Sta op tegen kanker
woensdag 10 november 2010 om 20:57
donderdag 11 november 2010 om 22:05
quote:mamzelle schreef op 10 november 2010 @ 21:41:
Terzijde: vind de naam van het programma (of de topictitel?) niet passend. Gewone stervelingen zijn niet in staat ook maar iets tegen kanker te doen. Opstaan voor iemand kan dan weer wel, ja.
Een voor iedereen die deze ziekte aan de lijve of dichtbij meemaakt.
Aan de ene kant ben ikhet met je eens mamzelle, aan de andere kant kan men wel heel veel doen door te doneren. Door donaties heeft men de afgelopen jaren al heel veel onderzoek kunnen doen waardoor de overlevingskansen enorm zijn toegenomen. Op die manier kun je hoe klein ook toch iets tegen kanker doen.
Ik heb gister tranen met tuiten zitten huilen. Een jaar geleden een meisje van 5jaar begraven die sinds haar geboorte heeft gestreden, en na 5 jaar alsnog heeft verloren, voor haar ouders die het zo moeilijk hebben, voor haar broertje die nu ineens alleen achter blijft.
Terzijde: vind de naam van het programma (of de topictitel?) niet passend. Gewone stervelingen zijn niet in staat ook maar iets tegen kanker te doen. Opstaan voor iemand kan dan weer wel, ja.
Een voor iedereen die deze ziekte aan de lijve of dichtbij meemaakt.
Aan de ene kant ben ikhet met je eens mamzelle, aan de andere kant kan men wel heel veel doen door te doneren. Door donaties heeft men de afgelopen jaren al heel veel onderzoek kunnen doen waardoor de overlevingskansen enorm zijn toegenomen. Op die manier kun je hoe klein ook toch iets tegen kanker doen.
Ik heb gister tranen met tuiten zitten huilen. Een jaar geleden een meisje van 5jaar begraven die sinds haar geboorte heeft gestreden, en na 5 jaar alsnog heeft verloren, voor haar ouders die het zo moeilijk hebben, voor haar broertje die nu ineens alleen achter blijft.
donderdag 11 november 2010 om 22:34
Ik sta op tegen kanker voor:
Opa, al meer dan 20 jaar overleden die lieverd (longkanker)
Schoonpa, pas 5 mnd geleden (maagkanker)
Buurman, 5 jaar overleden (prostaatkanker)
Een hele sterke man hier uit de wijk een jaar geleden overleden, op heel veel plaatsen kanker. VECHTER.
Tante van vriend, gelukkig al jaren schoon (borstkanker)
En velen hier op het forum die knokken maar ook de gene die het gevecht hebben verloren.
Voor iedereen een BIG
Opa, al meer dan 20 jaar overleden die lieverd (longkanker)
Schoonpa, pas 5 mnd geleden (maagkanker)
Buurman, 5 jaar overleden (prostaatkanker)
Een hele sterke man hier uit de wijk een jaar geleden overleden, op heel veel plaatsen kanker. VECHTER.
Tante van vriend, gelukkig al jaren schoon (borstkanker)
En velen hier op het forum die knokken maar ook de gene die het gevecht hebben verloren.
Voor iedereen een BIG
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 11-11-2010 22:35
Reden: foutje
Reden: foutje
% gewijzigd
woensdag 17 november 2010 om 23:58
quote:priority schreef op 10 november 2010 @ 21:11:
Ik sta op voor:
Mijn lieve collega die nu vecht tegen borstkanker
Mijn overleden oma (longkanker)
Mijn vroeger buurvrouw die borstkanker overwon
Mijn overleden oud-oom (longkanker)
Mijn nicht die net klaar is met de chemo-s (borstkanker)
Een overleden vriend (botkanker en nadat hij daarvan genezen was longkanker, hij was pas 19)
Vele thuiszorg-clienten van me die nu vechten of de strijd verloren hebben
Priority,
Ik heb me net aangemeld en wil je graag iets vragen naar aanleiding van je berichtje hier. ivm privacy stuur ik je een vriendenverzoek.
batwom
Ik sta op voor:
Mijn lieve collega die nu vecht tegen borstkanker
Mijn overleden oma (longkanker)
Mijn vroeger buurvrouw die borstkanker overwon
Mijn overleden oud-oom (longkanker)
Mijn nicht die net klaar is met de chemo-s (borstkanker)
Een overleden vriend (botkanker en nadat hij daarvan genezen was longkanker, hij was pas 19)
Vele thuiszorg-clienten van me die nu vechten of de strijd verloren hebben
Priority,
Ik heb me net aangemeld en wil je graag iets vragen naar aanleiding van je berichtje hier. ivm privacy stuur ik je een vriendenverzoek.
batwom