Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
quote:Very Cherry schreef op 08 november 2010 @ 09:56:

[...]

Als we toch bezig zijn met speciale wensen, zou ik daar nog aan toe willen voegen; Misschien kunnen we de ziektekostenverzekeraars vragen om "behandeling voor Lushverslaving" in het basispakket op te nemen.Moah, ik stel voor dan gewoon een bepaald bedrag te vergoeden aan therapeutische Lush producten. De verslaving is het probleem niet, de betaling van de kosten ervan wel. Krijgen junks methadon en wij voor 100 euro in de 3 maand aan Lush spullen.
Goed idee!

Toen ik laatst op zaterdag in de UK besteld had, kwam het donderdag.
Was dat met RM of DHL Janna? Ik heb verzending via DHL gedaan.
Ik had op maandag besteld en ik had het vrijdags binnen met DHL.
Ik had met RM, die goedkopere. Maar aan Elle te zien duurt het dus beide even lang.
Wel heb antwoord van Lush gehad, ze waren vergeten mijn vanillary parfum balsem in het pakketje te doen dus krijg hem nog toegestuurd. Hele goede service.

Heb vanochtend met rockstar soap gedouched en dat ruikt echt heerlijk. En heb voor het eerst van mijn leven een shampoo bar gebruikt, de Blonde die ik als proefje gekregen had en dat bevalt ook uitermate goed, veel schuim en hoewel mijn haar wat stroef aanvoelde na het douchen en het kammen voorzichtig moest gebeuren, waren de klitten er snel uit en toen eenmaal mijn haar droog was voelde het heerlijk zacht aan en glansde het ook mooi.

Denk dat ik in de toekomst nog wel eens een andere shampoo bar ga proberen ook want denk dat die me heel erg goed bevallen. Hoor ook een hoop goeds over Big shampoo, al is dat geen bar..misschien ook maar eens proberen in de toekomst.

Denk dat ik zeer meer ga bestellen als de financieen het me toelaten want vindt het heerlijke producten. De zeep tot nu toe droogt mijn huid ook niet uit, wat ik normaal wel heb met zepen.

Dus een nieuwe Lush verslaafde hier. :P
Oh! Fijn dat je em alsnog krijgt!!

Rockstar is toch rose? Daar heb ik een proefstukje van gehad.
quote:Janna_ schreef op 08 november 2010 @ 18:40:

Ja Rockstar is een roze zeep. Hij ruikt beetje bubblegum achtig, maar dat vindt ik juist wel lekker. Ga denk ik morgen maar eens snowfairy douchgel uitproberen.

Heb net bericht gehad dat mijn pakketje met 15 retro etc samples ook verzonden zijn dus afwachten wanneer ik dat krijg. Zit ook nog steeds te wachten op mijn pot smitten handcreme die ik via ebay 31 okt. gekocht heb. Hoop hem toch deze week wel eens te ontvangen.

En ja vindt het goede service dat ze de parfum balsem alsnog sturen, vond de mail ook heel leuk, was zoiets van, dat ze een vanillary parfum balsem op de inpak tafel tegengekomen was en dus al dacht dat die vergeten was, en toen kwam mijn mail, en het was dus de mijne. LOL Het was niet zo'n standaard zakelijk mailtje wat je eigenlijk verwacht.
quote:Janna_ schreef op 08 november 2010 @ 18:40:

Ja Rockstar is een roze zeep. Hij ruikt beetje bubblegum achtig, maar dat vindt ik juist wel lekker. Ga denk ik morgen maar eens snowfairy douchgel uitproberen.

Heb net bericht gehad dat mijn pakketje met 15 retro etc samples ook verzonden zijn dus afwachten wanneer ik dat krijg. Zit ook nog steeds te wachten op mijn pot smitten handcreme die ik via ebay 31 okt. gekocht heb. Hoop hem toch deze week wel eens te ontvangen.

En ja vindt het goede service dat ze de parfum balsem alsnog sturen, vond de mail ook heel leuk, was zoiets van, dat ze een vanillary parfum balsem op de inpak tafel tegengekomen was en dus al dacht dat die vergeten was, en toen kwam mijn mail, en het was dus de mijne. LOL Het was niet zo'n standaard zakelijk mailtje wat je eigenlijk verwacht.
Ja, leuk he, hoe ze schrijven. Ik kreeg een keer een pakbon uit de UK met een verhaaltje erop en allemaal hartjes enzo erbij getekend. Hihi!
Zie je wel dat de service prima is Mizzprizz? Ze deden bij mij ook helemaal niet moeilijk en stuurden gewoon een nieuwe pot om de lekkende pot te vervangen.

Ik hoop dat mijn pakje er ook uiterlijk vrijdag is. Mijn AOBS is op en dat gebruik ik normaal gesproken dagelijks. Heb vandaag het laatste uit de pot gebruikt.

Iemand hier ervaring met Ultrabland trouwens? Daar zijn ook veel mensen enthousiast over geloof ik.
Ik heb hier Ultrabland.

Ik gebruik het alleen als ik mascara op heb gehad.

Ik gebruik niet zo vaak mascara, maar het is er zo af, zelfs waterproof mascara.
i loooove ultrabland! werkt als een trein en ruikt lekker!
Ik zit over de volgende bestelling na te denken, maar ben benieuwd of jullie toch iets anders adviseren:

- I love Juicy

- sex bomb

- vanilla fountain

- Ickle baby bot

- floating island

- creamed almond & coconut

Die laatste twijfel ik dus wat over. Op de een of andere manier klinkt een smoothie gewoon fantastisch, maar ik lees hier ook veel over the olive branch...dus daar zit m'n twijfel.
Ik ken helaas al je producten niet uit de praktijk, maar wil je wel nog een keer olive branch aanraden, die is heerlijk! Lekker spicy maar toch ook zacht en fris.
Ik zou gaan voor the Olive Branch, die is heerlijk

Ik ben niet zo'n smoothiefan, maar jij misschien wel.

Waarom vraag je geen proefje van beiden op het forum?
quote:hatseklats schreef op 09 november 2010 @ 16:40:

Ik zit over de volgende bestelling na te denken, maar ben benieuwd of jullie toch iets anders adviseren:

- I love Juicy

- sex bomb

- vanilla fountain

- Ickle baby bot

- floating island

- creamed almond & coconut

Die laatste twijfel ik dus wat over. Op de een of andere manier klinkt een smoothie gewoon fantastisch, maar ik lees hier ook veel over the olive branch...dus daar zit m'n twijfel.

Ik ken alleen sex bomb van dit lijstje...

Heb je verder al Lush producten? En ga je in de UK bestellen?
En sowieso om proefmonsters vragen he, als je besteld!
quote:elleinspe schreef op 09 november 2010 @ 16:45:

Ik zou gaan voor the Olive Branch, die is heerlijk

Ik ben niet zo'n smoothiefan, maar jij misschien wel.

Waarom vraag je geen proefje van beiden op het forum?

Welk forum?

En ik zag bij Retro trouwens Washday Greens staan, ook tegen vettig haar. Dus nu twijfel ik daar opeens ook....deze of toch I love Juicy?? Pffff....ze maken het me ook wel moeilijk!

Misschien dat ik trouwens, op jullie aanraden, the olive branch neem, en daarnaast idd een tester vraag voor de smoothie.
quote:Janna_ schreef op 09 november 2010 @ 17:08:

[...]

Ik ken alleen sex bomb van dit lijstje...

Heb je verder al Lush producten? En ga je in de UK bestellen?Ja, ik heb Big, Veganese, butterball, I should coco (gehad). Maar ik wil graag alles een keer proberen. Ik las toevallig laatst iets over Vanilla Fountain, dus vandaar dat ik die sowieso kies. Sex bomb lijkt me ook wel leuk, iets voor de kindjes, en dus een douchegel of -smoothie voor mezelf en een shampoo. Ik bestel samen met de buuf hier in NL. Of scheelt het zo enorm met UK? Ik ga eens even rekenen...
Hatseklats, ik zou de smoothy niet nemen. Ik heb hem gehad en vond het tegenvallen. Het schuimt niet echt en het zorgt eveneens niet voor een hele gevoede huid. Tenminste, in mijn ervaring.

Vanilla fountain heb ik ook gehad en die was mij lang niet vanille-achtig. Beetje een slap geurtje. Ik zou eerder voor de butterball gaan, daar zit ook fijne cacaoboter in die je huid zacht maakt na het bad.
quote:elleinspe schreef op 08 november 2010 @ 09:22:

[...]

Deze heb ik ook besteld, ben benieuwd, heb er nog niets van gebruikt!

Jij wel IBA, of moet je het nog krijgen?

Ik heb mijn pakje binnen Elle en Iced wine ruikt fantastisch! Lekkerder dan de andere jellies die Lush heeft. En ik hou sowieso van douchen met de jellies dus dat zit al wel goed.

Sugerplum fairy ruikt als een snoepje.
VC, bedankt voor de tip van het douchen met bubble bars. Het leek me wel wat, dus ik had er 2 meebesteld en ik heb me nu dus gedouched met de Cream Candy. Heel lekker en minder uitdrogend voor de huid dan de zepen.

Daarna nog een serum en masker gecombineerd en nu ben ik helemaal opgefrist met Lush.
quote:Ikbenanoniem schreef op 10 november 2010 @ 14:52:

Ik heb mijn pakje binnen Elle en Iced wine ruikt fantastisch! Lekkerder dan de andere jellies die Lush heeft. En ik hou sowieso van douchen met de jellies dus dat zit al wel goed.Ja, Ice wine ruikt echt lekker!!
quote:Ikbenanoniem schreef op 10 november 2010 @ 17:06:

VC, bedankt voor de tip van het douchen met bubble bars. Wel met zo'n puff he, anders schuimt het niet

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven