T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Heb je werk?? Wat fijn! Of toch niet? Wat is het?
Oooh die namen van die kapsels whahaha. Deze heet Blue Lagoon, wat zal er dan allemaal gaan gebeuren als ik die neem?

Heb er nog nachtmerrie van gehad vroeger trouwens. dat er een krab uit Paddy zijn mond kruipt. Jezus, ik weet gewoon dat die vent Paddy heet. Ernstig. Heet hij eigenlijk wel Paddy.
Flutbaan voor een flutsalaris maar ben van de straat.
Oh. Dat klinkt redelijk flut.
Ja best wel he!
Hmm Trav, fijn van van de straat zijn, maar jammer dat het flutterig is.
Heb nu wel voor dagen alle opvang geregeld dus mocht er iets anders langskomen dan kan ik er zo beginnen. Zit er via uzb dus vraag over paar weken of ze actief iets anders willen gaan zoeken. Het bedrijf zelf schijnt overigens wel heel leuk te zijn.
Trav, flut van flut maar wel fijn dat je eventueel ergens kunt beginnen.

Blue Lagoon lijkt me ook heel mooi bij jou!

En Paddy, kan best volgens mij

En kut, weer geen millionair. Wist zeker dat het zou lukken deze keer. Ik heb wel een tientje. Joechee
Hier nog meer weggewaaide lampionnen?
Hier zijn de kinderen met lampion en al weggewaaid vóórdat ze hier überhaupt konden aanbellen. Geen kind gezien dus
Het waaide hier vannacht zo erg dat ik geen oog dicht heb gedaan. Het gaat nu ook flink tekeer, heb de tuin even leeggehaald want de zandbak vloog bijna door de lucht.
Oh, wow! Hier wel stormachtig, maar waarschijnlijk veel minder dan bij jou. Volgens mij was het in het westen sowieso erger.
Ik hoop dat de schutting het gaat houden .
Trav, ben je er nog? Of me schutting en al de lucht in gevlogen? In het laatste geval hoop ik dat je de laptop onder je arm had, zodat je wel even kunt melden dát je weggewaaid bent! Ik kom je redden, hoor!

Hier geen Sint Maartenkindjes aan de deur. Nooit gehad ook. Leeft hier echt helemaal niet. Laatst wel voor het eerst Halloweenkindjes aan de deur.
Whoesssssssssssssssssssssssssssssssj

Ik waai ook even langs

Ben benieuwd of Trav nog beschuttingd is

Ier is nu ierenouders van t vliegveld halen.
Beschuttingd

Ben wel op de deksel van de zandbak een rondje dorp gevlogen. Het ergste is alweer voorbij, scheen nogal plaatselijk te zijn want 5 km verderop hadden ze nergens last van.

Heb de boodschappen binnen, trek zo lekker joggingbroek aan, kachel op gezellig en dan gaan we spelletjes doen.
Het is wel echt gezellig weer, he? Heb net ook het huis gepimpt in Sintstijl. Slingers hangen, schoenzetmat ligt voor de open haard en heb net hele kleine lege doosjes (formaatje pickwick smaaktjesthee en kleiner) ingepakt in sintpapier en op een grote schaal gelegd. Ziet er zo kneuterig uit! Eens kijken wat ik nog meer kan verzinnen...
Och here me tiet! Die vent komt natuurlijk ook alweer morgen aan! Ik zal de sintdecoratie ook even van zolder trekken, had net zo´n leuke herfsthoek.
Oh fuck, intocht vergeten

Maar morgen is alleen de landelijke toch? Hij komt hier altijd pas een week later aan

Tis leuk met ierenouders. ze zijn net richting bed, want al om 3.30 vanmorgen opgestaan. Ier en ik zijn aan de Schotse Single Malt whiskey van 12 jaar oud

Wij zijn er morgen ook niet dus ik neem de intocht op en hij komt gewoon aan als het mij uitkomt.

Cheers!
Toch wel vóór maandag, he? Zo sneu als Chica en Nemo de enige twee kindjes in Nederland zijn die niet weten dat Sinterklaas in het land is en daar dan op maandagmorgen in de kring achter komen, luisterend naar alle intochtpret en schoenzetverhalen.
Hij is nét aangekomen hier
Komen je schoonouders uit Ierland, wat nemen ze mee? Schotse whisky

Wij zijn naar intocht in naburig dorp geweest, hier in dorp pas volgende week en dat vond ik ook zo sneu en hier altijd modder en ellende ook. Nu net liedje gezongen geblerd bij schoen.
Hier ook hard gezongen en een door Nemo gedicteerde brief in de schoen laars dan nog een wortel voor paard, een twix voor de Sint en een lollie voor Piet.
WHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ik pies echt in mijn broek, hier ook een lollie voor Piet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven