3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



quote:himalaya schreef op 10 november 2010 @ 19:11:

[...]





Ksssst, jij hebt FV vakantie! Das bij deze voorbij, eerst een witte kalkoen scoren
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 10 november 2010 @ 19:13:

Geheimpje van graaf en mij die kalkoen *Geeft aan Sgaap en belooft dat ze heel goed geheimpjes kan bewaren*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren




Nog één dagje werken
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 10 november 2010 @ 19:14:

Ja Hima maar het is wel tijdrovend......



Die witte kalkoen lag in het koelvak van de AH.......Toch wel in de bonusaanbieding he?! Blijft toch een vrekje
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:rosanna08 schreef op 10 november 2010 @ 19:14:

[...]



niet knap in de zin van fotomodel zeg maar, maar wel aantrekkelijk





Wie?



Wat?



Ow ik moet zeker teruglezen..!



Heppie date gescoord?
Alle reacties Link kopieren
quote:verademuis schreef op 10 november 2010 @ 19:17:

Nog één dagje werken Wat lekker Vera!!! En dan, weekend of lang vrij?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 10 november 2010 @ 19:12:

[...]





Met rapen op het prikbord kom je al een heel eind.Dat bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
1 hele week + weekend vrij, 9 dagen dus. En mijn zus komt vrijdag en mijn nicht met een vriendin morgenavond al.
Ik ga effe eten...



En vanavond ga ik door het gebuffer naar de farm en zal ik ook een witte kalkoen scoren.........Grrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Moet zeggen, ik heb ze niet meer gezien eigenlijk die witte kalkoenen.......
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 10 november 2010 @ 19:15:

[...]





*Geeft aan Sgaap en belooft dat ze heel goed geheimpjes kan bewaren*Zijn wij al buren trouwens???
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 10 november 2010 @ 19:15:

[...]





*Geeft aan Sgaap en belooft dat ze heel goed geheimpjes kan bewaren*
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam alleen even gedag zeggen, ga zo naar bed.



voor BAM en voor iedereen die vindt dat ie 'm nodig heeft of verdient.
Alle reacties Link kopieren
quote:verademuis schreef op 10 november 2010 @ 19:19:

1 hele week + weekend vrij, 9 dagen dus. En mijn zus komt vrijdag en mijn nicht met een vriendin morgenavond al.Gezellig Vera!!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker alvast Vera!
Alle reacties Link kopieren
Hmm, George Michael op vh1. Moet zeggen dat ik het jammer vind dat hij is gestopt. Was een goede muzikant.



En ik wil eigenlijk nog naar Prince volgende week maar geen centjes en geen tijd. Jammer. Ben geen fan van hem maar ook hem vind ik een uniek muzikant. Purple Rain is en blijft een geweldig album maar de rest van zijn repertoire is ook heel bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 10 november 2010 @ 19:22:

[...]

Ik krijg het gevoel dat ik uitgelachen word.....
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Oh, en heb lekker al gehoord hoe ik aan een witte kalkoen kom hoor. Van mijn échte FV-vrienden
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 10 november 2010 @ 19:27:

[...]





Ik krijg het gevoel dat ik uitgelachen word..... Hoe kom je daar nou weer bij?
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 10 november 2010 @ 19:28:

Oh, en heb lekker al gehoord hoe ik aan een witte kalkoen kom hoor. Van mijn échte FV-vrienden Vertel!!! Nu wil ik het ook weten!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 10 november 2010 @ 19:22:

[...]





Zijn wij al buren trouwens???



Heet je daar hetzelfde als hier? Dan niet



Ik heb een mondriaan ava, te vinden bij Bi, Gravin, Lun en nog wat mensen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 10 november 2010 @ 19:30:

[...]

Vertel!!! Nu wil ik het ook weten!Zo'n beest die je voer opvreet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ik heb lekker wraps gegeten. Nu naar mijn 4e vergadering deze week
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Hima ik ben overal Sgaap
Alle reacties Link kopieren




Trijntje was GOED!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven