Sta op tegen kanker

10-11-2010 20:57 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu op nederland 1.



Nederland staat op tegen kanker.

Voor wie sta jij op?

En wie steun je?



Ik begin met allereerst hih en steun voor ibi.

Voor mijn moeder. (helaas al overleden) .

En voor alle mensen op het forum die of zelf of familie te maken hebben met deze ziekte.





Groetjes trikky1
Alle reacties Link kopieren
Ik sta op voor mijn moeder die helaas 8 jaar geleden is overleden aan eierstokkanker

Ik sta op voor mijn zwager die 2 jaar geleden is overleden

En voor mijn collega die nu aan het knokken is tegen borstkanker.
Ik sta op voor een hele goede vriendin die ernstig ziek is.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamzelle schreef op 10 november 2010 @ 21:41:

Terzijde: vind de naam van het programma (of de topictitel?) niet passend. Gewone stervelingen zijn niet in staat ook maar iets tegen kanker te doen. Opstaan voor iemand kan dan weer wel, ja.



Een voor iedereen die deze ziekte aan de lijve of dichtbij meemaakt.



Aan de ene kant ben ikhet met je eens mamzelle, aan de andere kant kan men wel heel veel doen door te doneren. Door donaties heeft men de afgelopen jaren al heel veel onderzoek kunnen doen waardoor de overlevingskansen enorm zijn toegenomen. Op die manier kun je hoe klein ook toch iets tegen kanker doen.



Ik heb gister tranen met tuiten zitten huilen. Een jaar geleden een meisje van 5jaar begraven die sinds haar geboorte heeft gestreden, en na 5 jaar alsnog heeft verloren, voor haar ouders die het zo moeilijk hebben, voor haar broertje die nu ineens alleen achter blijft.
Alle reacties Link kopieren
Ik sta op tegen kanker voor:

Opa, al meer dan 20 jaar overleden die lieverd (longkanker)

Schoonpa, pas 5 mnd geleden (maagkanker)

Buurman, 5 jaar overleden (prostaatkanker)

Een hele sterke man hier uit de wijk een jaar geleden overleden, op heel veel plaatsen kanker. VECHTER.

Tante van vriend, gelukkig al jaren schoon (borstkanker)

En velen hier op het forum die knokken maar ook de gene die het gevecht hebben verloren.

Voor iedereen een BIG
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 11-11-2010 22:35
Reden: foutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:priority schreef op 10 november 2010 @ 21:11:

Ik sta op voor:

Mijn lieve collega die nu vecht tegen borstkanker

Mijn overleden oma (longkanker)

Mijn vroeger buurvrouw die borstkanker overwon

Mijn overleden oud-oom (longkanker)

Mijn nicht die net klaar is met de chemo-s (borstkanker)

Een overleden vriend (botkanker en nadat hij daarvan genezen was longkanker, hij was pas 19)

Vele thuiszorg-clienten van me die nu vechten of de strijd verloren hebben



Priority,

Ik heb me net aangemeld en wil je graag iets vragen naar aanleiding van je berichtje hier. ivm privacy stuur ik je een vriendenverzoek.



batwom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven