3000 + deel 74!!!!!!
woensdag 10 november 2010 om 19:17
woensdag 10 november 2010 om 19:25
Hmm, George Michael op vh1. Moet zeggen dat ik het jammer vind dat hij is gestopt. Was een goede muzikant.
En ik wil eigenlijk nog naar Prince volgende week maar geen centjes en geen tijd. Jammer. Ben geen fan van hem maar ook hem vind ik een uniek muzikant. Purple Rain is en blijft een geweldig album maar de rest van zijn repertoire is ook heel bijzonder.
En ik wil eigenlijk nog naar Prince volgende week maar geen centjes en geen tijd. Jammer. Ben geen fan van hem maar ook hem vind ik een uniek muzikant. Purple Rain is en blijft een geweldig album maar de rest van zijn repertoire is ook heel bijzonder.
woensdag 10 november 2010 om 19:31