Gezondheid alle pijlers

Loeiduur dat ooglaseren!

14-05-2010 13:19 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil al een tijdje mijn ogen laten laseren, maar een angstig gevoel weerhoud me nog steeds. Nu ben ik op het punt gekomen dat ik me een beetje ben gaan orienteren op de mogelijkheden en kosten. De kosten vallen me trouwens behoorlijk tegen (gem. 6000 euro voor 2 ogen). Heeft iemand recente ervaringen met ooglaseren en tips voor goede organisaties die dit doen?
Wat een bedragen in Nederland zeg! Ik ben afgelopen jaar naar *** geweest. Beide ogen inclusief nazorg 450 euro.
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 14-05-2010 22:50
Reden: naam weggehaald
% gewijzigd
Dames,

NAW-gegevens van artsen en/of klinieken zijn hier niet toegestaan!
Dank je wel voor alle bruikbare reacties. Jammer dat jullie geen namen mogen noemen van klinieken waar jullie jullie ogen hebben laten laseren. Ik vind het namelijk lastig om een goede kliniek uit te zoeken bij mij in de buurt. Weten jullie wellicht een goede site waar alle klinieken worden vergeleken met behulp van consumenten reacties?

Ben nog steeds een beetje aan het twijfelen, ook omdat ik gelezen heb dat je niet zwanger mag zijn als je je ogen laat laseren. En laten we nu net bezig zijn ;)...
Ook ik heb vorig jaar maart mijn ogen laten laseren. Ik had beide ogen -8 en zit nu gewoon nog steeds op 0. Ik heb er 2450 euries voor betaald en het is mij elke cent dubbel en dwars waard geweest! Doordat ik al 27 jaar lenzen droeg, kon ik ze steeds minder goed verdragen. Ik wilde het al eerder doen, maar toen waren de technieken nog niet zo goed, mijn hoornvlies was toen te dun bevonden. Maar inmiddels is alles zo verbeterd, dat ik er gewoon voor in aanmerking kwam!

Heb er nog geen seconde spijt van gehad!

Succes met je beslissing Sterre!
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 14-10-2010 17:36
Reden: reclame verwijderd
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-03-2011 22:25
Reden: reclame
% gewijzigd
Ik gaf het mijn moeder cadeau!
Heb twee jaar geleden mijn ogen laten laseren bij Optical Express en het kosten mij 2790,- euro.

En daar heb ik totaal geen spijt van zeg.

Zalig om elke dag bij het wakker worden gelijk goed te zien.

Enige spijt wat ik heb is dat ik het niet jaren eerder heb laten doen.

Ik was 37 jaar toen ik liet doen.

Ook mijn vriend heeft het laten doen en is er ook erg blij mee.

Gewoon doen zou ik zeggen.

je hebt er zoveel veel plezier van.
Kijk eens op www.eyecorrect.nl

Ben er ontzettend tevreden over, 5 jaar geleden laten laseren in hele moderne kliniek in Istanbul (de behandeling is hier uitgevonden, qua technieken en apparatuur liggen ze ver voor op Nederland), op dit moment nog steeds heel goed zicht, beter dan voorheen met lenzen of bril!!

Ik heb destijds geloof in zo'n 1500 euro betaald voor beide ogen (inclusief vliegreis naar Istanbul en verblijf in prima hotel)
Ook ik heb mijn ogen laten laseren, drie jaar geleden inmiddels en heb er nog geen dag spijt van gehad. Als je het geld hebt, is het de investering echt waard. Ik had ervoor gespaard: wist al vanaf m'n 13e dat ik een hekel had aan brillen en ik vond lenzen altijd een gedoe. Toen ik het geld eindelijk bij elkaar had, bleek het inmiddels een stuk goedkoper te zijn geworden. :-D
Mijn vrien heeft het ook laten doen

voor beide ogen 1000 euro

kijkt superscherp
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-03-2011 22:24
Reden: reclame
% gewijzigd
quote:Sterre1974 schreef op 18 mei 2010 @ 22:06:

Dank je wel voor alle bruikbare reacties. Jammer dat jullie geen namen mogen noemen van klinieken waar jullie jullie ogen hebben laten laseren. Ik vind het namelijk lastig om een goede kliniek uit te zoeken bij mij in de buurt. Weten jullie wellicht een goede site waar alle klinieken worden vergeleken met behulp van consumenten reacties?

Ik heb in het moderatortopic gevraagd waarom het niet mag.

Bij sommige aangepaste/verwijderde reacties staat 'wegens reclame', maar dat vind ik nonsens als iemand alleen maar de kliniek noemde waar zij geholpen is. Dat is toch zeker geen reclame?!

Maar als er goede sites bestaan waar klinieken worden vergeleken, hou ik me ook aanbevolen. Maar mag je zo'n site dan wel noemen hier?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven