3000 + deel 74!!!!!!
woensdag 10 november 2010 om 20:28
quote:FrreaK schreef op 10 november 2010 @ 20:19:
Gravin die ken ik niet eens... ben ik nu eh..dom/oud/ blondT
Ja allemaal denk ik wel Frreak. Nee hoor, Waterboys zijn ook niet zo bekend. Ik denk 1 grote hit of zo, The whole of the moon. Faithless ken je wel toch?
Was meelezer 1 een collega/kennis dan of zo?
Gravin die ken ik niet eens... ben ik nu eh..dom/oud/ blondT
Ja allemaal denk ik wel Frreak. Nee hoor, Waterboys zijn ook niet zo bekend. Ik denk 1 grote hit of zo, The whole of the moon. Faithless ken je wel toch?
Was meelezer 1 een collega/kennis dan of zo?
woensdag 10 november 2010 om 20:29
quote:Bianca40 schreef op 10 november 2010 @ 20:25:
Heee Vin... Bianco gaat ook naar Faithless... de 26ste. Samen met zn zoon Mogen ze met jou meerijden? Ik heb dan een etentje van de zaak dus ik kan ze niet brengen en hij wil niet zelf rijden!wat jammer dat jij niet gaat!!!! Past Bianco in de kinderstoel achterin?
Heee Vin... Bianco gaat ook naar Faithless... de 26ste. Samen met zn zoon Mogen ze met jou meerijden? Ik heb dan een etentje van de zaak dus ik kan ze niet brengen en hij wil niet zelf rijden!wat jammer dat jij niet gaat!!!! Past Bianco in de kinderstoel achterin?