3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 11 november 2010 @ 17:49:

Ik heb wel een net mandarijntjes, is dat ook goed?



Nee. Dat vond ik vroeghâh al stom, bij Sintmaarten hoort snoep!

Dan maar de deur op slot en het licht uit
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ben er ook weer hoor, maar ben bij aan het lezen



ik geloof dat ze hier niet aan St Maarten doen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Rijst staat te koken en ik eet daarbij een caribische stoofschotel. Lekker passend bij dit weer
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 11 november 2010 @ 18:13:

Rijst staat te koken en ik eet daarbij een caribische stoofschotel. Lekker passend bij dit weer *trekt haar regenjas aan en zet zuidwester op en gaat richting Friez*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ja komt u maar, Hima. Verwarming op temperatuur Caraïbisch en
Alle reacties Link kopieren
Spaghetti is op. Nu even opruimen en dan om half zeven aan de studie. Gaan met die banaan
Alle reacties Link kopieren
Hier soort van shoarma maar dan van gemarineerde filetlapjes ( lekker!)



Nu mag ik de storm in... tja de hond moet toch echt even plassen nietwaar



Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik toch blij met mijn kookkunsten.



Witlof met hamreepjes en saus met gebakken aardappeltjes.

En nu staat de griesmeelpudding af te koelen:)



Ik heb echt gewoon niets om over te klagen vandaag



Werk loopt wat lekkerder nu ik het een en ander van mijn bureau geschopt heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 11 november 2010 @ 17:21:

Ik zoek de ducktape!

Plak de lampionnen aan de kinderen vast, de kinderen aan elkaar en dan aan mij, moet goed komen dan toch?



Goedemiddag trouwens.Of je plakt ze met ducktape met de schoenen aan een grindtegel en blijft zelf binnen is goed voor de beenspieren die oefening
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 11 november 2010 @ 16:35:





Marmot, heb je al uitslag van het tekenverhaal?

Voel me natuurlijk een klein beetje verantwoordelijk.



En Appel, vandaag nog gedate met Evy? Als je windje in de rug had ging dat heel voorspoedig denk ik. nog niet Hima, ik ben ondertussen ook wel benieuwd. Laat het je weten hoor!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
nu ga ik eten
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 11 november 2010 @ 18:27:

Wat ben ik toch blij met mijn kookkunsten.



En nu staat de griesmeelpudding af te koelen:)



.



Griesmeelpudding?? Puke!



Maar fijn dat het goed gaat op je werk!
Alle reacties Link kopieren
En wat ga jij eten, Marmul??
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan ik alle snoepjes zelf opeten. Nu al een uur geen kinderen en het HOOST hierzo.



BAM kom jij ook langs??
Alle reacties Link kopieren
4 op een lemia!
Alle reacties Link kopieren
Sgaapie, stuur mij eens reseppie voor die griesmeel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ah bah, Roos!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 11 november 2010 @ 18:27:

En nu staat de griesmeelpudding af te koelen:)





Ik heb spontaan trek in bitterkoekjesgriesmeelpudding!

Maarja, geen griesmeel, geen bitterkoekjes, geen melk en geen zin om in dit hondenweer naar de winkel te gaan
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Roos:



Kook melk

Mik daar griesmeel in

Paar scheppen suiker.



Flesje bosbessen saus en klaar ben je:)
Alle reacties Link kopieren
juist lekker Friez! Mijn oma maakte dat vroeger altijd voor me
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren




dilanooo is net wech.
Alle reacties Link kopieren
oh, das makkelijk!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Roos je kent me toch ondertussen DE luiste huisvrouw ooit Sgaapie
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 11 november 2010 @ 18:45:





dilanooo is net wech.Hij kan niet sgrijfe en niet spelluh, want ik had hem gemaild met aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh en toch gaat hij eerst naar jou...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven