vanaf. Terwijl je er wel om gevraagd had? Zeker stom dan! Ik vind proefjes zo leuk!
woensdag 10 november 2010 om 21:05
Dat is een fijne lijst MP. Snowcake showergel? Wow, die is echt heel erg gewild. Ben jaloers!
Sex bomb is een van mijn favoriete bbs'en, the joy of jelly ruikt net zo.
Wishmeluck: Champagne snowshowers zit dit jaar niet in het nederlandse en engelse assortiment.
In duitsland en ik dacht oostenrijk worden ze wel verkocht, en verzenden naar NL. In duitsland was de snowshowe 14,95 voor 240 gram. Tel daar de verzendkosten bij op, en je hebt een hele dure jelly. Ik heb er gelukkig nog een in de vriezer en eentje in gebruik in de badkamer.
Heb net lekker gedouched met taai taai showergel en schnuggle, zalig!
Sex bomb is een van mijn favoriete bbs'en, the joy of jelly ruikt net zo.
Wishmeluck: Champagne snowshowers zit dit jaar niet in het nederlandse en engelse assortiment.
In duitsland en ik dacht oostenrijk worden ze wel verkocht, en verzenden naar NL. In duitsland was de snowshowe 14,95 voor 240 gram. Tel daar de verzendkosten bij op, en je hebt een hele dure jelly. Ik heb er gelukkig nog een in de vriezer en eentje in gebruik in de badkamer.
Heb net lekker gedouched met taai taai showergel en schnuggle, zalig!
donderdag 11 november 2010 om 13:25
Hier een nieuwe Lush-fan!
Ik heb van mijn Engelse vriend een grote doos vol met Lush gekregen. Ik schaam me bijna om op te schrijven wat er allemaal in zat.
Glogg
Snowfairy
I love Juicey
Happy Hippy
Sonic Death Monkey
Olive Branch
Snowcake
Miranda
Rockstar
Mandarin's tea party
Honey I washed the kids
Snow Globe
Godmother
Lemslip
Bohemian
Banana Moon
Sunny Citrus
Sultana
Figs and leaves
Red Rooster
Summer Pudding
Pineapple grunt
Whoosh
Iced wine
Sweetie pie
Eggsnog lip balm
Double choc lip balm
Sugar plum fairy scrub
Sugar scrub
Snap the whip
Buffy
en er zat een gratis honey bee ballistic bij maar ik heb geen bad (nog niet)
Ik heb al zo mijn favorieten en sommige zeepjes vind ik echt vies haha
Zoals Mandarin's tea party ruikt verschrikkelijk lekker als hij in de badkamer ligt maar ik vond het echt een oude vrouwen zeep geur toen ik mijzelf er mee waste.
Lush UK heeft een nieuwe klant
Ik heb van mijn Engelse vriend een grote doos vol met Lush gekregen. Ik schaam me bijna om op te schrijven wat er allemaal in zat.
Glogg
Snowfairy
I love Juicey
Happy Hippy
Sonic Death Monkey
Olive Branch
Snowcake
Miranda
Rockstar
Mandarin's tea party
Honey I washed the kids
Snow Globe
Godmother
Lemslip
Bohemian
Banana Moon
Sunny Citrus
Sultana
Figs and leaves
Red Rooster
Summer Pudding
Pineapple grunt
Whoosh
Iced wine
Sweetie pie
Eggsnog lip balm
Double choc lip balm
Sugar plum fairy scrub
Sugar scrub
Snap the whip
Buffy
en er zat een gratis honey bee ballistic bij maar ik heb geen bad (nog niet)
Ik heb al zo mijn favorieten en sommige zeepjes vind ik echt vies haha
Zoals Mandarin's tea party ruikt verschrikkelijk lekker als hij in de badkamer ligt maar ik vond het echt een oude vrouwen zeep geur toen ik mijzelf er mee waste.
Lush UK heeft een nieuwe klant
Ah know`t, tha shunt
donderdag 11 november 2010 om 16:51
quote:Ikbenanoniem schreef op 11 november 2010 @ 15:54:
Mag ik die vriend ook even lenen KA!
Hoe ruikt die Egsnog lippenbalm eigenlijk?
Nee, sorry, hij is niet uitleenbaar
Die eggsnog ruikt en smaakt heel erg vies. Hij moet naar eggnog, eens soort advocaat ruiken en proeven maar ik weet niet precies waar het naar ruikt. Ik vind het geen aanrader.
Mag ik die vriend ook even lenen KA!
Hoe ruikt die Egsnog lippenbalm eigenlijk?
Nee, sorry, hij is niet uitleenbaar
Die eggsnog ruikt en smaakt heel erg vies. Hij moet naar eggnog, eens soort advocaat ruiken en proeven maar ik weet niet precies waar het naar ruikt. Ik vind het geen aanrader.
Ah know`t, tha shunt
donderdag 11 november 2010 om 19:04
Iemand ervaring met 3V visa prepaid kaart? Was eerst van plan een Medius prepaid Mastercard te nemen maar dan zit je vast aan maandelijkse kosten en betaal je ook elke keer als je wat koopt.
De 3V Visa prepaid kaart lijkt me veel mooier, is net als een prepaid telefoon kaart, je koopt hem in een primera winkel voor een bepaalde waarde en activeert hem op de website en dan kan je voor dat bedrag kopen met je visa prepaid kaart. Kaart is 3 maanden geldig plus de resten van de maand waarin je hem koopt.
Lush.co.uk zegt dat ze visa kaarten accepteren dus ben benieuwd of ze deze prepaid kaart ook accepteren. Ga denk ik binnenkort eens een kaart kopen en kijken of ik wat kan bestellen op lush.co.uk. Weet alleen nog niet voor welk bedrag, 50 euro of 75.
De 3V Visa prepaid kaart lijkt me veel mooier, is net als een prepaid telefoon kaart, je koopt hem in een primera winkel voor een bepaalde waarde en activeert hem op de website en dan kan je voor dat bedrag kopen met je visa prepaid kaart. Kaart is 3 maanden geldig plus de resten van de maand waarin je hem koopt.
Lush.co.uk zegt dat ze visa kaarten accepteren dus ben benieuwd of ze deze prepaid kaart ook accepteren. Ga denk ik binnenkort eens een kaart kopen en kijken of ik wat kan bestellen op lush.co.uk. Weet alleen nog niet voor welk bedrag, 50 euro of 75.
donderdag 11 november 2010 om 23:42
Zit ook nog steeds te wachten op mijn vanillary parfum balsem, heb de 8ste email van Lush gehad dat ze hem vergeten waren bij te voegen en dat hij nagestuurd wordt, weet natuurlijk niet hoe laat het gemailed werd en wanneer het gepost wordt, maar is nu al de 11e. Hoop dat ik het voor het weekend nog krijg, en dat het niet zoekraakt in de post, zou er ook nog bij moeten komen.
vrijdag 12 november 2010 om 08:12
Gelukkig zit je momenteel niet verlegen om Lush spullen, dat scheelt
Dames, ik ga morgenvroeg echt wel heftig op jacht naar die Creamy Candy bodylotion, die alleen morgen in de winkels ligt, in beperkte oplage (een stuk of 30 per winkel, wordt gezegd). Wie ga ik tegenkomen?
Dames, ik ga morgenvroeg echt wel heftig op jacht naar die Creamy Candy bodylotion, die alleen morgen in de winkels ligt, in beperkte oplage (een stuk of 30 per winkel, wordt gezegd). Wie ga ik tegenkomen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 12 november 2010 om 09:10